Sivut

Kommentit (50)

Keijona
Seuraa 
Viestejä14182

Lainaus:
Syntymäpitäjässä on kylä nimeltään Alapää. Ehkä tuosta tosiaan juttua syntyisi. On siellä kyllä kylä Ylipääkin. Taitaa noita löytyä muistakin pitäjistä.

Ylipään nuorisoseuralla on hieno vanha puumerkkikokeelmä, noitia polttamassa pääsiöiskokolla kun joskus ohiajaessa käytiin. Alapään ampumaseura Ry olisi kyllä  liittymisen arvoinen porukka.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Jussi haluaa puhua alapäästään.
Nyt sinä valehtelet, pysy totuudessa. Valehtelijoilla voi olla hyvinkin musta sielu.

Sulla nyt on täysin musta sielu.

Kyllä minä pystyn tarvittaessa kuopaseen myös sieltä sysimustasta.  Olet varmaankin tuntenut sen nahoissasi. Jokaisella on varjossaan sysimusta kohta. Se vaan pitää tunnistaa ja hyväksyä, käyttää vain tarpeen vaatiessa.

On se rohkee, vautsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Onkohan "sairauteni" kohtaaminen sittenkin varjon kanssa? Ei sairautta ollenkaan vaan kohtasin varjoni mikä ei ole terveellistä. Voi jopa olla tappavaa. En enää oikein usko diagnooseihin.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14182

Lainaus:
]Kyllä minä pystyn tarvittaessa kuopaseen myös sieltä sysimustasta.  Olet varmaankin tuntenut sen nahoissasi. Jokaisella on varjossaan sysimusta kohta. Se vaan pitää tunnistaa ja hyväksyä, käyttää vain tarpeen vaatiessa.

Pyh, matkiminen ei tee  apinasta mustanaamiota , vaikka apina  sokeasti sisulla itseensä  uskoisikin.  Ja jos aurinko on suoraan yläpuolella, zeniitissä,  niin varjoakaan ei ole. 

Tuollaiset " vähän raskaana " tyyppiset pikkusormi harhat ja itsekkäät "minäminä olen subjektiivisuudessani  niin erityinenvalittuälykäs"  että hyväksikäytän jopa pahuutta omaksi edukseni, on selkeitä paradokseja ja matemaattisia mahdottomuuksia.   Vaan usko itseen muuttaa tyhmyyden viisaudeksi, kun "muita uskoja parempi." Palstallahan niitä omastamielestä "erityisiä" vilisee massoittan.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Tota kutsutaan psykoottisuudeksi.

Lääkitys toimii. Ei ole psykoosi. Vai oletko samaa mieltä isäni kanssa että minut nyt täytyy järjestää pakkohoitoon? Muuten, vahva DejaVu juuri nyt.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Lääkitys toimii. Ei ole psykoosi. Vai oletko samaa mieltä isäni kanssa että minut nyt täytyy järjestää pakkohoitoon? Muuten, vahva DejaVu juuri nyt.

Kyllä mä sanoisin jos sut pitäis mun mielestä laittaa pakkohoitoon.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Tässä kunnossa ei taida ottaa. Puolustat siis psykopaatti/narsisti isääni. Et tunne häntä niinkuin minä tunnen. Hän olisi kyllä lääkityksen ja hoidon tarpeessa, mutta kieltäytyy kummastakin. Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Hän on psykoosissa. Kidnappasi äitini kevät talvella ja yritti viedä hoitoon.

Eppur si muove !!!

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Tässä kunnossa ei taida ottaa. Puolustat siis psykopaatti/narsisti isääni. Et tunne häntä niinkuin minä tunnen. Hän olisi kyllä lääkityksen ja hoidon tarpeessa, mutta kieltäytyy kummastakin. Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Hän on psykoosissa. Kidnappasi äitini kevät talvella ja yritti viedä hoitoon.

Ime kyrpää.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Ime kyrpää.

Sitten valitsen sun kyttäsi.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7437

Kyrpäsi

Eppur si muove !!!

Keijona
Seuraa 
Viestejä14182

Onhan tuolla  ihmisten  vapauden  kasvulla  ja mielenterveysongelmien kasvulla  aikalailla sama kehityskaari. Vapaus luo tottakai  myös älyvapautta, hulluutta. Tottakai, vapaus käsitetään siten että   kukaan ei määrää,  ja jos kukaan ei määrää ei ole järjestystä  vaan  epäjärjestys,  kaaos, sekopäisyys.  Sitten turvaudutaan ja takerrutaan järjestykseen ja auktoriteettiin,  johoinkin  joka määräisi, sanoisi mitä pitää tehdä, useinmiten lääkäriin.  Samasta syystä uskovaisia on aika vähän hullujenhuoneella, heillä kun auktoriteetti ja määrääjä on.

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Ime kyrpää.

Sitten valitsen sun kyttäsi.

Sekään ei ole päätettävissäsi.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13478

Pseudopimppi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Jossi on valehtelija. Itseasiassa pikku sadisti.
Huomaatko sellaisen pienen ongelman että vaikka kuinka vaihtaisit nimimerkkiä niin et pääse karjuun itseäsi ja mahdollista mustaa sieluasi. Sinun pitäisi tehdä enemmän tuttavuutta oman varjosi kanssa niin ei tarvitsisi jatkuvasti juosta itseään karkuun.

Muistanet : "Mustanaamio on kova koville".

Voi vittu mikä idiootti!
Luuletko sinä apina että yritän salata identiteettiäni.
Tavaramerkki oli juuri viittaus siihen että jopa ekasta viestistä tunnistaa.
Pseudohippi rupesi vinkumaan niin muutin lisää.
Minä muutan nikiä just niin usein ku huvittaa etkä sinä siihen pysty vaikuttamaan.

Pahin pelkosi on se, että vaimosi keksisi jonkun vihjeestä lyödä laatutuotostasi googe kääntäjään, jolloin et pysyisi siinä maassa mitenkään edes viikkoa.

Pseudohippi asiasta sivistyneesti huomautti ja sinä reagoit kuten vain kuten osaat, eli tekeytymällä jopa aavistuksen todellista typerämmäksi ja huomattavasti ikääsi lapsellisemmaksi.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Jossi on valehtelija. Itseasiassa pikku sadisti.
Huomaatko sellaisen pienen ongelman että vaikka kuinka vaihtaisit nimimerkkiä niin et pääse karjuun itseäsi ja mahdollista mustaa sieluasi. Sinun pitäisi tehdä enemmän tuttavuutta oman varjosi kanssa niin ei tarvitsisi jatkuvasti juosta itseään karkuun.

Muistanet : "Mustanaamio on kova koville".

Voi vittu mikä idiootti!
Luuletko sinä apina että yritän salata identiteettiäni.
Tavaramerkki oli juuri viittaus siihen että jopa ekasta viestistä tunnistaa.
Pseudohippi rupesi vinkumaan niin muutin lisää.
Minä muutan nikiä just niin usein ku huvittaa etkä sinä siihen pysty vaikuttamaan.

Pahin pelkosi on se, että vaimosi keksisi jonkun vihjeestä lyödä laatutuotostasi googe kääntäjään, jolloin et pysyisi siinä maassa mitenkään edes viikkoa.

Pseudohippi asiasta sivistyneesti huomautti ja sinä reagoit kuten vain kuten osaat, eli tekeytymällä jopa aavistuksen todellista typerämmäksi ja huomattavasti ikääsi lapsellisemmaksi.

Täh?

Mutta todellakin sinussa ja pseudohipissä on paljon samaa.
Ilkeämielinen arvuuttelu ei ole ainoa piirre.
Mut minkäs sitä luonnolleen voi.

Mutt tukka timppa mitä sä yrität kertoo?

mdmx
Seuraa 
Viestejä6248

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

Pidä nyt se pääs kylmänä niinkun psykiatrikin sua neuvo. Millä perustein se on sua 'järjestämässä pakkohoitoon'?

Kyllä sulla varmasti on ihan oikeesti skitsofrenia, mutta lääkkeet pitää sen oireettomana. Keskity niihin tukimuotoihin mitä on tarjolla ja ihmisiin kodin ulkopuolella.

Ja tollaset 'pakkohoitoon järjestämiset' kuulostaa vähän siltä et sun kannattaa ottaa etäisyyttä siihen isukkiis, se ylittää valtuutensa ja pahasti. Vois kannattaa varata aika psykiatrille ja kertoo sille noi jutut.

Suuri osa skitsofreenikoista pystyy asuun itsenäisesti kunhan lääkitys on kunnossa.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6248

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

No nyt sä oot urpo. Tavaas ny pariin kertaan mitä se sulle kirjotti. En mäkään jaksais korjata ihmisten väärinymmärryksiä jos ne räkis mun naamalle.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat