24 tunnin mieliala 18-19.6.06

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vastaa iloisena KYLLÄ tai ei-niin-iloisena EI.

Äänestys on voimassa yhden(1) vuorokauden.

(Älkää ottako huomioon sitä, jos itse tämä äänestys vaihtaa mielialasi siitä mikä se oli sitä ennen. Eli vastaa äänestykseen sen mielialan perusteella mikä oli ennen äänestystä.)

(Teen vielä pari tälläista niin nähdään tiede.fi:läisten mieliala)

(ainiin.. ja mulla on liikaa aikaa näin kesälomalla, joten älkää kysykö kallupin tarkoitusta)

Kommentit (7)

Vierailija
tupakka
Vastaa iloisena KYLLÄ tai ei-niin-iloisena EI.

Äänestys on voimassa yhden(1) vuorokauden.

(Älkää ottako huomioon sitä, jos itse tämä äänestys vaihtaa mielialasi siitä mikä se oli sitä ennen. Eli vastaa äänestykseen sen mielialan perusteella mikä oli ennen äänestystä.)

(Teen vielä pari tälläista niin nähdään tiede.fi:läisten mieliala)

(ainiin.. ja mulla on liikaa aikaa näin kesälomalla, joten älkää kysykö kallupin tarkoitusta)

kyllä kyllä kyllä mutta miksi kukaan ei sano mitään?

hups. ajattelin ääneen.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Nyt kun ajattelen asiaa, niin tämä kulunut 24 tuntia taitaa olla vuoden paras päivä minulle.

Ensimmäinen päivä terveenä flunssan jälkeen ja pääsen juoksulenkille. Nyt olo on rentoutunut. Täydellinen kesäilma oli koko päivän ajan täällä ja vielä sunnuntai ja vapaata töistä. Futiksen MM-kisat. Aamulla voitan rahaa nettipokerissa. Laitan pystyyn ensimmäisen oman blogini.

Jos en olisi tökännyt käsivarttani lamppuun ja saanut pientä palovammaa, ei olisi mitään valittamista koko päivästä.

Vierailija
Ding Ding
Nyt kun ajattelen asiaa, niin tämä kulunut 24 tuntia taitaa olla vuoden paras päivä minulle.

Ensimmäinen päivä terveenä flunssan jälkeen ja pääsen juoksulenkille. Nyt olo on rentoutunut. Täydellinen kesäilma oli koko päivän ajan täällä ja vielä sunnuntai ja vapaata töistä. Futiksen MM-kisat. Aamulla voitan rahaa nettipokerissa. Laitan pystyyn ensimmäisen oman blogini.

Jos en olisi tökännyt käsivarttani lamppuun ja saanut pientä palovammaa, ei olisi mitään valittamista koko päivästä.

hei ... se oli kuule joku tommonen juttu kerran töllössä...

jotenkin niin, että pistä joka ilta vihkoosi kolme parasta asiaa mitä sinulle on päivän aikana tapahtunut ja vuosien päästä saat onnellisen ihmisen vihkosen itsellesi, kymmenen vuoen päästä kirjan ...

miksikö en itse tee noin? jaah. varmaankin laiska. en liian onnellinen kuitenkaan.

Vierailija
wizard
En ole, onnellinen, koska tätä kirjoittaessani Ranska johtaa 1-0
Pitääki mennä sitä kattomaan. Otan osaa. En peliin vaan suruusi.

Vierailija

Mielenkiintoista...

Tämä porukka on tämän varsin suppean, 11, osanottajan perusteella juuri ja juuri alakuloista porukkaa.

Kaipa tämä tiäre on niin vakava aihe, että ei sitä kovin juhlita.

Vierailija
tupakka
Mielenkiintoista...

Tämä porukka on tämän varsin suppean, 11, osanottajan perusteella juuri ja juuri alakuloista porukkaa.

Kaipa tämä tiäre on niin vakava aihe, että ei sitä kovin juhlita.

oliski muuten hyvä juttu saada reaaliaikainen 'mielialakäyrä' palstalle. Käyttäjä voi milloin tahansa kertoa mielialansa numeroarvona, se summattaisiin ja esitettäisiin vaikka käppyränä. käyttäjän syöttämä numeroarvo pienenisi ajan kuluessa ja menisi nollaksi heti kun käyttäjä poistuu.

Uusimmat

Suosituimmat