Sivut

Kommentit (319)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14804

Tahitian merihelmi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon. Jos pohdin syvästi tähän ohjelmaan osallistumista. Mulla itselläni tulee ensimmäisenä mieleen järjestely ja toteutus.

Niiden vastuulla järjestely ja toteutus. Kelpaamisesta kiinni...

Miten voi tulla kelvolliseksi?

Pysyä vartti pinnan alla. =D

Niin helpompaahan se olisi minulle ja muille. Jos ennätykseni olisi varttiin jäännyt.

Vartti olkoon minimi.

Kannattaa jättää rikkomisvaroja myöhemmäksi. Ennätyksiä voi nostella puolen minuutin pätkissä. ;)

MJ

Tahitian merihelmi
Seuraa 
Viestejä108

Deimos kirjoitti:
Itsetuhoisuus voi ilmetä niin monissa muodoissa. Yksi tapa on sukellella yksin avantoon talvella.

Jaa, no elossa kuitenkin olen. Jos puhtaaseen sieluun kiteytetään vielä itsetuhoisuus. Voisin yrittää leikisti sanottuna jumalallisia tekoja ja kuolla sitten marttyyrina. Koska itsetuhoinen ajattelutapa ei tunne pelkoa lopettaa ajoissa henkeä uhkaavia asioita, vaan jatkaa niin kauan kunnes sydän lepää saavutetussa tavoitteessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä24216

Tulikimpale kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
MooM kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
hö? bruuuh what the he ck uouu talking aboyt

Tässä vaiheessa voisi olla hyvä idea mennä katkaisuun.

Ei pysty, kun pitää napata setämies. Ehkä perinteisen rakkauskirjeen kirjoittaminen toimisi, kun tuo kielellinen ilmiasuvoima on niin (yhym) alkukantaisen väkevä.

kuulle haesta holeas

+asfd kanass kans sit

Strangen kesto vihan kohde...ASDF.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Hommaan ainakin kaksi tennispalloa...
Pelaatko ilman mailaa?

Tiedän henkilöitä jotka keräävät viilipurkin kansia (oma edesmennyt mummoni, syytä en tiedä. Kun viilipurkeissa oli vielä (onko nykyään?) alumiinikansi).

Tiedän henkilöitä jotka vaihtaa usein nimimerkkiä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

MooM kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:

=D Melkein yhtä hyvä ketju kuin jotkut Majurin. Kiitos, erittäine hyvällä tuulella =D. Tosin yhteys takkuaa täällä, joten saatte olla rauhassa musta =D

Sanoma takkuaa.

Edellä piti kirjoittaa tietenkin ilmaisuvoima. Ilmiasusta ei pysty sanomaan, mutta en yllättyisi, jos näyttää ikäistään kypsemmältä.

Veikkaan partaa.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon. Jos pohdin syvästi tähän ohjelmaan osallistumista. Mulla itselläni tulee ensimmäisenä mieleen järjestely ja toteutus.
Saisit huomijjoo!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Deimos kirjoitti:
Itsetuhoisuus voi ilmetä niin monissa muodoissa. Yksi tapa on sukellella yksin avantoon talvella.

Jaa, no elossa kuitenkin olen. Jos puhtaaseen sieluun kiteytetään vielä itsetuhoisuus. Voisin yrittää leikisti sanottuna jumalallisia tekoja ja kuolla sitten marttyyrina. Koska itsetuhoinen ajattelutapa ei tunne pelkoa lopettaa ajoissa henkeä uhkaavia asioita, vaan jatkaa niin kauan kunnes sydän lepää saavutetussa tavoitteessaan.

Kunnioitan elämänkatsomustasi. Ohjelmaa odotellessa...

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52379

Major_Breakthrough kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
MooM kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:

Ei pysty, kun pitää napata setämies. Ehkä perinteisen rakkauskirjeen kirjoittaminen toimisi, kun tuo kielellinen ilmiasuvoima on niin (yhym) alkukantaisen väkevä.

kuulle haesta holeas

+asfd kanass kans sit

Ei ole strangea mailla halmeilla.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

jussipussi kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
MooM kirjoitti:
asdf kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:

kuulle haesta holeas

+asfd kanass kans sit

Ei ole strangea mailla halmeilla.

Sydäri?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Edelleenkin, multinickeily on hauska harrastus.

Eppur si muove !!!

VoleryHid
Seuraa 
Viestejä9

Oivoi, nyt se tyttörukka on taas näissä sukellus hullutuksissaan. Vaikka onhan se aika velho.

Arki tunturin, tappavan tylsä. Vaatii pitoa vakaata, otetta ytimestä, että keuhkonsa noin hyvin hallitsee.

Minkäs teet? - Sahaan nauriin, sanoo lääkäri. Se ottaa aikansa, ettei lipsahda lanttu katuun, niin sanotusti, jos liian pitkään hengittämättä.

Tai Nikula lumeen, kassi sängyllä. Niinkuin täälä Kilpisjärvellä on tapana sanoa. Nikula on yksi paikallinen eläinlääkäri, ei siitä sen enempää.

Pakko mainita vielä paikallisen leipurin kausituotteet, etenkin syyskuinen mustikkapiirakka. Aahh.

Käykääpä etelän vetelät ohimennen maistamassa jos eksytte Kilpisjärvelle. Toinen hyvä on niiden uutuustuote, paistettu suolainen pähkinäpiirakka. Näppärä eväs, taskuun ja menoksi, vaikka päivittäin.

Hups nyt tämä taisi mennä kielletyn mainnon puolelle, pahoittelut siitä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Niin helpompaahan se olisi minulle ja muille. Jos ennätykseni olisi varttiin jäännyt.

Vartti olkoon minimi.

Kannattaa jättää rikkomisvaroja myöhemmäksi. Ennätyksiä voi nostella puolen minuutin pätkissä. ;)

Bubka.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Vartti olkoon minimi.

Bubka.

Meinaan että ei kannata heti olla puolta tuntia vaan vaikka minuutti kerrallaan nostaa ennätystä. Ja kerää valuutat joka ennätyksestä.

Eppur si muove !!!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä32921

MooM kirjoitti:

Sanovat, että hapenpuute aivoissa tuottaa aivovaurioita.

No, ei kai se niin vakavaa tavoitteen saavuttamisen kannalta. Pervohkot setämiehet ovat harvoin kovin ronkeleita nuorten neitojen kirjallisen ulosannin suhteen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Olen tainnut sukellella liikaa nuorena.

Eppur si muove !!!

Tahitian merihelmi
Seuraa 
Viestejä108

jussipussi kirjoitti:
Saisit huomijjoo!
Niin no tuota se on varmaan aika itsestäänselvyys, kun miettii ohjelmaan menemistä. Tosin en nyt erikseen hakemalla haettua huomiota kaipaa. Ennemminkin konkreettisempaa painoarvoa minun sanojeni taakse monien silmäparien todistaessa todellisuuden rajat fiktion sekä epäuskottavuuden väliltä. Kelpaisi myös maksimi sukellusmatkoille mukaan asianmukaiset turvasukeltajat sekä ne harjoittelu olosuhteet. Haluaisin uskoa, että tähän tilaisuuteen tarttuminen voisi mahdollisesti edistää kehittymistä sukeltajana tai paremmat mahdollisuudet sille. Tarkoitan siis ihan oikeasti ettei minun tarvitsisi jatossa pohtia sitä pientä takaraivossa pyörivää ajatusta sukellusten aikana, että kukaan ei tule pelastamaan vaikka olisi mikä ongelma maan ja taivaan väliltä. Ylös on selvittävä omin avuin, että toimivan harkinnan varassa olen sinne syvyyksiin aina saannut tähän asti mennä. Silloinkin kun on ollut ystävä tai äiti mukana. 

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Tässä Matrix-maailmassa on todella vaikea enää luottaa mihinkään. Pahoittelut jos jotkut pahoittavat siitä mielensä. Itse asiassa kaikki muistuttaa pimeässä haparointia. Tai sitten olen täysin yksin ongelmani kanssa, mahdollista kun se on.

Eppur si muove !!!

Tahitian merihelmi
Seuraa 
Viestejä108

Deimos kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Vartti olkoon minimi.

Bubka.

Meinaan että ei kannata heti olla puolta tuntia vaan vaikka minuutti kerrallaan nostaa ennätystä. Ja kerää valuutat joka ennätyksestä.

Itseasiassa kannatan tätä ideaa. Kiitos Deimos. Eli kerron vain yrittäväni hengenpidätys ennätystä ja muista asioista olen sitten hiljaa ja aika näyttää. Käytännössä voin tehdä ihan oikeasti oman ennätyksen ja yrittää tavoitella nykyistä parempaa aikaa sekä olla muille kertomatta lähtötilannetta mistä tulen aloittamaan.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Itseasiassa minähän voin olla hiljaa myös siitä, että edes harrastan vapaasukellusta omatoimisesti. Sain vain älynväläyksen kokeilla huvikseen muuten vaan tätä ennätystä.

Taitaapi olla myöhäistä? Viittaan koko keskusteluun. Kai olet anonyymi vielä?

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat