Sivut

Kommentit (319)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14804

Tahitian merihelmi kirjoitti:
Haluaako joku vapaaehtoinen auttaa vähän hienosäätämisessä? :)

Minä olen aina säätänyt hienosti! =D

Video sisään, jossa hymyillen esittelet itsesi ja mahtavat kykysi. Koska kukaan ei jaksa katsoa varttia kun mitään ei tapahdu, joudut editoimaan sukelluksiin painumisen alun jälkeen pikkukuvaan ja vaikka viitisen minuuttia läsyttää erinomaisuudestasi. Sekin on jo tiukka veto, että viisiminuuttisen esittelyvideon ajan pelleilee upoksissa tai sukeltaa syvyyttä/pituutta. GoPro kuvaa sukelluksesta pikkukuvassa lässytyksen ajan siis on hyvä esittelyvideo omasta mielestäni.

Liitteeksi yhteystiedot ja joku arvio tulevasta ennätysajasta. :)

MJ

VoleryHid
Seuraa 
Viestejä9

Deimos kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Mitä asioita kannattaisi ottaa huomioon. Jos pohdin syvästi tähän ohjelmaan osallistumista. Mulla itselläni tulee ensimmäisenä mieleen järjestely ja toteutus.

Niiden vastuulla järjestely ja toteutus. Kelpaamisesta kiinni...

Miten voi tulla kelvolliseksi?

Pysyä vartti pinnan alla. =D

Niin helpompaahan se olisi minulle ja muille. Jos ennätykseni olisi varttiin jäännyt.

Vartti olkoon minimi.

Kannattaa jättää rikkomisvaroja myöhemmäksi. Ennätyksiä voi nostella puolen minuutin pätkissä. ;)

Bubka.

Meinaan että ei kannata heti olla puolta tuntia vaan vaikka minuutti kerrallaan nostaa ennätystä. Ja kerää valuutat joka ennätyksestä.

Todelliset onnistumiset, ennätykset ja itsensä ylittämiset syntyy (tai on syntymättä) vain ja ainoastaan rakkaudesta lajiin! Silloin kun tekemisestä itsessään nauttii riittävän ison osan ajasta, ei pelkästään palkinnon kiilto silmissä tai varsinkaan pakon edessä.

Silloin pienempi ydin timantti ja isompi kuori timantti asettuvat toisiinsa nähden niin että vahvistavat toistensa säteilyä, saavutetaan maksimaalinen luovuus ja suorituskyky joka realisoituu vaivattomasti melkein kuin itsestään. Se ei tietenkään poista  harjoittelun merkitystä, vaan luo sille oikeanlaiset puitteet.

Eri ihmisillä näyttäisi toimivan erilaiset valon aallonpituudet. Ja molempien timanttien säteilyn lähteen pitää olla kunnossa. Jos sisäisen ydin timantin säteilynlähde ei toimi, ei ulkoinenkaan timantti voi kunnolla säteillä. Jos sisäinen timantti ydin on pimeydessä, ulkoinen timantti on kuin pois päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Mulla on kaksi palkintoa kaapissa. Kummasti eivät erityisesti lämmitä. Ja niiden eteen tehtiin verta ja kyyneliä.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Tahitian merihelmi
Seuraa 
Viestejä108

Eikä katsokaa mitä löysin aion  ilmoittautua tuonne heti. Noita mahdollisuuksia, kun tulee harvoin. Tämä on juuri se mitä tarvitsen tähän minun sukellus asian edistämiseen. Tämän iloisempi en voi olla tästä hetkestä. Laitan itseni saman tien tuonne ennen kuin paikat menee. Soitan myös mun ystävälle aikooko sekin ilmoittautua mukaan kanssani.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Eikä katsokaa mitä löysin aion  ilmoittautua tuonne heti. Noita mahdollisuuksia, kun tulee harvoin. Tämä on juuri se mitä tarvitsen tähän minun sukellus asian edistämiseen. Tämän iloisempi en voi olla tästä hetkestä. Laitan itseni saman tien tuonne ennen kuin paikat menee. Soitan myös mun ystävälle aikooko sekin ilmoittautua mukaan kanssani.

Loistavaa:-). Löysit paikkasi. Onnea? Et tarvitse sitä, tiedät mitä teet.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Tahitian merihelmi
Seuraa 
Viestejä108

Vieläkö pitää sukeltaa yksin meressä puolitoista vuotta. Ennen kuin pääsee tämän lajin harrastamista edes turvallisesti jatkamaan. Jos siihen asti pitää odottaa. Niin silloin siinä vaiheessa on kyllä turvallisuus kohdillaan. Vuosien takainen yksin sukeltaminen alaikäisenä epävakaassa ympäristössä säällä kuin säällä, mutta sen jälkeen 18 vuoden iässä turvalliseen ja vähän ememmän stabiiliseen ympäristöön useamman silmäparin kanssa tätä lajia harrastamaan. Siinä muodossa, että kykenen edistymään. Onhan se jokseenkin kiehtovan ärsyttävän ristiriitainen yhdistelmä. Nyt kun miettii.

On se harmi, kun minun ikäisellä on todella harvoin mahdollisuus päästä mukaan yhteiseen asiantuntevaan harrastustoimintaan. 

Se mikä lisää vapaasukellus lajin turvallisuutta sen harrastamisen rinnalla. On riittävä ja monipuolinen tarjonta sen kysynnälle.

No suurin kysymys toteutuuko tämä yhtälö lajin asianosaisten puheiden yhteydessä? kun puhutaan turvallisuudesta.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Vieläkö pitää sukeltaa yksin meressä puolitoista vuotta. Ennen kuin pääsee tämän lajin harrastamista edes turvallisesti jatkamaan. Jos siihen asti pitää odottaa. Niin silloin siinä vaiheessa on kyllä turvallisuus kohdillaan. Vuosien takainen yksin sukeltaminen alaikäisenä epävakaassa ympäristössä säällä kuin säällä, mutta sen jälkeen 18 vuoden iässä turvalliseen ja vähän ememmän stabiiliseen ympäristöön useamman silmäparin kanssa tätä lajia harrastamaan. Siinä muodossa, että kykenen edistymään. Onhan se jokseenkin kiehtovan ärsyttävän ristiriitainen yhdistelmä. Nyt kun miettii.

On se harmi, kun minun ikäisellä on todella harvoin mahdollisuus päästä mukaan yhteiseen asiantuntevaan harrastustoimintaan. 

Se mikä lisää vapaasukellus lajin turvallisuutta sen harrastamisen rinnalla. On riittävä ja monipuolinen tarjonta sen kysynnälle.

No suurin kysymys toteutuuko tämä yhtälö lajin asianosaisten puheiden yhteydessä? kun puhutaan turvallisuudesta.

Ei toteudu. Ja ole se puolitoistavuotta sitten varovaisesti.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Jaksasko hakea MAITOA? Kahviin. Sokeria on, jottei jää kenellekkään epäselväksi.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Tulikimpale kirjoitti:
naki naki älö selitä e jaksa kuunnel su ininää 

Rauhotu, Raspu.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Kohta tulee kirkkoveneen kuvia ja fallospatsaita. Simpukoita unohtamatta.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Montako on jo mennyt?

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9201

Tulikimpale kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Tulikimpale kirjoitti:
naki naki älö selitä e jaksa kuunnel su ininää 

Rauhotu, Raspu.

mite tuo ties mu nime mittäää saa tat na deimos

Kiitos samoin, voin hyvin.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat