Nuoriso rappeutuu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Löysin eräältä sivustolta hullunhauskan kirjoitelman:

Carmelita von teinityttö:

Kirjoitan nyt tänne kun se on helpompaa niin päin. Ei tarvitse aina kaikkia syitä luetella.

1.)Hitler oli komea

2.)Hän oli karismaattinen ja hyvä puhuja. Kaikki ne ihanauhoitetut!) puheet tehoaa minuun 60 vuotta itse Hitlerin kuoleman jälkeen!nat (

3.)Ensimmäiset kunnon luonnonsuojelu lait tuliva natsien toimesta.

4.)Kettutytöt ovat aatun ansiota

5.)ja Volkswagenit

6.)Ilman Hitleriä suomella ei olisi itsenäisyyttä

7.)Hitler oli nationalisti ja niin olen minäkin! Nationalismi on hienoa!

8.)Hitler kannatti terveitä elämäntapoja:"Deutsche Frau raucht nicht!"

9.)Yli-kansoitus on vakava ongelma jota aatun toimet ehkäisivät aika hyvin.

10.)Hitler oli herkkä ja taiteellinen. Tykkäsi lapsista sekä eläimistä. Olemme samalla aaltopituudella.

11.)Hitler oli valmis uhraamaan paljon unelmiensa toteutumiseksi.

No tiedän että voin olla jonkun mielestä ärsyttävä, mutta en yritä ärsyttää ketään! Ehkä voitte ymmärtää minua kun sanon etten suinkaan ole natsi! Minusta Hitlerillä oli muutamia hienoja ajatuksia, mutta en ole koskaan pitänyt tavoista joilla hän niitä toteutti, vaikka onkin periaatteessa hienoa olla niin intohimoinen yrittäessään saavuttaa tavoitteitaan. Kuitenkaan kukaan meistä tällä hullulla planeetalla ei ole täydellinen. Jokaisessa on omat vikansa. Älkäämme vihatko ketään (paitsi ehkä joitakin hulluja ja nenäänsä pidemmälle näkemättömiä makasiininpolttaja-anarkistikommareita! )

Varokaa tälläisiä naisia, muuten vallankahvaa kääntää
joku puolikiveksikäs tyyppi, joka päästää jokaiselta
"vääräuskoiselta" ilmat pihalle.
Onkohan Mengeleen ihailijan fyysinen sukupuoli eri kuin henkinen?

Kommentit (2)

Vierailija

Mutta tuohan on monelta osalta totta, itse en näe hitleriä psykopaattina vaan herkkänä pettyneenä ressukkana joka omasi pakkomielteitä ja halusi monessa asiassa hyvää. Hänellä oli kyllä tosi pahoja ongelmia agression suuntaamisessa (juutalaiset), mutta hän oli taiteilija tämän esiintuominen tuoreessa Saksalaiselokuvassa oli mielestäni kyvä teko.

Hitler ja kaikki muut diktaattorit olivat muuten esiintymiseltään hassuja setiä.

Vierailija
Mutta tuohan on monelta osalta totta, itse en näe hitleriä psykopaattina vaan herkkänä pettyneenä ressukkana joka omasi pakkomielteitä ja halusi monessa asiassa hyvää. Hänellä oli kyllä tosi pahoja ongelmia agression suuntaamisessa (juutalaiset), mutta hän oli taiteilija tämän esiintuominen tuoreessa Saksalaiselokuvassa oli mielestäni kyvä teko.

Hitler ja kaikki muut diktaattorit olivat muuten esiintymiseltään hassuja setiä.

Diktaattori (yms.) käyttäytyy kuin ressukka. Perimmäinen tunne joka saa ihmisen käyttämään väkivaltaa on pelko. Joo, esiintymiseltään ihan pellejä!

Ihminen joka lyö, on lyömishetkellä vain näennäisesti rohkea.

Uusimmat

Suosituimmat