Seuraa 
Viestejä7627

Vaikka lähde on jopa niin luotettava kuin Iltalehti niin laitan silti. Koska tätä on käytetty hullun lisäksi lyömäaseena täällä niin jokainen voi arvioida kuka täällä on psykopaatti vai ovatko kaikki. Itse olen hullu ja psykopaatti. Varokaa.

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ba8ddc88-4817-4154-a107-60943...

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Kommentit (163)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Noinhan narsisti tulkitsee asian. Koska Majuri menee yliopistoon ja uudistaa sen niin menen minäkin lukemaan psykologiaa. Opiskelen, en uudista tai lakkauta yliopistoa 🙂.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

This article is important for a specific reason.  If you follow the thesis that The Atlantic and The New Yorker (IS, HS, IL...) set the default ways which we understand social issues, e.g. sex, money and politics-- and they do this even if you don't read those magazines-- then Kotsko and others like him set the default understanding for academic types.  This doesn't mean everyone agrees with him, no no no-- it means that he sets the frame.  The trick is you will argue his conclusions but it will be impossible for it to occur to you to argue the form of the question. So "why do we love sociopaths?" is literally understood: "since it is a fact that we love sociopaths, why?"

Kotsko's thesis is that we love sociopaths because sociopathy is opposed to social awkwardness.  Say you're in line at the store and some jerk cuts in front of you, on purpose, and for the sake of clarification let me observe he has a Celtic cross tattooed to his shoulder and he just had sex with your girlfriend.  He's a different kind of person than you.  He can do things you can't, do women you can't, he sees the world's rules differently, which specifically means he understands that there are no "world's rules," that rules are decided by those with power for their own benefit.  After he cuts in line, he pockets a Milky Way bar because, well, because he got away with it.  My grammar is correct: he can do it since he got away with it. 

Ultimately, the only thing you have over him, as you seethe expressionlessly with your 15  items or less, is sleeves and the feeling that you're not a jerk.

"If only I didn't give a fuck about anyone or anything, we think--then I would be powerful and free. Then I would be the one with millions of dollars, with the powerful and prestigious job, with more sexual opportunities than I know what to do with."

...

To be correct, Kotsko's sentences should be revised: "what the hell is wrong with me that I am exactly like Tony Soprano in every single way, except on execution?" Amoral and impotent is different than amoral and potent, but you're a jerk both ways.

...

In a sentence, the problem with his Kotsko's analysis is that it isn't a description of the pathology, it itself is the defense against a hidden pathology.  Not: because Wall Street steals and we have no justice, we begin to admire sociopaths. But: because we admire sociopaths, therefore Wall Street is able to steal. Not: because the social contract has unraveled, therefore we wish to be sociopaths. But: because we are sociopaths, therefore the social contract has unraveled.  I know this is a very unpopular thing to say, but if you find yourself wanting to be bad because everyone else gets away with it, then the problem isn't everyone else, the problem is you.  

No, yelling at me won't make this less true.

https://thelastpsychiatrist.com/2012/04/why_we_love_sociopaths.html

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Oletko koskaan nähnyt köyhää psykopaattia/sosiopaattia? Et? Johtuu siitä että he tavoittelevat vain omaa etuaan.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Nyt keitän aamukahvit. Me narsistit tarvitsemme kofeiinia. Onneksi lääkitys pitää psykopatian kurissa.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Olen nähnyt montakin. Minijehova nyt yhteisestä tuttavapiiristä. Noin pääsääntöisesti hyvin toimeentulevat ihmiset ovat parempia ihmisiä kuin köyhät ihmiset, eikä se johdu pelkästään siitä että köyhän on pakko varastaa. Olen kuullut senkin niin monta kertaa etten jaksa laskea, eikä kukaan ole koskaan kyennyt voittamaan minua siinä väittelyssä, nimittäin sanon vaan että eikä tarvii, jolloin väittely on käyty läpi.

Vierailija

Tai jos haluaa nähdä psykopaatteja, niin uusin Men In Black International on hyvä lähtökohta. Molemmat päähenkilöt ovat psykopaatteja. Esimerkiksi kohtaus jossa kansanmurhatun rodun viimeinen edustaja uhkaa tehdä itsemurhan sillä petti kuningattarensa herättää päähenkilöissä lähinnä myötähäpeää ja huvittuneisuutta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Olen nähnyt montakin. Minijehova nyt yhteisestä tuttavapiiristä. Noin pääsääntöisesti hyvin toimeentulevat ihmiset ovat parempia ihmisiä kuin köyhät ihmiset, eikä se johdu pelkästään siitä että köyhän on pakko varastaa. Olen kuullut senkin niin monta kertaa etten jaksa laskea, eikä kukaan ole koskaan kyennyt voittamaan minua siinä väittelyssä, nimittäin sanon vaan että eikä tarvii, jolloin väittely on käyty läpi.

Jos Minijehova on psykopaatti niin sitten olen pedofiili.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:

Ja kuka sinusta teki asiantuntijan? Iltalehtikö? Tässä se narsismisi taas kukkii.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:

Ja kuka sinusta teki asiantuntijan? Iltalehtikö? Tässä se narsismisi taas kukkii.

Kuka sinusta teki asiantuntijan? Sun narsismi kukkii. Meneekö tää ketju heti alussa liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä?

Eppur si muove !!!

Vierailija

Epäsosiaalisuudestasi Deimos on taas esimerkkejä valehtelun ja manipuloinnin muodossa. Yritit esimerkiksi murtautua tileilleni onnistuen yhteen pääsemään sisäänkin ja haukuit kaikki jotka eivät käyneet pyynnöstäsi kimppuuni.

Ja nyt sulla on munalukko oman asuntosi ovessa, vieläpä vanhempiesi toimesta. Suunnittelet tällä hetkellä meneväsi naimisiin henkilön kanssa saadaksesi hänelle oleskeluluvan ja neuvoit minullekin kuinka saisin keploteltua 5000€ tietokoneeseen luullen tehneesi palveluksen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Epäsosiaalisuudestasi Deimos on taas esimerkkejä valehtelun ja manipuloinnin muodossa. Yritit esimerkiksi murtautua tileilleni onnistuen yhteen pääsemään sisäänkin ja haukuit kaikki jotka eivät käyneet pyynnöstäsi kimppuuni.

Ja nyt sulla on munalukko oman asuntosi ovessa, vieläpä vanhempiesi toimesta. Suunnittelet tällä hetkellä meneväsi naimisiin henkilön kanssa saadaksesi hänelle oleskeluluvan ja neuvoit minullekin kuinka saisin keploteltua 5000€ tietokoneeseen luullen tehneesi palveluksen.

🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

😂😂😂
Mä meen ostaa röökii.
Hyvä että aamusta saa huumoripläjäyksen. Lähtee päivä hyvin käyntiin.
Nimim. koditon🙂

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Niin sehän oli tarkoituksesi, tiedän sen kyllä, mutta ikävä kyllä sulla ei ole mitään auktoriteettia.

Totta, tarkoitukseni oli ostaa röökiä ja sen tein estelyistäsi huolimatta. Joten on auktoriteettia🙂.

Eppur si muove !!!

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5840

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Mä oon ollu Deimos kaltaistesi kanssa tekemisissä lähes koko ikäni. Yhtä puukotettuani hän valitti oikeudessa kuinka häntä varoitellaan jo seuraavasta kerrasta ja kuinka kaikki kiusaavat häntä sen johdosta.

Että silleen.

Pata kattilaa soimaa ja hullu toista hullua diagnosoi.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Kuten sanoin, olen koditon. Mutta käytöksesi kertoo todella paljon sinusta🙂.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14300

Jepalla on miestenkin kuvia runkkukokoelmassaan.

Nykyaikaista. 

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat