Seuraa 
Viestejä1750

Tässä esitän vähän outoja visioita ja profetiaa siitä mihin suuntaan maailma mahdollisesti on menemässä.
Tässä ensin kartta yhdeksästä maailmanimperiumista, jotka ovat yhä sotatilassa ja konfliktissa, mutta matkalla kohden rauhaa. Avainasemassa on se kuka pääsee johtoon ROF imperiumissa ja varteenotettavin ehdokas on tänä päivänä USA. Sen pitää vain ensin kukistaa Iran niin ROF imperiumi on sen jälkeen USA:n käsissä.

https://tapiok1.kuvat.fi/kuvat/UusiMaailma/rof2.png

Kun ROF on saatu haltuun seuraa Ottomaanien imperiumin eli L-imperiumin, johon Suomikin kuuluu kohtalon kysymys. L-imperiumi, joko jatkaa entisellään, saa 10 uuden uutta kuninkaan virkaa tai tulee Jättiläissuurvalta Venäjän itseensä liittämäksi. Jos se saa 10 kuningasta niin sitä käytetään Rooman eli Babylonin kukistamisen apuvälineenä.

Eli kun ROF on saatu Iranin kukistumisen kautta kokonaan USA:n käsiin alkaa täällä L-imperiumissa sen jälkeen kohtalon kysymykset.

Kommentit (6)

Titanic
Seuraa 
Viestejä1750

Yhdeksän maailman johtavaa imperiumia, joiden johtoon on vaikea saada ketään pätevää. ROF imperiumin kohtalo osoittaa tämän. Aadami-Lucifer-Nooa-Aabraham-Nebukadnessar-Rooma-Kristus-Islam-Turkki-Uusi Jerusalem? Kädestä käteen kulkenut ROF ei omaa arvollista kuin vain hetken aikaa.

Tällä hetkellä ROF johdossa häärii pääasiassa Yhdysvallat. Sen on vain saatava koko alue hallintaansa, mutta Iran on vielä kukistumatta. Kun Yhdysvallat saa ROF kokonaan haltuunsa niin IuS imperiumin rakenne alkaa olla selvä.

Kun Iran on kukistunut onkin seuraavana vuorossa L imperiumi, eli ottomaanien imperiumi, johon Suomikin kuuluu.

Siitä minulla ei ole aavistustakaan kuinka L-imperiumin suhteen tapahtuu. Eräs mahdollisuus on, että L imperiumi saa 10 kuningasta, jotka lähtevät Babylonin Porton kimppuun.

Toinen mahdollisuus on, että Jättiläissuurvalta Venäjä vain imaisee L-imperiumin osaksi itseään.

Titanic
Seuraa 
Viestejä1750

Nämä nykyiset sodat ja konfliktit ovat Imaami Mahdia esittävissä profetioissa ja näyissä ennalta kerrottu. Mahdi pyrkii voittamaan ensin Iranin ja sen jälkeen Turkin.  Juuri tällä hetkellä on taistelu Iranista käynnissä ja jos Iran suostuu rauhaa tai muulla tavalla tulee sopuun ROF imperiumin hallinnasta niin seuraavaksi taistelu siirtyy kohden Turkkia ja Ottomaanien imperiumia.  Olen varmuuden vuoksi laajentanut tuon Turkin käsittämään kaikki Venäjän rajaseutujen valtiot. Mutta voihan olla, että taistelu jää pelkän Turkin alueen taisteluksi. Siinä mielessä kun olen vähän laajentanut asioita ja niiden yhteyksiä tässä visiossa saattaa olla tarkennuksen varaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Titanic
Seuraa 
Viestejä1750

Erään Hadithin mukaan Jeesuksen ja Imaami Mahdin kuvat löydetään ennen heidän saapumistaan.

Itse olen miettinyt minkä vuoksi Luotainten löytämät kuvat Mars planeetalta muistuttavat kovin USA:n kahta presidenttiä.

Tämä muistuttaa Trumpia

https://www.nasa.gov/multimedia/imagegallery/image_feature_60.html

Ja aiemmin se muistutti Obamaa

https://en.wikipedia.org/wiki/Cydonia_(Mars)#/media/File:Martian_face_viking_cropped.jpg

Voiko olla mahdollista, että nämä nykyiset kofliktit todellakin ovat Imaami Mahdiin liittyviä sotia? 

SIINÄ TAPAUKSESSA VOIMME ODOTTAA, ETTÄ MAAILMAAN ON TULOSSA ENNENNÄKEMÄTTÖMÄN HIENO RAUHAN JA VAURAUDEN, TOTUUDEN JA OIKEUDEN TILA. KAIKKI SORTO VÄHENEE JA SORRETUT VAPAUTUVAT.

Keijona
Seuraa 
Viestejä15709

"VOIMME ODOTTAA, ETTÄ MAAILMAAN ON TULOSSA ENNENNÄKEMÄTTÖMÄN HIENO RAUHAN JA VAURAUDEN, TOTUUDEN JA OIKEUDEN TILA. KAIKKI SORTO VÄHENEE JA SORRETUT VAPAUTUVAT"

Minkähänlainen mieli alapeukuttaa tuollaista kommenttia? Todellinen rauhan, vaurauden, totuuden ja oikeuden vastustaja ja sorron kannattaja täytyy olla.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13023

Keijona kirjoitti:
"VOIMME ODOTTAA, ETTÄ MAAILMAAN ON TULOSSA ENNENNÄKEMÄTTÖMÄN HIENO RAUHAN JA VAURAUDEN, TOTUUDEN JA OIKEUDEN TILA. KAIKKI SORTO VÄHENEE JA SORRETUT VAPAUTUVAT"

Minkähänlainen mieli alapeukuttaa tuollaista kommenttia? Todellinen rauhan, vaurauden, totuuden ja oikeuden vastustaja ja sorron kannattaja täytyy olla.

Terve mieli.
Ei ihminen karvoistansa pääse.
Kerrottakoon nyt kumminkin että minä en ole alanuollut, ei ole mun tyyliä, pikemmin suosin sellaista streittarimeinikiä ilman turhia pervoiluja.

Keijona
Seuraa 
Viestejä15709

Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Terve mieli.
Ei ihminen karvoistansa pääse.
Kerrottakoon nyt kumminkin että minä en ole alanuollut, ei ole mun tyyliä, pikemmin suosin sellaista streittarimeinikiä ilman turhia pervoiluja.

Terve:

Hullujen keskuudessa hulluus on normaalia, (hullu sanan voi korvata sairas sanalla)

Kopsataan nyt, kun sopii tännekin

Keijona kirjoitti:
"Tiede ja akateeminen  maailma on rakentanut maailmankatsomuksen  ja  näkemyksen todellisuudesta, joka muistuttaa  taloa jonka seinät on täynnä isoja reikiä ja nuo reijjät on sitten  peitetty sopivilla tauluilla , mielikuvilla  ja teorioilla."

Yllätävän moni "tieteellinen tosiasia" on alumperin ollut uskonnollinen myytti ja kansantaru jonka tiede on sitten "löytänyt." Esim Troija, Heracleion, Jeriko ovat  kaikki paikkoja joita pidettiin taruina ja satuina, kunnes tiede ne totesi oikeiksi olemassaoleviksi asioiksi.  varmasti tulee vielä asioita jotita on pidetty taruina, mutta osoittautuvat todeksi. Jos vanhat  tarut muuttuvat todeksi niin myös  tieteellinen totuuskin muuttuu taruksi, mihin nyt uskot?

"New DNA Testing on 2,000-Year-Old Elongated Paracas Skulls Changes Known History" 

Eurooppalaisa Etelä-amerikassa jo 2000v sitten. Hä?

Näin rakennusten kuntokartoittajan näkulmasta katsottuna, nykyinen yhteiskunnallinen rakennelma ja maailmankatsomuskin alkaa olla vähintään mittavan peruskorjauksen tarpeessa, jollei jo purkukuntoinen.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat