Seuraa 
Viestejä8482

Okei, siis mulla ja myös toiseksi parhaalla ystävälläni on sama ongelma. Korkean paikan kammo. Nyt ei ehkä puhuta ihan tavanomaisesta pelosta, vaan pelosta joka saattaa jopa lamaannuttaa. Itsellä ilmenee myös "halua" hypätä alas parvekkeelta tai missä tahansa olen korkealla. Tämä ei ole vitsi. Ei mitään tekemistä itsetuhoisuuden kanssa. Olen pienenä maannut jonkun korkean rakenteen terassilla täysin lamaantuneena. 4-7 vuotiaana.

Siedätyshoito on yksi. Siitä en pidä. Menttaaliharjoituksia? Hypnoosia? Ei kyllä ole tarvetta tai halua mennä mihinkään korkeisiin paikkoihin kuin pakosta. Mutta. Nyt asun kaupungin yläpuolella ja se ilmenee ajoittain tupakoidessa parvekkeella. Kysymys on evoluutiosta ja psykologiasta. Pakoreaktio? Adrenaliniia? Jotkut hakevat näitä täysin tietoisesti.

Ideoita, analyyseja, tietoa, kokemuksia jne. Onko joukossa muita supervertigoita?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat