Seuraa 
Viestejä262

Olenko kylähullu? Miten määritellään kylähullu? Jos asuu kylässä ja on hieman hullu riittääkö se? Mitä jos on seinissä kiinni niin ettei aina pääse edes pihamaalle kun avoimet paikat ahdistavat saatika johonkin kauppaan? Mikä minä olen? Rakastan ihmisiä en vain halua kohdata heitä muualla kuin kotona. Tervetuloa tänne kaikki.

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Sivut

Kommentit (188)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kissatäti
Seuraa 
Viestejä262

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Sano muuten sille äijälles että rakentaa itselleen opposition liiteriin tai autotalliin, tai jonnekin.

Hän on kestänyt minua niin kauan että nostan kädet pystyyn! Suunnittelin kun hän oli töissä että teen hänelle oman miesluolan mutta kaverit tyrmäsiajatuksen mahdottomana naisen rakentaa. Olin niin pettynyt olisin niin halunnut. Nyt kyselin varovasti että kun minulla on ateljee että haluaako hän tyystin oman tilan jonne en tulisi kuin kutsusta, sanoi harkitsevansa asiaa. Miehet on niin outoja. 

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32548

Kissatäti kirjoitti:
Olenko kylähullu? Miten määritellään kylähullu? Jos asuu kylässä ja on hieman hullu riittääkö se? Mitä jos on seinissä kiinni niin ettei aina pääse edes pihamaalle kun avoimet paikat ahdistavat saatika johonkin kauppaan? Mikä minä olen? Rakastan ihmisiä en vain halua kohdata heitä muualla kuin kotona. Tervetuloa tänne kaikki.

Kylähullulle tuskin on standardoitua määritelmää, mutta minusta kylähullun maineen saadakseen pitää tuppautua ihmisten seuraan selittämään houreitaan tai toikkaroida muuten näkyvän (ja yleensä häiritsevän) julkisesti. Omille tiluksilleen vetäytyvä hullu ei ole kylähullu.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2386

Kissatäti kirjoitti:
  Mitä jos on seinissä kiinni niin ettei aina pääse edes pihamaalle kun avoimet paikat ahdistavat saatika johonkin kauppaan? Mikä minä olen? Rakastan ihmisiä en vain halua kohdata heitä muualla kuin kotona. Tervetuloa tänne kaikki.

Agorafobiasta löytyy lisätietoa googlettamalla.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Palstalla on paljon hulluja ja pipipäitä.

Esim. jehis on pahis pipipää, deimos on hönö hullu, jussi on hullu kiusanhenki pipipää, jepis on lapsuuden vaurio itsesäälihullu, keke on levy päälle jämähtäny hullu, samoin on toope ja savorinen. Tossa vakiopakka ja kenenkään tilanne ei tunnu paranevan vaan pahenevan. Jepis kyllä petras välillä, mutta valuu nyt taas.

Itekin olen hullu koska iso osa noista hulluista viihtyy seurassani, paitti kaks viimestä.

Eli kyllä tänne hulluja mahtu.

Sulla on potentiaalia tulla palstakiusatuksi.

Pseudopimppi
Seuraa 
Viestejä713

Pseudopimppi kirjoitti:

Esim. jehis on pahis pipipää, deimos on hönö hullu, jussi on hullu kiusanhenki pipipää, jepis on lapsuuden vaurio itsesäälihullu, keke on levy päälle jämähtäny hullu, samoin on toope ja savorinen. Tossa vakiopakka ja kenenkään tilanne ei tunnu paranevan vaan pahenevan. Jepis kyllä petras välillä, mutta valuu nyt taas.

Itekin olen hullu koska iso osa noista hulluista viihtyy seurassani, paitti kaks viimestä.

Jäiköhän tää huomaamatta kun kukaan ei vetäny hernettä nenään ja aloittanut vastaiskua sanalla sinä...

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50434

Pseudopimppi kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:

Jäiköhän tää huomaamatta kun kukaan ei vetäny hernettä nenään ja aloittanut vastaiskua sanalla sinä...

Sinua ei saa kritoisoida eikä kutsua kilipääksi,  menikö hyvin?

Käyttäjä19401
Seuraa 
Viestejä1663

jussipussi kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Älkää suuttuko jos joku jäi mainitsematta.
Ajoittaisia hulluja esiintyy paljonkin, osa menee piikkiin känniääliö tai muu heikko hetki.
Pimppihän ihan vakaan hullu.

E muuten ole, vaan itämaan herttua. Siellä ollaan totuttu pahempaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat