Seuraa 
Viestejä9200

No, ne jotka ovat seuranneet taivallustani palstalla ovat joten kuten kartalla, en tosin tiedä edes kiinnostaako ketään. Ketjuni alkuajoilta ovat olleet jo varmaan vuoden lukittuja, jollei jopa tuhottuja. Moomin babysteps ovat tänä kesä vaihtuneet giant leappeihin. Tämä vuosi on ollut äärettömän rankka, mutta paljon hyvää on tullut.

Suurimman kunnian annan amerikkalaiselle naiselle joka avasi täysin uuden luvun elämässäni. Harvinaislaatuinen ihminen, siis todella harvinainen. Tänään lähetin hänelle parisataa uuden elämän alkuun vaikka en tiedä miten selviän loppukuun. On ystäviä, joten selviän. Kerään sosiaalista verkostoa ympärilleni. Erikoisia ihmisiä, ei taviksia. Oli pari tavista vieraana pari päivää sitten. Kiinnostus 0.

Työ on keskeinen osa elämääni nyt itsenäisenä ihmisenä. Kaikki valinnat ovat minun ja yksin minun. Voin kutsua asuntooni kenet haluan ja kukaan ei sitä estä. Ja myös tehdä mitä itse haluan. Stressi ja ahdistus jäivät entiseen "kotiin". Helvetti se oli, ei koti.

Nyt palkitsen itseni kahdella Crow Moorilla. Ja arvatkaa mitä? Kukaan ei estä sitä. Sauna ja vikan säästän sinne.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Kommentit (13)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2618

Ei kannata vähentää lääkitystä, ihan kunnossahan et ole, jos lähetät rahasi jollekin tuntemattomalle ihmiselle, vaikka sitä ei ole riittävästi edes ruokaan ja huumeisiin.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Tokilogi kirjoitti:
Ei kannata vähentää lääkitystä, ihan kunnossahan et ole, jos lähetät rahasi jollekin tuntemattomalle ihmiselle, vaikka sitä ei ole riittävästi edes ruokaan ja huumeisiin.

Annan BW:n tehdä arvion. Sä et mua ole nähnyt. Luotan lähinnä ihmisiin (hyvin harvoihin) jotka ovat ympärilläni. Joku nimimerkki pastalla ei merkkaa paskan vertaa.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Tarkennetaan. BW ja Olavi Kiviniemi ovat palstan ainoat (Jepajee myös) jotka ovat minut tavanneet. BW tavatkoon minut, jos kiinnostaa. Hän on täysin kykenevä arvioimaan minut. Sitten tehkää arvio miten voin. Muuten voi pitää suut supussa henkisestä hyvinvoinnista ja huumeiden käytöstä. Raha-asiat hoidan myös itse. Minulla on viidenkymmen vuoden aikana ollut yksi tosiystävä, tuo nainen. Se on harvinaista herkkua ja teen hänen suhteensa niinkuin parhaaksi näen. Ja en itke tilannettani jos sitä luulette. Katsotaan mitä tulee, muuta ei voi.

Eppur si muove !!!

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2722

Anna palaa vaan!

Ei kannata hirttäytyä menneisyyteen, vaan katsella eteenpäin, sillä näkemäni palstahistoriasi mukaan olet hyvinkin sosiaalinen ja järkevä ajatuksiltasi. Tällä palstalla kirjoittaa moni oikeasti mieleltään järkkynyt ihminen, joiden tuotokset ovat mitä ovat, mutta ei sinä ole sellainen, sun jutuissa on se humaani perusasenne ja jos joskus kännissä kirjoittaa jotain vähän radikaalimpaa, ei se ole mikään katastrofi. Tai voi se ollakkin, jos väärään paikkaan netissä avautuu (työ etc..), mutta sekin on vain elämää.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
Anna palaa vaan!

Ei kannata hirttäytyä menneisyyteen, vaan katsella eteenpäin, sillä näkemäni palstahistoriasi mukaan olet hyvinkin sosiaalinen ja järkevä ajatuksiltasi. Tällä palstalla kirjoittaa moni oikeasti mieleltään järkkynyt ihminen, joiden tuotokset ovat mitä ovat, mutta ei sinä ole sellainen, sun jutuissa on se humaani perusasenne ja jos joskus kännissä kirjoittaa jotain vähän radikaalimpaa, ei se ole mikään katastrofi. Tai voi se ollakkin, jos väärään paikkaan netissä avautuu (työ etc..), mutta sekin on vain elämää.

Thanks!

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Yritän olla 100% aito, avoin ja rehellinen. Mitä nuo sanat sitten tarkoittavatkaan. Jos olisi voimia taistelisin kodittomien, mtt-potilaiden, pakolaisten ja sorrettujen puolesta. Kaikkeen en pysty. Joillekin rehellisyyteni on piikki lihassa. So, älkää lukeko. Tällä pastalla on todella hyvä joukko ihmisiä jotka oikeasti ajattelevat omilla aivoillaan. Eivät kaikki. Kontaktipintaa harvoin löytyy muualta. Joskus bussipysäkeiltä, baareista jne. En osaa sanoa mikä minussa on oikein vialla. Jotakin ja pahasti. Mutta jatkan eteenpäin.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Nyt yöt, vituttaa.

Eppur si muove !!!

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2618

Deimos kirjoitti:
Minulla on viidenkymmen vuoden aikana ollut yksi tosiystävä, tuo nainen.

Amerikkalaiseksi naiseksi tekeytyvä tosiystävä ei pyydä lähettämään rahaa, paitsi jos on tarkoitus hyödyntää ihmisiä taloudellisesti. Netistä löytyy huijareita runsaasti.

Mielenterveyskuntoutujien kannattaisi unohtaa huumeet ja juoda mahdollisimman vähän alkoholia. Jos joku suostuu myymään huumeita, vaikka tietää sairaudestasi, vedä turpaan.

Psykoosin jälkeen pitäisi syödä lääkkeitä 3 vuotta, muuten psykoosi uusiutuu helposti. Jos on skitsofrenia tai muu krooninen psykoosisairaus, lääkettä voi tarvita loppuelämän.

Lääkitystä ei kannata vähentää neuvottelematta lääkärin kanssa.

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Tokilogi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minulla on viidenkymmen vuoden aikana ollut yksi tosiystävä, tuo nainen.

Amerikkalaiseksi naiseksi tekeytyvä tosiystävä ei pyydä lähettämään rahaa, paitsi jos on tarkoitus hyödyntää ihmisiä taloudellisesti. Netistä löytyy huijareita runsaasti.

Mielenterveyskuntoutujien kannattaisi unohtaa huumeet ja juoda mahdollisimman vähän alkoholia. Jos joku suostuu myymään huumeita, vaikka tietää sairaudestasi, vedä turpaan.

Psykoosin jälkeen pitäisi syödä lääkkeitä 3 vuotta, muuten psykoosi uusiutuu helposti. Jos on skitsofrenia tai muu krooninen psykoosisairaus, lääkettä voi tarvita loppuelämän.

Lääkitystä ei kannata vähentää neuvottelematta lääkärin kanssa.

Kuka on pyytänyt lähettämään rahaa? Ei kukaan. Peratsin menee ja bipolaarisesta ei ole diagnoosia joten fuck it. Diagnoosi sitten jos lääkkeitä syödään. Ai niin, diagnoosi maksaa liikaa, joten älä mussuta. Olet kirjoittamassa asiasta josta et tiedä vittuakaan. Minä olin naisen kanssa kolme kuukautta 24/7. Tee itse sama ja mussutta sitten.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Tänään ei ole ehkä oikea hetki jutella mun kanssa. Olen pahoillani.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Nyt saunaan...

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Pahoillani, Tokilogi, todella pahoillani. En tarkoittanut. Ja tiedän että hyvää sä vain tarkoitat. Nyt vaan on...

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä9200

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
Anna palaa vaan!

No, ei ollut mun arvonen työnantaja sitten. En todellakaan halua olla työnantajan kanssa tekemisissä jos tää on sille liikaa. Tosin en muidenkaan kanssa joille tää on liikaa. Sitten on vääränlaisia työnantajia ja ihmisiä.

Jotka haluu jatkaa mun kanssa on enemmän kuin tervetulleita. En rupea pokkuroimaan tai miellyttämään ketään. Kaikkea hyvää sulle, vastavirtaan, Spanish Inquisitor.

Eppur si muove !!!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat