Seuraa 
Viestejä5024

Olen huomannut, että kun minulla on parta, olen huomattavasti vastuskykyisempi flunssaa, vatsatauteja ja tippuria ym. vastaan. Miksi?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kommentit (7)

ID10T
Seuraa 
Viestejä7782

Parta suodattaa ilmaa, paitsi tietysti suoraan edestäpäin tulevasta virtauksesta. Sivuilta ja altapäin ilmavirta kohtaa ensin "partamuurin". Itse pöpöt ovat tietysti liian pieniä tarttuakseen partaan, mutta jos ne ovat sitoutuneina esim. kanssaihmisten aivastustuotteisiin (pisarat, limaklöntit), niin ne kyllä jo tarttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ROOSTER kirjoitti:
Olen huomannut, että kun minulla on parta, olen huomattavasti vastuskykyisempi flunssaa, vatsatauteja ja tippuria ym. vastaan. Miksi?

Hyvä avaus.
Itsekin olen jostain syystä antanut parran taas kasvaa.
Minusta satunnainen parrankasvatus heijastaa muutoksia elämässä.
Eli kun asiat muuttuu haluaa, ainakin hetkeksi, muuttua myös ulkoisesti.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9836

ROOSTER kirjoitti:

Hyviä huomioita. Jäi kyllä vaivaamaan tuo tippuri. Mihin sitä partaa oikein on työnnetty ja miten on selvinnyt sen tippurilta suojaava vaikutus?

Vierailija

Jos parta edellä menee pimppuun ja sen jälkeen pyrkii päälle niin saattapi tyttö työnnellä pois vetisen haisevan partaturjakkeen.

Keijona
Seuraa 
Viestejä16351

Lainaus:
Jos parta edellä menee pimppuun ja sen jälkeen pyrkii päälle niin saattapi tyttö työnnellä pois vetisen haisevan partaturjakkeen.

Juu, ja perseennuolentaa se parta vasta tehokkaasti ehkäisee.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat