Kommentit (8)

ID10T
Seuraa 
Viestejä5652

Carpenterin "The thing" ja Cronenbergin "kärpänen" ovat suosikkejani. Cravenin "kellariväkeä" oli enemmän komediallinen, mutta mainittakoon sekin. Eikä pidä unohtaa uhrilampaita.

asdf
Seuraa 
Viestejä12717

Romeron Dawn of the Dead ja Kubrickin The Shining on omat suosikit. Tyystin erilaisia, mutta molemmat sekä oman genrensä huippuja että eivät pelkästään loistavia kauhuelokuvia, vaan loistavia elokuvia yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
mdmx
Seuraa 
Viestejä6304

The Shining melkein on paras.

Suspiria (alkuperäinen Argento 1977) ja The Exorcist myös todella hyviä. Uhrilampaat olis kakkosena muuten mut en laske itse sitä kauhuelokuvaks. Vaikka kai se ihan hyvin sellaseksikin voidaan laskea.

Uudemmista A Quiet Place, Get Out ja The Babadook jääny mieleen. 

Nuorempana olin kauhuleffojen suurkuluttaja, nykyään tulee katottua vähä muutakin ja vaan hyviä kauhuleffoja. :)

QS
Seuraa 
Viestejä5459

Leikkaamaton alkuperäisversio leffasta https://en.wikipedia.org/wiki/A_Serbian_Film

Hämmentävä. Taidetta, vastemielistä, ahdistavaa, oksettavaa. Loppua kohti tiedostamatta hekottelin joillekin säkkipimeän huumorin kohtauksille, joissa ei mitään hauskaa. Säikähdin, oon psyko. Toinen puoli aivoista meinasi oksentaa samalla. En ehkä ookaan psyko. Tai vain toispuoleisesti psyko. Oudoin elokuva ikinä. En suosittele kenellekään ainakaan uncuttina.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7627

The Shining, The Thing ja Evil Deadit. No Evil Deadit taitaa olla komediaa.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat