Psykopaatin seurapelit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletteko koskaan osallistuneet näihin? Oliko hän alussa mukava, mutta paljasti oikean karvansa lopussa?
Miulla on omia kokemuksia näistä tyypeistä, joiden empatialohkoa vaivaat tyhjyys.

Eli yläasteella meidän luokalla oli sellainen puolihullu/sunnuntaisadisti, joka löi ilman syytä muita oppilaita ja joskus huusi perään "spacemonkey" virne suussa. Kerran muistaakseni roikotti yhtä tyttöä hiuksista, mutta tämä tuntui nauttivan siitä, vaikka kipu näkyi naamasta.

Muutaman kerran tämä hullu tyyppi tuli kouluun mustan silmän kanssa ja se oli hauskempaa kun anopin hautajaiset - koko luokan mielestä.

Meillä oli myös tiivis viiden hengen nörttiryhmä/epäsosiaalisten yhdistys Ry LTD. Tämä tyyppi yritti tunkea väliin ja ennen koetta esitti kaveria, jotta voisi kuulla tärkeimmät koekysymykset. Alussa vastattiin, mutta lopulta huomattiin ilman olevan liian sakeaa hengitettäväksi tämän tyypin ympärillä.

Onneksi kaveri sentään heivattiin yläasteen lopussa pois koulusta, vaikka tämä piti sitä vain palkintona.

Kommentit (1)

Vierailija

Voi kyllä, voi kyllä. Lukiossa tutustuin tämmöiseen naisihmiseen, joka sitten ymppäytyi jollain konstilla ( en muista enää oikein miten) meidän kaveriporukkaan, ja ennenku huomattiinkaan niin kaikki oli sen ympärillä eikä maailmassa ollutkaan enää mitään muuta. Kimppakämpästä puhuttiin ja kaikki aika vietettiin yhdessä.
Vaikka ainakin mulla oli koko ajan sisimmässäni tosi paha olo... Niinku sanoit, "ilma oli sakeaa hengittää", juuri siltä se tuntui. Se alkoi sitten väännellä valehtelemalla meidän muiden ihmissuhteita, ilmeisesti päämääränään tehdä meistä todella siitä riippuvaisia.

Itse pääsin vihdoin viimein irti ja tajusin minkä uhriksi olin joutunut, hain myös apua. Narsisti mikä narsisti. Sen kokemuksen jälkeen olen suhtautunut ihmisiin äärimmäisen varovaisesti.

Suututti jälkeenpäin niin pirusti ku kaikki merkit oli koko ajan näkyvillä, mutta tämä manipulaation taitaja vaan sai pidettyä otteessaan... ihan liian kauan.

Uusimmat

Suosituimmat