Sivut

Kommentit (65)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

asdf kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Hieno artikkeli ja hyvä testi.

Vain faijani kävelee nopeammin kuin minä kaikista koskaan kohtaamistani ihmisistä. Cool...👌

Mikä ikänen faija?

67v.

Ja vielä kävelee sinua kovempaa?
Hyvässä kunnossa.

Luulen että jopaV. Kononen on hitaampi kävelijä. Hyvin vanhus jaksaa kävellä 20-30km vähintään viitenä päivänä viikossa, yleensä kaikkina seitsemänä.

Hyvässä kunnossa, vaikka narkannut liki koko elämänsä ja kovaa. Noita esimerkkejä alkaa olemaan tutuissa ja julkkiksissa huomattavan monta. Vain juopot tärvelee kuntonsa päihteillä, nistit ei oikeastaan koskaan.

Käytännössä kaikki mitä luulette tietävänne huumeista on valetta...🤣😉😎

Juopotkin pysyy yllättävän hyvässä kunnossa jos ovat harrastaneet nuorena urheilua. Pieni ylipainokaan ei tunnu haittaavan. Ruho liiikkuu nopsaan ja lihasvoima palautuu pienellä virkistämisellä nopeesti. Enkä nyt puhu itaestäni vaan noin 70v vuotiaista ihmisistä.

Appiukko esim 78. Tekee vielä ruumiillista työtä. Ajaa kaikkia mahdollisia härpäkkeitä ja raivaussaha sekä moottorisa heiluu. Korjaa vehkeet ite. Päivällä vetää pikku naukut silloin tällöin ja illalla lisää. Ja on se ottanu. Kylän vanha sonni.

No joo, muttavertasin narkkausta, joka alkoholiksi muutettuna vastaa, marinol-käsidesi-juoppoa.

Eiviihdekäyttö pilaa aivoja tai kroppaa minkään aineen kohdalla, vaan se hc-käyttö, joka viinan kohdalla tappaa, mutta huumeiden kohdalla lähinnä vahvistaa.😂

Näinpä. Kaman hc-käyttöön ei ole kukaan kuollut, vaan ovat sitä vastoin huippu-urheilijakunnossa.

Jos yliannostukset, itsemurhat ja onnettomuudet karsitaan pois, on vaikutus juuri kuvailemasi.

Btw, harva ryhmä narkkaa yhtä paljon kuin huippu-urheilijat.😉

Täyttä paskaa tai sitten meillä on hyvin eri käsitys hc-narkkaamisesta.

Oletettavasti juuri siinä tökkii.

Hc-narkkaus sosiaalisten ja elämänhallinnallisten ongelmien kanssa on toki rappeuttavaa, mutta esimerkiksi huippu-urheilijoista ja muusikoista löytyy sellaista miljonäärinarkkia, joilla terveys on hyvä 70-vuotiaana jopa 50 narkkausvuoden jälkeen.

Pointtini lepää lähinnä siinä, että narkkauksesta voi toipua takaisin täyteen iskuun jo ihan parrissa vuodessa raitistumisesta. Hc-juopoilta moinen ei onnistu enää koskaan tietyn pisteen jälkeen.

Lisäksi on mainittava yksi kuuluisa narkkiryhmä, joka lääkärikunta. Tuolla alalla puhtaat doupit sekä hyvä farmakologinen ja biokemiallinen osaaminen auttaa välttämään kaikki normaalit narkkauksen lieveilmiöt.

Myös narkattavat aineet toki vaikuttaa lopputulokseen.

Mikä sinusta on hc käyttöä?

No itse lasken käyttömäärien ja -päivien mukaan. Moni tuntuu laskevan vain niiden sosiaalisten, juridisten tai elämänhallinnallisten ongelmien mukaan.

Yritän siis sanoa ongelmien johtuvan muusta kuin itse molekyylistä. Yleensä laatuongelmat, budjetointivaikeudet ja laittomuuden tuomat muut sotkut tekevät käytöstä ongelmakäyttöä, samoin sekakäyttö on yleensä huono homma hc-käytössä; yhteen ja samaan substanssiin kroppa osaa sopeutua melko hyvin, sekakäyttöön suurilla määrillä ei.

Mun mielestä hc-käyttö ei ole suunnitelmallista, vaan pyrkimystä olla sekaisin mahdollisimman paljon ja usein ja siihen liittyy niin vahva addiktio, ettei monen elämän alueen sössimisestä viitsi välittää.

Sellainen on puhtaasti väärinkäyttöä, joka ei ole koskaan suositeltavaa.

Lääketieteen parissa uraansa tekevät nistit ovat erityisen hyvässä asemassa saatavuuden ja laatutakuun ansiosta. Näyttelijöillä ja muusikoilla raha auttaa huomattavasti tietyn menestyksen saavutettuaan.

MJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Vain faijani kävelee nopeammin kuin minä kaikista koskaan kohtaamistani ihmisistä. Cool...👌

Mikä ikänen faija?

67v.

Hyvässä kunnossa.

Luulen että jopaV. Kononen on hitaampi kävelijä. Hyvin vanhus jaksaa kävellä 20-30km vähintään viitenä päivänä viikossa, yleensä kaikkina seitsemänä.

Hyvässä kunnossa, vaikka narkannut liki koko elämänsä ja kovaa. Noita esimerkkejä alkaa olemaan tutuissa ja julkkiksissa huomattavan monta. Vain juopot tärvelee kuntonsa päihteillä, nistit ei oikeastaan koskaan.

Vieläkö se käyttää huumeita tai urheilussa edistäviä stimulantteja?

Ei vähän yli 10 vuoteen.

Tuntuuko sinusta siltä että faijas olis vaihtanut entisen adiktionsa kävelemiseen?
20-30km vie aikaakin aika reippaasti.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

Tositoope röllipersoona kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Mikä ikänen faija?

67v.

Hyvässä kunnossa.

Ei vähän yli 10 vuoteen.

Tuntuuko sinusta siltä että faijas olis vaihtanut entisen adiktionsa kävelemiseen?

En pitä faijaani addiktoituneena missän vaiheessa uraansa.

4h päivässä kävelyyn on kuin panisi elinpäivärahaa pankkiin. Eipä tuon parempaa liikuntamuotoa ole, mutta uinti pääsee toki lähelle.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Pseudopimppi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Mikä ikänen faija?

67v.

Hyvässä kunnossa.

Ei vähän yli 10 vuoteen.

En pitä faijaani addiktoituneena missän vaiheessa uraansa.

4h päivässä kävelyyn on kuin panisi elinpäivärahaa pankkiin. Eipä tuon parempaa liikuntamuotoa ole, mutta uinti pääsee toki lähelle.

Kävely on kyllä hyvä kuntoilumuoto. Useemmassa pätkässä voi tehdä paljon kilometrejä. Hyötykävelyä kannatan.

Hieman yksipuolista tosin. Pari kertaa viikossa omalle kunnolle sopiva punttitreeni siihen vielä niin pysyy lihasvoima kunnossa myös.

Työmatkat, kauppareissut, salimatkat ym. niin kilsoja karttuu huomaamatta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10485

Olen kuullut erilaisia rajoja peruskunnon ylläpitoon. 12000 askelta päivässä, 12 minuuttia hölkkää tai reipasta kävelyä. Ei se kovin paljoa vaadi. 12000 askelta olen saanut aikaiseksi jopa osasto olosuhteissa.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

Deimos kirjoitti:
Olen kuullut erilaisia rajoja peruskunnon ylläpitoon. 12000 askelta päivässä, 12 minuuttia hölkkää tai reipasta kävelyä. Ei se kovin paljoa vaadi. 12000 askelta olen saanut aikaiseksi jopa osasto olosuhteissa.

12000 askelta on n. 9km, joten ei se 12min mene edes Boltin pojalta.

Minä kävelen kahdesti viikossa 5-8km ja pari kertaa viikossa 2-5km, riippuen menoista, sillä en kävele kävelyn vuoksi, vaan siirtymämielessä.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Toimistokävely tai osastokävely ei liene samalla askelpituudella kuin reipas etenemiskävely.

Hyötykävely on ihan asiaa. Sydämen ei tarviia hakata kuin 90-110 lyöntiä minuutissa niin se on jo hyödyllistä. Ihan peruskävely, kauppakassien kantaminen tai kauppatavaroiden vaunussa perässä vetäminen nostaa sykettä tohon väliin helpoati. Tota matalasykkeistä olis hyvä tehdä tunti pari päivässä.
Puutarhahommat on hyviä ja lumityöt. Lumitöissä tosin saa jo kunnon hien ja sykkeen. Raksahommissa peruskuntoa tulee jo pelkästä työstä.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Toimistokävely tai osastokävely ei liene samalla askelpituudella kuin reipas etenemiskävely.

Toimistokävelyssä hyvä puoli on ettei istu. Se se vaarallista on. Vaikutta imusolmukkeiden toimintaan. Pitäis jalotella puolen tunnin välen. Kopiokoneelle ja kahvipaikalta sumppia hakemaan, kerrosten välit jne. UKk instituutissa on sijoiteltu kopiokoneet ym. härpäkkeet niin että kävelyä tulee mahdollisimmannpaljon.

Vierailija

Hulahoop vanteen pyörittely on ihan hyvää matalasykkeistä liikuntaa.

Erään suomalaistutkimuksen mukaan 10 min vannetta laihduttaa paremmin kuin puolen tunnin kävely. (Pitänee paikkaansa vain huonokuntoisilla joiden keskivartalokunto on paska. Ei päde meikäläiseen jolla hyvä lihaskunto.)

Eilen pyörittelin 60min ja kuuntelin samalla musiikkia ym. radiosta. Normaalisti päivittäin 20-60min pyörittelen. Ei se kyllä vastaa 1-3h kävelyitä. Oman emppiirisen kokemuksen mukaan samoihin vetää kävelyn kanssa.
Syke hakkaa 90 kertaa minuutissa.

Toimii hyvin treenin alkulämpöinä.

Vierailija

Deimos kirjoitti:

Jorvissa tulee piikki perseeseen jos kävelee puoliakaan tosta.

Keijona
Seuraa 
Viestejä15485

Väännellään nyt näitä, lapiodaan hiilistä  helaveeteä   Reipas kävely tai kaikenlainen liikunta ja urheilu voitaisiin kieltää haitallisena, lisääväthän  hiilidioksidin tuotantoa.  Kaikenlaisia laskelmia on hiilidioksidin lisääntymisestä, miksi kukaan ei laske urheilusta aiheutavaa "hiilijalanjälkeä"

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15483

https://yle.fi/uutiset/3-10824293

Tää taitaa olla paskapuhetta.
Veikkaan että hyöty jää tohon kolmeen senttiin jos ei kuukauden päästä kasvata pyöritysaikaa. Toimii todennäköisesti vaan liikuntaa harrastamattomilla läskeillä.

Hula jäljittelee tanssia, joten jenkat palaa. Jenkat on vaikein sulatettava noin yleensä.

Hulavannetta parempi laite on tasapainolauta samaan hommaan.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10824293

Tää taitaa olla paskapuhetta.
Veikkaan että hyöty jää tohon kolmeen senttiin jos ei kuukauden päästä kasvata pyöritysaikaa. Toimii todennäköisesti vaan liikuntaa harrastamattomilla läskeillä.

Hula jäljittelee tanssia, joten jenkat palaa. Jenkat on vaikein sulatettava noin yleensä.

Hulavannetta parempi laite on tasapainolauta samaan hommaan.

Tasapainolauta vois olla hyvä. Juuri tänään tuli mieleen että vois yrittää pyöritellä semmosen päällä että sais paremmin rasitusta. Ei tosin ole tasapainolautaa. Täytyy jostan koittaa hankkia semmonen puolipallon mallinen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat