Seuraa 
Viestejä22586

Eilen olin bännätty koska epäiltiin rikkomusta sääntöihin. Tiedän vain laiskimuksen uhanneen minua koska postasin taannoin Akun kuvan..huomautan että olin vasta kolmas joka postasi Akun...ensin Eusa ja sitten OVOLO ja vasta sitten minä kolmas.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (13)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50545

Major_Breakthrough kirjoitti:
Eilen olin bännätty koska epäiltiin rikkomusta sääntöihin. Tiedän vain laiskimuksen uhanneen minua koska postasin taannoin Akun kuvan..huomautan että olin vasta kolmas joka postasi Akun...ensin Eusa ja sitten OVOLO ja vasta sitten minä kolmas.
Kauheaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä32585

Huomautatko poliisillekin ylinopeudesta kärähtäessä, että "kaverikin ajoi tästä eilen kahta sataa eikä jäänyt kiinni"? Lopeta se laiton kuvien liittäminen viesteihisi, niin ongelma korjaantuu. Ne kuvat eivät anna mitään lisäarvoa, vaan lisäävät vain tietoliikennettä ja aiheuttavat mahdollisia ongelmia tekijänoikeuksien kanssa. Jos et pysty kirjallisesti ilmaisemaan sanomaasi, niin anna olla. Ei se silloin kiinnosta ketään vaikka kuinka liität siihen yleensä asiaan hyvin löyhästi tai ei ollenkaan liittyviä kuvia.

Vierailija

Ihan hyvä se on jos moderointi alkaa aktivoitua. Vielä kun saisi selkeän syyn ja modet selkeän ohjeistuksen banneista, niin olisi hyvä.

Ihmiset eivät ole järin itsetietoisia, joten "mee ittees" tehoaa hyvin heikosti.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14267

Vaikka yksilökeskeisyys siihen opettaakin ,  ei pidä ottaa kaikkea henkilökohtaisesti. Pastasofta pykii päivitysten aikana.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

salai
Seuraa 
Viestejä7951

Ei kai Akun kuvan laitto voi olla bannauksen syy, koska Sanomilla on niihin oikeudet.

Minäkin olen muutaman kerran kommentoinut (vertaus)kuvallisesti touhojasi, jotka näytät kopioineen suoraan Aku Ankasta.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50545

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Ihan hyvä se on jos moderointi alkaa aktivoitua. Vielä kun saisi selkeän syyn ja modet selkeän ohjeistuksen banneista, niin olisi hyvä.

Ihmiset eivät ole järin itsetietoisia, joten "mee ittees" tehoaa hyvin heikosti.

Mistä syistä sinä olet saanut bännisi?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat