Iskuyrityksiä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lähinnä tämä topic on tarkoitettu siihen että saataisiin tiäremiähelle naista(jota on kyllä jo yritetty monta kertaa). Mutta samalla voimme käsitellä mielenkiintoisia ja hauskoja kokemuksistamme iskuyrityksistä jotka ovat onnistuneet tai sitten ovet epäonnistuneet ”tyylillä”.

Aloitan itse.

Intti aikoina oltiin tupakavereitten kassa Pub Alessa(yllätys) ja erään tupakaveri kanssa saatiin sangen hyvä iskuyritys idea, ja pitihän sitä kokeilla.
Nähtiin pari hyvän näköistä ”kissaa” baaritiskillä keikuttelemassa perseittään, eli suunnattiin sinne. Ja kun päästiin määränpäähän ja pakollinen lyhyt sanan vaihto käytyä niin kaverini nosti pääasian ”pöydälle”
- me tossa mietittiin, kun katseltiin tänne, että minkäänlaisista navoista te tytöt tykkäätte?
- mitä? tokaisi toinen tytöistä, jonka jälkeen katsoivat ihmetellen vuoroin toisiaan ja vuoroin meitä.
- niin et, mikä tyyppisistä navoista te tykkäätte? oli mun pakko tarkentaa.
Samalla kun nostettiin kummatkin paitaa ylös, niin että napamme tulivat esiin, kaverini jatkoi,
- siis pidättekö enemmän tälläisistä rupisista vai tollasista – osoittaen minua – syvenevistä navoista?
Tytöille ilmestyy pieni puna kasvoille ja suutkin taipuvat hennoille virnistyksille, ja taas katsoivat toisiaan, ja minä jatkan tupakaverini tulkkaamista.
- niin siis frendi meinaa että digaatteko tollasista kätilön kämmäämisä navoista vaiko tälläisistä onnistuneista, terävällä Fiskars-saksilla napanuoran leikatusta, navoista?
Tyttärien hymy purkautuu avoimeen järjettömään kikatukseen ja nauramiseen, siis hyvässä mielessä. Suoraa vastausta emme kuitenkaan kysymykseemme saaneet, mutta jos on pakko lähtee loppuillan tapahtumia silmällä pitäen jotakin veikkailemaan niin toinen tykkäsi toisenlaisista navoista ja toinen taas toisenlaisista navoista.

ja sitten vähän huonompi suoritus

Noin kolmisen vuotta takaperin oltiin kavereitten kanssa (valitettavasti) McDonald’sissa jossa oli yks suhteellisen hyvän näköinen muija, jolla oli siinä saatanan ruma tyttökaveri roikkumassa penkillä pöydän toisessa päässä. No ei siinä vielä mitään, mutta kun oltiin lähdössä niin ne istu vieläkin siinä, ja kauniimpi siristeli nätisti silmiään meikäläistä päin. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta kaverit oli just pöydässä huomauttaneet kuinka RUMA sen nätimmän kaveri oli.
Eihän sitä asiaa voinut kumminkaan siihen jättää, joten ei muuta kun tuumasta toimeen ja pöydän ääreen kaunokaisen luo ja asia pois päiväjärjestyksestä.
- hei – sanoin kaunokaiselle – sido toi muuli tolppaan ja lähe meidän mukaan.
- ööh, e.
- aha, moro.
Ja sitten mä pakenin paikalta.

Että näin, laittakaapa tytöt ja pojat sitten niitä omia kokemuksianne tänne niin tiäremiäs saa vähän neuvoa mitä niille vastakkaisen sukupuolen edustajille kannattaa sanoa ja mitä ei. Niin ja voi Liittynytkin näitä neuvoja kokeilla sitten kun vapautuu, tai siis edellyttäen jos ei ole saanut romanssia aikaan siellä tutkintavankeudessa.

Sivut

Kommentit (31)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Olen muutamia kertoja kysynyt naiselta, että "Haluatko hyvää seksiä?". Useimmiten vastaus on "En.", jolloin totean: "Hyvä, lähde sitten mun mukaan!". Siinä on jää murrettu.

Hieman itsekuria vaativatkin sitten ne harvat tilanteet, joissa nainen vastaa myöntävästi. Tällöin olen joutunut toteamaan, että "Sori, sitten en voi auttaa."

Vierailija

Sama se on mitä sanoo, kunhan sanoo sen, mitä mieleen juolahtaa, eikä mitään kankeaa pokausyritelmää, ja sanoo sellaiselle tyypille, josta tulee fiilis, että kandee yrittää. Turhaa sitä on väkisin mitään vääntää. Rehellisen kuvan kun antaa itsestään, niin se joko miellyttää tai ei. Parhaassa tapauksessa homma toimii, mutta jos on kehittänyt jonkun iskurepliikin, niin vaikka se menisi läpi, niin ei se vielä takaa sitten sitä, että kohde tykkäisi repliikin esittäjästä. Parempi saada pakit sen takia, että ei miellytä, kuin se, että aluksi esittää jotain muuta, mitä on, ja saa sitten pakit puolen tunnin päästä, kun toiselle valkenee, että kaveri näyttelee.

Siksi en usko, että yleensä mikään pokausrepliikki voi edes toimia. Teennäistä ja tylsää. Olkaa omia itsejänne, jos haluatte muutakin kuin yhden illan juttuja typeryksien kanssa.

Vierailija
tiäremiäs
Kyl mää osaan naisii pyydystää. Se ei oo se ongelma.

No koskas olit viimeksi pukilla?

Itse olin eilen.

Vierailija
morjens!!
tiäremiäs

Itse olin eilen.

Eihän tiäremiäs huoraa!

Vierailija
Tollukka
morjens!!
tiäremiäs

Itse olin eilen.

Eihän tiäremiäs huoraa!

Ei tietenkään…

Eihän se oo miäs eikä mikään joka ei suoraselkäisenä sanojensa takana seiso

Vannoutuneena poikamiehenä aion näin perjantaina ”tietenkin” aluksi kiskoo naamaan Olvia pussikaljan muodossa ulkona, ja sen jälkeen pitäisi valita joku Länsi-Helsingin laadullisista lihatiskijuottoloista.
Valitettavasi ei tällä kertaa viitsi etsiä naisseuraa, eikä viitsi vetää ihan tolkuttomia lärvejä, kun huomenna pitäisi kuulemma pystyy kävelemään, selkäsuorana.

Mutta palaillaan asian tiimoilta vielä myöhemmin joku toinen päivä paremmalla ajalla, ja muistakaa laittaa niitä omia kokemuksianne. Hyvää kesäperjantaita!

Vierailija
Armitage
Sama se on mitä sanoo, kunhan sanoo sen, mitä mieleen juolahtaa, eikä mitään kankeaa pokausyritelmää, ja sanoo sellaiselle tyypille, josta tulee fiilis, että kandee yrittää.

Aikanaan tuli käytyä paljon häppärissä. Nykyään paika ei lienee edes psytyssä. Katselin kuitenkin siinä tiskillä kun eräään daamin luona kävi kolme kundia yrittämässä ja sai pakit. Päätin siis kysy daamlta." Ennenkuin häädät minut, kuuntele viisi minuuttia ja päätä sitten, olen katsellut jo että yritäjät häipyy sekunnissa, kokeile." Ilta päättyi suosiollisesti ja löysin itseni prätkäkimman kämpiltä joka oli jo 40.

Vierailija
Papillon
Armitage
Sama se on mitä sanoo, kunhan sanoo sen, mitä mieleen juolahtaa, eikä mitään kankeaa pokausyritelmää, ja sanoo sellaiselle tyypille, josta tulee fiilis, että kandee yrittää.

Aikanaan tuli käytyä paljon häppärissä. Nykyään paika ei lienee edes psytyssä. Katselin kuitenkin siinä tiskillä kun eräään daamin luona kävi kolme kundia yrittämässä ja sai pakit. Päätin siis kysy daamlta." Ennenkuin häädät minut, kuuntele viisi minuuttia ja päätä sitten, olen katsellut jo että yritäjät häipyy sekunnissa, kokeile." Ilta päättyi suosiollisesti ja löysin itseni prätkäkimman kämpiltä joka oli jo 40.

Sehän on nykyään nimellä teatteri siinä vanhalla paikalla espanpuiston
länsipäässä. Kyllä sieltä välillä irtoaa ja silloin tällöin tapauksia, jotka
päästävät frenditkin liukkaille. Eikä nuo mitään maksua ota jos joku
luulee. Parit paukut niille voi tarjota ja aamulla korkeintaan sumpit
ennenkuin potkasee pihalle.

Vierailija
Papillon
Armitage

USKOMATONTA!

oikeestiko?
Eeeiiikä!
Ei voi...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Tollukka
morjens!!
tiäremiäs

Itse olin eilen.

Eihän tiäremiäs huoraa!

Enpä huoraa en, en koe että se kuuluu yhteiskuntaan. Vaikka huoria ynnä muita onkin yhteiskunnassa. Niin silti se lieneen ei kuulu siihen. Niin ainakin eduskuntakin viestittää. Irtosuhteet ja huoraaminen on siis huoraamista mikä ei kuulu yhteiskuntaan.

Eli en ole yksin ajatusteni kanssa. Tiedän sen että olen aina oikeassa.

Eihän tuo murhaaminenkaan ole hyväksyttyä, vaikka se on ihan biologinen keino päästä ihmisitä eroon jotka ovat haitaksi, eli rasittavat liikaa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
pc = potential criminal
Tollukka
morjens!!
tiäremiäs

Itse olin eilen.

Eihän tiäremiäs huoraa!

Ei tietenkään…

Eihän se oo miäs eikä mikään joka ei suoraselkäisenä sanojensa takana seiso

Vannoutuneena poikamiehenä aion näin perjantaina ”tietenkin” aluksi kiskoo naamaan Olvia pussikaljan muodossa ulkona, ja sen jälkeen pitäisi valita joku Länsi-Helsingin laadullisista lihatiskijuottoloista.
Valitettavasi ei tällä kertaa viitsi etsiä naisseuraa, eikä viitsi vetää ihan tolkuttomia lärvejä, kun huomenna pitäisi kuulemma pystyy kävelemään, selkäsuorana.

Mutta palaillaan asian tiimoilta vielä myöhemmin joku toinen päivä paremmalla ajalla, ja muistakaa laittaa niitä omia kokemuksianne. Hyvää kesäperjantaita!

Aivan eipä ole tarvetta käydä huorissa, koska huorat ovat luonnevikaisia ja saastaisi eläimiä. Joiden paikka on edelleenkin minun mielestä eläintarhassa.

Vierailija
tiäremiäs

Aivan eipä ole tarvetta käydä huorissa, koska huorat ovat luonnevikaisia ja saastaisi eläimiä. Joiden paikka on edelleenkin minun mielestä eläintarhassa.

Voi poika parkaa. Tuolla asenteella pysyt
neitsyenä loppuikäsi. Ja se jos mikä
pistää sinut lopullisesti sekaisin.

Ota rennosti vaan, käyt pokaamassa
ravintelista emakon, mieluiten iso
rynttäisen ja muutenkin sellaisen
ettei ala oksettamaan. Ja sitten ei
muuta kuin kiksautat sitä niin
monesti kuin vain pystyt.

Johan kohenee mielialasikin rymisten.
Puhun kokemuksesta.

Sivut