Sähkökustin polkupyörästä on ketju pudonnut...

Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

ja sähköinen viestinvälitys on toimimasta lakannut!
Käytän näennäisilmaisia sähköpostisysteemejä, jotka yleensä toimivat ainakin oman kokemukseni perusteella luotettavahkosti. Tosin muilla keskustelupalstoilla niitä kritisoidaan, ja mainoksiahan noita virtuaalilaatikoita kokiessaan joutuu katselemaan. Mutta koska reklaamirepet eivät mielestäni kovasti pääasiaa häiritse, postilaatikon saa käyttöön helpohkosti ja ennen kaikkea vähin tahi olemattomin euroin, olen toistaiseksi tyytynyt tahi joutunut tyytymään ns. ilmaispostisysteemeihin. Eniten olen käyttänyt yhdysvaltalaista zWallet`ia, joka kuluvan vuoden toukokuun loppuun asti toimi vähintään tyydyttävästi.
Vaan eipä kuljettele jenkkilän Kusti enää minulle edes lääkemainoksia tai ilmoituksia jättilottovoitoista, joita kumpaisiakin olen laatikostani poiminut liki kiukun hiki otsanrajassa helmeillen. Nyt ei laatikkooni löydä viestin viesti: omat testisanomani muista sähköpostiosoitteistani lähetettyinä tulevat takaisin tai jäävät sille tielleen. Liitteettömät sanomat lähtevät tuosta zeta-lompakosta mutta liitteiden lisääminen ei onnistu: ohjelma ilmoittaa: "Oops, there seems to be a problem". Tämä ilmoitus ei sinänsä ole uutta kyseisen lootan toiminnassa, punailmoitus on vilkkunut ennenkin aina silloin tällöin.
Lähettelin kahdesti eli kolmesti viimeksi kuluneitten parin viikon aikana postia tuon firman ylläpitäjille sekä kyseisen postilaatikon ylläpitolinkistä että laatikon yhteystiedossa mainittuun sähköpostiosoitteeseen toisesta eemelilootastani.
Vastauksia en ole saanut - saankohan koskaan? Onko tämä merkki siitä, että tuo sähköpostisysteemi vetelee viimeisiään?

Kommentit (4)

Vierailija

Ehkä. Tai sitten siitä, että firman palvelin vetelee viimeisiään...jos käytössä on vain yksi palvelin, niin ei ole ihme, jos tulee ongelmia. Ainakin minun molemmat emailini toimivat moitteetta.

Vierailija

Käytä hyvä nainen Gmailia! Googlen ilmaista ja parasta sähköpostia!!

- Lähes 3gigaa tilaa.. jä lisääntyy!! Ei tarvetta poistaa viestejä!
- Sähköpostit tallennetaan keskusteluketjuiksi kun aina vastaatte tietyssä keskustelussa!
- Vaikka internetsähköposti.. silti saat ohjelman tietokoneelle joka ilmoittaa uudesta postista!
- Suomenkielinen! Tai lähes mikä kieli vaan!
- Keskustelut voi tallentaa otsikon alle.. esim. "Makuunin uutissähke" tai "Oiva Penala" !!
- Roskapostisuodatin, mutta voit silti avata viesit jne!
- Googlen palvelimet varmasti luotettavia!
- Voit hakea viesteistäsi jotain tiettyä sanaa tai lausetta, kuten googlessa!
- Muistaakseni, jollei rajaton niin hyvin suuri liitetiedoston koko!

Googlemail on paras!!

Ainoa miinus on se, että siihen tarvitaan kutsu!!

Pistä yksityisviestiä minulle ja anna joku vanha(toimiva) sähköpostiosoite niin lähetän kutsun siihen!

I love exclamation marks!!

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
tupakka
Käytä hyvä nainen Gmailia! Googlen ilmaista ja parasta sähköpostia!!

Jatketaanpa tupakan listaa:

- Chatti (jos US-en versio)
- Kalenteri
- Googlepages-kotisivut
- Googlenotes-muistiinpanot
- Google spreadsheets, monen käyttäjän taulukkolaskenta

I love exclamation marks!!

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Entä Yahoo? Ei tarvitse kutsua. Saa omat MyYahoo-sivut, joille päivittyy joka päivä halutut uutiset(valittavana mm. Reuters), säätiedot, sarjakuvat(määrä tosin rajattu) ym. Lisäksi saa Yahoo messengerin ja nettiradion, joka on melko vapaasti muokattavissa omaan käyttöön.

Uusimmat

Suosituimmat