Yhteiskunnan väliinputoajat

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Turhautuneet ja toivottomat ihmiset ovat tässä yhteiskunnassa monesti väliinputojia.

No, olen itsekin tollanen. Meno on ollu jo kauan sen suuntaista. Miksi kuitenkaan ei ole hoidossa käsitelty tätä asiaa. Olen käynyt yli vuoden turhaan jossain psykoterapissa ynnä muissa.

Tietenkään turhautuminen ei näy missään. Millään kaavakkeen täyttämiseellä. Oon varmaan 10 kertaa täyttäny jonkun masennuskaavakkeen.

Tajusin tämänkin asian vähän myöhään, voi voi perkele. Googlekin on parempi kuin psykiatri ja muut pellet. Toivottavasti tuollaiset ihmiset tajuaa päivittää tietojaa, että eivät mene pelkän oman opiskeluaikasen tietojen varassa, vaan omaisivat uuttakin tietoa vanhan lisäksi.

Täytynee ottaa seuraavan kerran puheeksi tämäkin asia, toivottomuudesta.

No eipä ole ihme kuin 2 vuotta oon syöny lääkkeitä, eivätkä ole auttaneet.

Ei niistä ole tullut kuin riippuvaiseksi.

Tietoa:

http://www.pellervo.fi/pellervo/1_y00/masennu.htm

http://www.google.com

Kommentit (13)

Vierailija

Suht vähän aikaa olet lääkkeitä syönyt. Oletko kokeillut useampia valmisteita?
Voi kestää useampi vuosi että löytää oikean lääkkeen ja annostuksen. Minua vitutti useamman vuoden mutta nyt alkaa olla lääkitys sillä mallilla että ei mitään hätää.

Vierailija

Minä väitän, että sinun "masennuksesi" on pelkkää viitsimättömyyttä, tiäremiäs. Valitat, ettei sinulla ole tekemistä. Tee jotain, niin virkistyt. Ryhdistäydy, hyvä mies.

Vierailija

eikös se saamattomuus (vai laiskuus) ollut yksi kuoleman syntikin ?
Turha sitä on muita syyttää omasta turhautuneisuudestaan.

*Kerro kerro kuvastin, kuka on maassa turhamaisin*

Vierailija

saamattomuus on "kipinän puutetta" tehdä asioita joita pitäisi tehdä.
hyvä tapa kiertää saamattomuus/laiskuus on keksiä joku ajattelukikka, jottei asioita enää edes tarvitse tehdä.

Vierailija
Justus8
saamattomuus on "kipinän puutetta" tehdä asioita joita pitäisi tehdä.
hyvä tapa kiertää saamattomuus/laiskuus on keksiä joku ajattelukikka, jottei asioita enää edes tarvitse tehdä.

Hyvin sanottu. Itse olen todella saamaton nykyään. Olin ennen kokeilunhaluinen tiettyjen softien suhteen, sit opin käyttämään niitä mutta kun pitäis tehdä jotain niin kaikki ideat joita saan on jo tehty, joten en jaksa/viitti tehdä niitä

Vierailija

BBC:n uutisista poimittua: Kolmas osa maailman ihmisistä, jotka asuvat kaupungeissa, asuvat slummissa. Slummeissa elää siis noin miljardi eli 1 000 000 000 ihmistä. Jos mitään ei tehdä, niin slummeissa asuvien määrä voi nousta 1,4:ään miljardiin vuoteen 2020 mennessä. Esimerkiksi eräässä slummissa yhtä ja samaa yleistä vessaa käyttää 1300 ihmistä, kyykkimäreikiä vessassa on 6. Taudit leviävät. Kurjuudesta huolimatta slummeissa asuvat lisääntyvät todennäköisemmin kuin rikkaammilla alueilla asuvat ihmiset. Afrikassa on osavaltioita, joissa jopa 90% ihmisistä ja joissakin osavaltioissa jopa noin 100% ihmisistä asuu slummissa. Slummiutuminen jatkuu eikä tällaista "kaupungistumista" voi enää kääntää maalaistumiseksi. Ihmiset muuttavat kaupunkeihin, koska he toivovat parempaa elämää. Ainoa keino ratkaista ongelma on, että hallitukset tukevat infrastruktuurien rakentamista slummi-alueille, myös kansainvälisiä lahjoituksia tarvitaan.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/5078654.stm

Meillä menee siis vielä hyvin. Ei ole juurikaan slummeja. Toivottavasti ei edes ghettoja tulevaisuudessa.

Vierailija
tiäremiäs

No eipä ole ihme kuin 2 vuotta oon syöny lääkkeitä, eivätkä ole auttaneet.

Ei niistä ole tullut kuin riippuvaiseksi.

Aijaijaijai tiäremiäs.

Sulle on perkele käyny samoin kun tuolle Luirikille.

Riippuvuus pameista. Niistä on tosi vaikee päästä

eroon.

Vierailija
Dredex
BBC:n uutisista poimittua: Kolmas osa maailman ihmisistä, jotka asuvat kaupungeissa, asuvat slummissa. Slummeissa elää siis noin miljardi eli 1 000 000 000 ihmistä. Jos mitään ei tehdä, niin slummeissa asuvien määrä voi nousta 1,4:ään miljardiin vuoteen 2020 mennessä. Esimerkiksi eräässä slummissa yhtä ja samaa yleistä vessaa käyttää 1300 ihmistä, kyykkimäreikiä vessassa on 6. Taudit leviävät. Kurjuudesta huolimatta slummeissa asuvat lisääntyvät todennäköisemmin kuin rikkaammilla alueilla asuvat ihmiset. Afrikassa on osavaltioita, joissa jopa 90% ihmisistä ja joissakin osavaltioissa jopa noin 100% ihmisistä asuu slummissa. Slummiutuminen jatkuu eikä tällaista "kaupungistumista" voi enää kääntää maalaistumiseksi. Ihmiset muuttavat kaupunkeihin, koska he toivovat parempaa elämää. Ainoa keino ratkaista ongelma on, että hallitukset tukevat infrastruktuurien rakentamista slummi-alueille, myös kansainvälisiä lahjoituksia tarvitaan.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_depth/5078654.stm

Meillä menee siis vielä hyvin. Ei ole juurikaan slummeja. Toivottavasti ei edes ghettoja tulevaisuudessa.

Näitä myös itse ajattelen. Suurin osa ihmisistä tällä pallolla kuulemma saavat elinkeinonsa kaatopaikoilta. Miettikää mikä lottovoitto syntyä suomeen! Siis hanasta tuleva vesi on jo ylellisyyttä!

Uusimmat

Suosituimmat