Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

MooM kirjoitti:
Minun äitini oli terveenä ollessaan lämmin, huolehtiva, huumorintajuinen, reipas, teknisesti lähes nerokas, osaava, kontrolloiva, huonoitsetuntoinen ja suorittaja.

Nyt lääkitys, kivut ja vaikeudet ovat leikanneet persoonasta paljon pois. Tai käyttäytymisestä ainakin.

Mikä tekosyy toi nyt on? 

Vierailija

Aikuisen ihmisen pitäisi kyllä ymmärtää ettei omat ongelmat ole muiden vika, ja vaikka ne olisivatkin, pitäisi miettiä keiden kanssa on tekemisissä, jolloin se on joka tapauksessa oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jepaa taas kiukuttaa.

Ei mua mikään kiukuta. Kyseessä on ihan oma kasvatukseni ja hoitoni, josta ovat vastanneet kymmenet alan rautaiset ammattilaiset. Se ettet ymmärrä asiaa, saattaa johtua siitä ettet ole psykiatri, etkä lähihoitaja. Seuraavaksi varmaan kuvittelet voivasi ratkoa kvanttifysiikkaa mutu-tuntumalla?

Vierailija

Moomin vanhemman kaltaisia ihmisiä sidotaan lepositeisiin päivittäin ja piestään tarvittaessa useamminkin. Luuletko että ne tykkää siitä? Kysyn ihan samaa mitä multakin on psykiatri kysynyt. Se hymy ja iva on vaan stressireaktio, joka syntyy kun ihmiset eivät ymmärrä omaa parastaan.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jepaa taas kiukuttaa.

Ei mua mikään kiukuta. Kyseessä on ihan oma kasvatukseni ja hoitoni, josta ovat vastanneet kymmenet alan rautaiset ammattilaiset. Se ettet ymmärrä asiaa, saattaa johtua siitä ettet ole psykiatri, etkä lähihoitaja. Seuraavaksi varmaan kuvittelet voivasi ratkoa kvanttifysiikkaa mutu-tuntumalla?

Vittu, sä oot tyhmä jätkä.

Vierailija

Ja jos sä kuvittelet että siinä olisi jotain väärää, niin ehkä sutki pitäis laittaa suljetulle, sillä aika psykoottiseltahan toi vaikuttaa.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jepaa taas kiukuttaa.

Sentään uittu ei näytellyt tällä kertaa pääroolia.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Ja jos sä kuvittelet että siinä olisi jotain väärää, niin ehkä sutki pitäis laittaa suljetulle, sillä aika psykoottiseltahan toi vaikuttaa.

En mä mitään kuvittele. Ite tunnut kiiruhtavan asioiden edelle ja panet hourailujas muiden suuhun.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jepaa taas kiukuttaa.

Sentään uittu ei näytellyt tällä kertaa pääroolia.

Se oli ihan sun omaa tekstiä.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä22586

Apropoo....kerran keskustelin marskin ristin 2 x vastaanottaneen kepteeni Hans Windin kanssa jotain yleisfilosofista....ja lopussa Hasse tokaisi...arvaa mitä saksalaisen sotilaan viimeiset sanat yleensä olivat......en tiennyt ...vastaus oli Mutter !

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Moomin kannattaa vaan ehdottaa hänen äitilleen itsemurhaa, niin muille ei tule paha mieli.

Niinkö sä teit mutsilles?

Vierailija

Major_Breakthrough kirjoitti:
Apropoo....kerran keskustelin marskin ristin 2 x vastaanottaneen kepteeni Hans Windin kanssa jotain yleisfilosofista....ja lopussa Hasse tokaisi...arvaa mitä saksalaisen sotilaan viimeiset sanat yleensä olivat......en tiennyt ...vastaus oli Mutter !

Haavoittuneet sotilaat usein huutaa äitiä.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Moomin kannattaa vaan ehdottaa hänen äitilleen itsemurhaa, niin muille ei tule paha mieli.

No eipä ollut vaikeaa todistaa että olet ihan samanlainen.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Kuin sinä?

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Kunhan jaan elämänviisauksia joita matkalla on tarttunut mukaan, kun tarjoutui tilaisuus käsitellä asiaa tunnesiteen kera.

Nääh...sulla on vaan puheripuli. Kaipaat seuraa.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Kuin sinä?

Ei noi ole mun sanoja. Nöyryyttä opetetaan esimerkillä. Ja sitä sulla ei ole.

Tälläkin hetkellä sun käytöstä motivoi antipatia, siinä missä minun toimintaani empatia.

Olisihan toki voinut varoittaa häntä sudenkuopista, mutta Moom elää kuplassa, eikä uskoisi vaikka kuinka artikuloisin. 

Viisautta on monenlaista, joista tärkein on sanatonta.

Vierailija

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Kuin sinä?

Ei noi ole mun sanoja. Nöyryyttä opetetaan esimerkillä. Ja sitä sulla ei ole.

Tälläkin hetkellä sun käytöstä motivoi antipatia, siinä missä minun toimintaani empatia.

Olisihan toki voinut varoittaa häntä sudenkuopista, mutta Moom elää kuplassa, eikä uskoisi vaikka kuinka artikuloisin. 

Viisautta on monenlaista, joista tärkein on sanatonta.

Kuka sä oot?
Sulla vaan on huono muisti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat