Seuraa 
Viestejä7640

Tätä olen ihmetellyt pitkään. Luulisi että kätisyys olisi täysin heterogeeninen mutta näin ei ole. Vasenkätiset hallitsevat pohjoista taivaanpalloa. Merkki universumin synnystä? Uutinen on vanha mutta en usko että asiaa on ratkaistu vieläkään. Michael Longo Michiganin yliopistosta tutki asiaa. Itselläni on tallessa abraksti jonka hän on kirjoittanut. Sen verran paljon matikkaa ettei aukea mulle. Tässä linkki uutiseen.
https://www.technologyreview.com/s/413190/left-handed-spiral-galaxies-do...

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Kommentit (2)

Goswell
Seuraa 
Viestejä13702

On todiste sille että se alkurila joka räjähti oli suunnattoman suuri musta "aukko", siis musta tähti.

Kun funtsaat miten mustan pinnalla oleva tavara liikkuu mustan pyöriessä suhteessa mustan keskipisteeseen pohjoisella ja eteläisellä pallonpuolikolla niin homma selviää. Vähän kuin maan ilmakehässä havaittavat polaaripyörteet.

Minun mielestä noin.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7640

Goswell kirjoitti:
On todiste sille että se alkurila joka räjähti oli suunnattoman suuri musta "aukko", siis musta tähti.

Kun funtsaat miten mustan pinnalla oleva tavara liikkuu mustan pyöriessä suhteessa mustan keskipisteeseen pohjoisella ja eteläisellä pallonpuolikolla niin homma selviää. Vähän kuin maan ilmakehässä havaittavat polaaripyörteet.

Samoilla linjoilla ollaan. Mikä sitten alussa posahtikaan, pyöri. Keskipakoisvoima on ilmiön syy. Kätisyys ilmenisi juuri tuolla tavalla. Mutta lue koko artikkeli. Siinä on muutakin mielenkiintoista.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat