Sivut

Kommentit (85)

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Jepa, mä alan nyt treenaamaan. Vuoden kulttua meillä on matsi. Joten suosittelen valmistautumaan. Laji on potkunyrkkeily/muay thai ja valvotuissa olosuhteissa. Mä oon silloin 52 ja sä 30. Ei pitäisi tuottaa ongelmaa sulle.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Deimos kirjoitti:
Jepa, mä alan nyt treenaamaan. Vuoden kulttua meillä on matsi. Joten suosittelen valmistautumaan. Laji on potkunyrkkeily/muay thai ja valvotuissa olosuhteissa. Mä oon silloin 52 ja sä 30. Ei pitäisi tuottaa ongelmaa sulle.

Oivoi. Jos sä osoitat tippaakaan agressiivisuutta mun edessä, pääset hengestäsi.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Oivoi. Jos sä osoitat tippaakaan agressiivisuutta mun edessä, pääset hengestäsi.

Niin, sä käytät aseita, minä en. Ja vaikka käytät aseita olet kuollut.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käsi muuten on kunmossa.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Katsos ne herrasmiessäännöt menee niin, että jos sä haastat, niin mä valitsen lajin, ja laji on vapaa. Käyttäydy sen mukaisesti.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Katsos ne herrasmiessäännöt menee niin, että jos sä haastat, niin mä valitsen lajin, ja laji on vapaa. Käyttäydy sen mukaisesti.

Selvä. Kummallekin rynkyt tai veitset.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Selvä. Kummallekin rynkyt tai veitset.

Hommaa rynkyt niin katsotaan ihmeessä. Siinä tapauksessa saat munki veitsen.

Vierailija

Ja toki sä voit harjoitella lähitaisteluliikkeitä, mutta sulla on vuosi tehokasta peliaikaa, enkä käyttäisi siitä yli 20% epätodennäköisten skenaarioiden varalta, joista lähitaistelu on sieltä epätodennäköisimmästä päästä. Samalla rahalla saat hiottua taitojasi todennäköisempään skenaarioon. Luuletko oikeasti että joku katuu kuolinvuoteellaan, ettei opetellut twerkkaamaan?

Savages - Fun

https://www.youtube.com/watch?v=tOvc0-lRp00

Minijehova kirjoitti:
Tositoope röllipersoona kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
En ole kyllä eläessäni kuullut mitään vastaavaa. Kaksinkerroin lattialla kun niin kivistää kiveksistä, kun kaveri ei jaa tuheroa. Ei jumalauta oli kyllä hyvä läppä.

Kyllä voi tapahtua. Siemenet on jo liikkeellä mut ei pääse purkautumaan. Se on pitkällisen kiihotuksen turhautuma. Teininä oon kohdannu pari kertaa kyseisen kivun.

Luulen että osuisi tantraamisen sivuoireekasi jos noin menisi.

Erilaisia skenaarioitahan voi kivulle keksiä, koska kyllä siemenjohtimiin ja kiviin erilaisia ongelmatilanteita tunnetaan.

Mahdollisesti huomattavan säännöllinen runkkaaminen helpottaa aina hetkeksi niitä olosuhteita, jotka esimerkiksi johtimiin voi aiheuttaa kipuja. Monta eri skenaariota helppo keksiä, mutta matkalla olevan siemenen sattumiseen en usko hetkeäkään (terveellä).

Urologi osaisi varmaan auttaa...

Toi kipu hyvinkin liittyy siemenjohtimiin. Kroppa on kaikilta osin valmistautunu siihen että kohta lentää. Sitten kun ei lennäkään tulee kipu. Se on aika kokonaisvaltanen alavatsan kipu. Ei pelkästään pallit. Hyvin voimakas. Mulla ei ole sitten nuoruusvupsien moista tapahtunut, mut ratkaseva tekijä on pitkä raukeamoton kiihotus. Oletan että voi olla joku genitaalialueen lihaskin joka kramppaa ja odottaa rentoutumista. Muistaakseni liitty hommaan myös pitkä erektio.

Käyttäjä19705 kirjoitti:
Tositoope röllipersoona kirjoitti:
Käyttäjä19705 kirjoitti:
Raspulle seksi on läheisyyttä ja huorissa käydään korjaamassa halipulaa.

Mitä se sulle on?

Seksi on seksiä ja läheisyys läheisyyttä.

Ompas tarkaan rajattua. Pelkkiä eriteltyjä tunteita ja tekoja.
Et taida tietää mistä puhut.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6304

Deimos kirjoitti:
Tämä varmaan on teille muille miehille tuntematon käsite koska saatte pimppaa. Olen kokenut tämän kaksi kertaa elämässäni. Kummassakin tilanteessa on nainen ja seksistä pidättäyminen pakosta. Oireet ovat seuraavat. Kiveksiä särkee kuin viimeistä päivää. Tuntuu kuin ne olisivat uppoamassa kehon sisään. Särky on niin kovaa että tuskin pystyt kävelemään. Exän kanssa olin kaksinkerroin kotini lattialla. Jouduin nytkin tyydyttämään itseni noin kymmenen kertaa. Nyt vaikka olen yksin asunnossani taitaa olla oireita. Joten suihku, sauna ja se juttu taas.

Kannattaa varmaan tehdä asialle jotain jos noin pahasti pistää kärsiin? Päästä pintaan. Anna kärjistyä.

Kyl se feromonien tuoksu on tiettyjen yksilöiden kohdalla liian sietämätön, et pystyisi tolleen majaileen samassa asunnossa pitkiä aikoja ilman seksiä. Toimit vastoin luontoos ja kroppa huutaa vastalausetta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat