cdon.com nettikauppa myy huonolaatuista tavaraa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Itse olen tilannut tuolta cdon.comista joskus aina kuin halvalla on saanu. Niin olen huomannut että koskaan levyt eivät ole olleet puhtaita ja pinnassa on ollut keveitä naarmujakin.

Miten pinnassa voi olla likaa ja naarmuja jos avaan dvd elokuvan kääreistä ja kosken siihen kortsuhanskat kädessä, eli pystyn taas toteamaan että levyssä on likaa, Minun sormista lika ei voi tulla koska olen siihen ollut varautunut ja käytin kumihanskoja. Eli tieteellisesti todistin, että Cdon.com nettikauppa pakkaa ilmeisesti halvimmat tuotteet itse.

Dvd-levy ja kansi tulee irtotavarana. Kannet ja kääremuovi tulee jostain muualta. Sitten Cdon.com pakkaa omilla laitteilla tuotteen. Mutta yllätys yllätys, nyt ei riitä Nettikaupan ammattitaito enään, jossain vaiheessa joku kämmii ja tahrii jollain levyt ja ehkä tässä syntyy naarmujakin.

Toinen vaihtoehto on sellanen että ostavat jotain 2. laatua ja myyvät sitä esimerkiksi 5 euron hintaan, kuin normaalissa kaupassa sama tuote maksaa 15 euroa.

olen ostanut 6 tuotetta kyseisestä liikkeestä ja aina on levyt likaisia samasta kohdasta ja kannet ovat rikki.

Ajattelin testata nyt sellaista konstia, että ostan Tyhjän levyn ja kotelon kaupasta ja lähetän sen sedälle rovanimelle. Setä lähtettää rovanimeltä kotelon levyineen tampereelle.

Näin pystymme todistamaan, kämmiikö suomen posti jossain vaiheessa, eli johtuuko halki olevat kotelot ja naarmuiset levyt postista eikä tuosta kyseisestä kaupasta.

Minulla on ihan samanlaisia kääreitä mihin pakkaan levyn ennen kuin lähetän. Näitä samoja kääreitä, eli kirjekuorta käyttää myös Cdon.com liike.

En viitsi nyt kirjottaa teoriaa tähän miten posti pystyy naarmuttavaan ja särkemään levyt. Jokainen saan sen miettiä itse.

Minulla kyseisestä asiasta kyllä löytyy hyvä teoria.

Viime viikolla rupesin pohtimaan tätä asiaa, koska minulle tuli 2 kpl tuotteita tuolta cdon.com nettikaupasta. Rupesi epäilyttämään kyseisen firman toiminta, kuin kaksi eri levyä + koteloa ovat samanlailla rikki.

Joko posti tai liike tekee virheen.

Kommentit (3)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

itse olen tilannut about 20-50 tuotetta cdon;ista ja kaikki on toiminut täydellisesti, ja en ole huomannut mitään naarmuja, en tosin ole ny niin tosi tarkkaan katsonut, mutta kuiteski ne on toiminu täydellisesti. Toimitusajatkin ovat olleet ihan hyviä verrattuna suomen anttiloihin sun muihin..ja postimaksutkin on kolmekertaa halvemmat kuin suomalaisissa yrityksissä..suomalaiset näköjään tykkää rahastaa..

Olen fiksu ja älykäs!

Uusimmat

Suosituimmat