Seuraa 
Viestejä7627

Tämä varmaan on teille muille miehille tuntematon käsite koska saatte pimppaa. Olen kokenut tämän kaksi kertaa elämässäni. Kummassakin tilanteessa on nainen ja seksistä pidättäyminen pakosta. Oireet ovat seuraavat. Kiveksiä särkee kuin viimeistä päivää. Tuntuu kuin ne olisivat uppoamassa kehon sisään. Särky on niin kovaa että tuskin pystyt kävelemään. Exän kanssa olin kaksinkerroin kotini lattialla. Jouduin nytkin tyydyttämään itseni noin kymmenen kertaa. Nyt vaikka olen yksin asunnossani taitaa olla oireita. Joten suihku, sauna ja se juttu taas.

Naisilla ei taida olla samanlaisia ongelmia. Heille pidättäytyminen on normi ja voi jatkua vaikka 50 vuotta. Olen pitkään paasannut masturboinnin hyödyllisyydestä miehille. Vanhemmiten se voi jopa ehkäistä eturauhassyöpää. Mutta miksi miehen keho käyttäytyy noin? Valmistuakseen yhdyntään? Onko se psykologinen vai fyysinen oire? Vai vain sen takia että yhdyntää ei tapahdu? Ovatkohan miehet sittenkään niin yksinkertaisia koneita kuin annetaan ymmärtää? Eritämme feromoneja. Epäilen että jo pelkkä naisen läheisyys on saanut elimistöni sekaisin. Tässä on muuten yksi miehen ja naisen ystävyyden vaikeus (platoninen). Koen tytön erittäin viehettävänä mutta suhde on mahdoton. Enkä usko että minulla on enää tunteita häntä kohtaan. Piilotajuista? Ihminen ja sosiaaliset suhteet ovat monimutkaisia.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sivut

Kommentit (85)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12502

Älä huoli, sillä nyt kun sinulla on oma kämppä ja varmaan joku paikallinen siinä naapurustossa, niin etköhän saa kämppäsi kohtapuolin ns. sisäänajettua.

Älä ole kuitenkaan liian ronkeli, muutoin voi viivästyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

No, onneksi nolla Jepajeen kommenteilla ei ole mitään arvoa. Mee torille rähiseen ja polttamaan poliisiauto.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

En ole kyllä eläessäni kuullut mitään vastaavaa. Kaksinkerroin lattialla kun niin kivistää kiveksistä, kun kaveri ei jaa tuheroa. Ei jumalauta oli kyllä hyvä läppä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Ja turha viestitellä asioista joista et ymmärrä mitään.

Eppur si muove !!!

Käyttäjä19705 kirjoitti:
En ole kyllä eläessäni kuullut mitään vastaavaa. Kaksinkerroin lattialla kun niin kivistää kiveksistä, kun kaveri ei jaa tuheroa. Ei jumalauta oli kyllä hyvä läppä.

Kyllä voi tapahtua. Siemenet on jo liikkeellä mut ei pääse purkautumaan. Se on pitkällisen kiihotuksen turhautuma. Teininä oon kohdannu pari kertaa kyseisen kivun.

Vierailija

Ja sama jätkä käy hakemassa skitsofreniaansa lääkitystä, niin siinä vaiheessa kun sanotaan että sun sit pitää tulla käymään täällä kerran viikossa piikillä, niin tulee vastauksena "Otetaan sellanen!" Ja kas kummaa, se toimii.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Jepajee olettaa paljon asioita mutta ei tiedä mistään mitään.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Tositoope röllipersoona kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:

Kyllä voi tapahtua. Siemenet on jo liikkeellä mut ei pääse purkautumaan. Se on pitkällisen kiihotuksen turhautuma. Teininä oon kohdannu pari kertaa kyseisen kivun.

Ei voi tapahtua.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Mitäs jos lakkaisit kommentoimasta mun ketjuja kun ei ole miään sanottavaa. Et ole joutunut pidättäytymään seksistä kuukausitollulla? Hyvä että saat heti aina pimppaa.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Tositoope röllipersoona kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Raspulle seksi on läheisyyttä ja huorissa käydään korjaamassa halipulaa.

Mitä se sulle on?

Seksi on seksiä ja läheisyys läheisyyttä.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Mitäs jos lakkaisit kommentoimasta mun ketjuja kun ei ole miään sanottavaa. Et ole joutunut pidättäytymään seksistä kuukausitollulla? Hyvä että saat heti aina pimppaa.

Ei tämä ole sinun, ja tiedät kyllä mitä seuraa kun lässytät tollasta skeidaa. Säälittävin yritys velvoittaa kaveri panemaan sua mitä olen eläessäni kuullut.

Vierailija

Eikä tästä ole kauaa kun puhuit ettei sinulla ole tunteita häntä kohtaan, mutta nyt sitten taas onkin. Tiesin, että valehtelet, mutta ajattelin olla kannustava.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat