Seuraa 
Viestejä1689

Olettaisin että tänne tulevalle pakolaiselle olisi tärkeää päästä mukaan työelämään heti saman tien.

Siis sen sijaan että joutuisi vuosikausia olemaan työttömänä vieraassa maassa.

Mitäpä täällä vieraassa maassa tekisi kun ei pääse osallistumaan yhteiskunnan rakentamiseen ja ylläpitämiseen?

Minä osaisin olla ilman töitä.

Olettaisin että kokonaisuuden kannalta olisi paljon parempi jos minä saisin työttömyyskorvausten lisäksi pakolaiselle maksettavat avustukset ja kun teen tilaa työmarkkinoille, tilalleni otetaan pakolainen joka pääsee heti osalliseksi yhteiskuntaamme ja näin verorahoja hänen työstään yhteiskunnallemme.

Joo joo, eihän nämä pakolaiset heti osaa suomea ja heti osaa työtä jota esim minä teen, mutta anyway.

Mutta entäpä jos minä tarjoudun luopumaan työstäni, tarjoudun opettamaan työni pakolaiselle siten että hän tulee oppisopimusmausesti työpaikalle ja minä samalla opetan hänelle suomea?

Vuoden päästä pakolainen jatkaa yksin töissä minun sijallani ja minä siirryn vapaalle työttömyyskorvaukseni + pakolaiselle maksettavan avustuksen kera?

Paljonkos yhdelle pakolaiselle maksetaan avustuksia vuodessa?

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Kommentit (16)

111
Seuraa 
Viestejä1689

Kuinka paljon pakolaiset aiheuttavat ongelmia yhteiskunnassamme?

Siis suhteellisesti?

Yksi pakolainen suhteessa yhteen suomalaiseen?

About 50 vuotias suomalainen tuskin alkaa häiriköimään ja aiheuttamaan ongelmia jos antaa tilaa työelämässä nuorelle pakolaiselle?

Ainakaan niin paljon mitä nämä nuoret pakolaiset aiheuttavat?!?

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä10231

No, alan asiantuntija puhuu... Pixie Of The Key...

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Deimos
Seuraa 
Viestejä10231

Jos Pahkasika tai vastaava ei riitä, etsikää nimimerkki amerkikkalaiselta saitilta. Hauskaa mulla ainakin oli, en tiedä muista.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

111
Seuraa 
Viestejä1689

Pixie of key

http://www.internationalskeptics.com/forums/showthread.php?t=333037

Avaimen haltija

Minulla on avain kaiken teoriaan.

Ollut jo yli kymmenen vuotta.

Idiootit ei vaan kykene näkemään sitä vaikka heilutan sitä koko ajan heidän silmiensä edessä.

He eivät pysty tuntemaan sitä, vaikka heitän avainta koko ajan kohti heitä.

Eivätkä kuulemaan vaikka kolisuttelen sitä isosti koko ajan.

Eivätkä he haista sitä vaikka hion sitä koko ajan.

Ja vaikka työntäisin sen heidän suuhunsa, niin tuskin he siitä saisivat irti mitään makua.

😂😂😂😂

🤔

Deimos
Seuraa 
Viestejä10231

111 kirjoitti:
Pixie of key

http://www.internationalskeptics.com/forums/showthread.php?t=333037

Avaimen haltija

Minulla on avain kaiken teoriaan.

Ollut jo yli kymmenen vuotta.

Idiootit ei vaan kykene näkemään sitä vaikka heilutan sitä koko ajan heidän silmiensä edessä.

He eivät pysty tuntemaan sitä, vaikka heitän avainta koko ajan kohti heitä.

Eivätkä kuulemaan vaikka kolisuttelen sitä isosti koko ajan.

Eivätkä he haista sitä vaikka hion sitä koko ajan.

Ja vaikka työntäisin sen heidän suuhunsa, niin tuskin he siitä saisivat irti mitään makua.

😂😂😂😂

🤔

Kiitos linkistä. Mikään ei ole prempaa kuin rehellinen ihminen.

111
Seuraa 
Viestejä1689

Paljonkos yhdelle pakolaiselle maksetaan avustuksia vuodessa?

🤔

111
Seuraa 
Viestejä1689

"Maahanmuuttoviraston ylijohtaja Jaana Vuorio on kertonut aiemmin IS:lle, että jokainen aikuinen turvapaikanhakija maksaa veronmaksajille 44 euroa vuorokaudessa. Vuotuisella tasolla kustannukset ovat aikuista kohti siis noin 16 000 euroa. Lasten osalta summa on noin kaksinkertainen."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001007892.html

16 000 vuodessa.

Kuinkahan monta vuotta menee tuon verran yhteen pakolaiseen?

Aika hyvä raha jos siirtyy syrjään työelämästä ja luovuttaa työpaikkansa pakolaiselle jolle se olisi erittäin tärkeää yhteiskuntaan sopeutumisen takia.

🤔

NotYet
Seuraa 
Viestejä4052

111 kirjoitti:
"Maahanmuuttoviraston ylijohtaja Jaana Vuorio on kertonut aiemmin IS:lle, että jokainen aikuinen turvapaikanhakija maksaa veronmaksajille 44 euroa vuorokaudessa. Vuotuisella tasolla kustannukset ovat aikuista kohti siis noin 16 000 euroa. Lasten osalta summa on noin kaksinkertainen."

16 000 vuodessa.

Aika hyvä raha jos siirtyy syrjään työelämästä ja luovuttaa työpaikkansa pakolaiselle jolle se olisi erittäin tärkeää yhteiskuntaan sopeutumisen takia.

🤔

Tuossa olis kyllä ideaa, otettais tänne töihin ne 3.6milj, mitkä Turkki on luvannut, mutta riittäiskö ne elättämään about 5milj suomalaista, laskisiko elintaso?

Goswell
Seuraa 
Viestejä14083

Ihan kiva, mulle jäi viime vuonna rapiat 4 tuhatta palkkaa karja hommista koko vuodesta, teen seitsämän päivää viikossa, no oli se paska vuosi muutenkin.

Ihan kiva että tuovat brasiliasta helvetin halvalla ja myyvät helvetin kalliilla, ei pääse lihan hinta nousemaan, tuottajalle, kauppa se on joka kannattaa.

Mitäs jos minä alan tilaamaan maitoa kiinasta ja sotken omaan tuotokseen ja myyn omana, ihmiä kuolee välillä mutta sanon vaan että voi voi, keittäkää.  Kauanko onnistuisi, ei päivääkään, kauppa tekee noin joka päivä.

Mikä helvetti tätä maailmaa vaivaa.

Minun mielestä noin.

Titanic
Seuraa 
Viestejä1719

Tässä on kyse Profeetta Jeremian kirjasta. Hänestä on tehty Linnoitettu kaupunki, pronssimuuri ja rautapatsas keskelle maata ja hänet ON VALTUUTETTU REPIMÄÄN, TUHOAMAAN, PURKAMAAN SEKÄ MYÖS MAHDOLLISESTI ISTUTTAMAAN JA RAKENTAMAAN. Kaikki kansat kääntyvät lopulta Jeremiaa vastaan, mutta häviävät taistelunsa ja Jeremia voittaa.

Tehtävissä ei siis ole yhtään mitään. Mutta ei tuo raha ole kovin suuri puheenaihe. Iankikkinen Isä, jota kirkko pitää virsikirjan mukaan enkeli Gabrielina on puhunut UBI:sta eli Maailmanlaajuisesta Kansalaispalkasta ja sen summa on juuri noin 50 euroa per päivä per henkilö.  Ja jopa enemmän se voi olla jos tahdotaan. Maailmanlaajuisesti voi käyttää tuohon UBI:iin 376-1111 biljoonaa dollaria per vuosi. Muutenkin Koraanin mukaan raha ja talouselämä olivat ongelmia vain 1900-luvulla. 2000-luvun ongelmana on säilyminen hengissä sillä kaikkien henkeä uhataan. 2100-luvulla tullaan puolestaan uhkaamaan kaikkia sadon ja hedelmien menetyksellä.

Ei raha ole enää ongelma, vaan elossa pysyminen kun henkeä uhataan terroristien ja muiden toimesta.

Öljyllä toimiva kaivinkone muuten tekee 1000 miehen työpanoksen ojankaivuussa helpostikin? Kyllä öljy on hyvin suuri voimavara ollut. Metsätöissä oli ennen satoja tuhansia miehiä, mutta tuli moottorisahat ja monitoimikoneet.

Jumalan valtakunta on tulossa 2028 jKr. Jo vuonna 1998 Kiinalaiset opiskelijat vaativat asuntoja ilmaiseksi kaikille ja muslimit esim. Ruotissa toistavat tuota vaadetta. Eräs kiinalainen opiskelija päivitteli sitä kuinka Suomessa ulkomaalaiset kynitään rahasta. Hänelle  noin yhden hampaan paikkaus tms. maksoi 2000 markkaa tai Euroa.

Ehkä kiinalaiset tai muslimit osaisivat ottaa Jumalan valtakunnan johtopaika ja johtaa Suomenkin asioita paremmin kuin mitä suomalaiset itsekään osaisivat. Vaikka kyllä Suomessa asiat ovat paikallisen väestön suhteen hyvin hoidettu. Monet asiat toimivat todella loisteliaalla tavalla. Parantamisen varaa kuitenkin voi olla. Itse olen ennustanut että tällä erää paraneminen koskee niitä, jotka ovat pahimmassa ahdingossa eli 20-50 miljoonaisia kansoja, joissa kaikissa on käynnissä monia sotia ja vaikeuksia. Nuo kansat saavat ensisijassa mahdollisuuden nousta kurjuudesta ja ahdingosta, mutta pienemmillä kansoilla on koetuksen hetket profeetta Jeremian käsissä.

Mahdollisuudet ovat nykyisin lukemattomat; ei kuin ideoimaan ja suunnittelemaan. Kaikki on kuitenkin Jeremian käsiin annettu eikä sille mahdeta mitään, jos Jeremia ei ota vakavasti noita suunnitelmia ja ideoita.

Eräs esimerkki voisi olla Koraanin mainitsema Amazonasin sademetsän muuttaminen luvatuksi paratiisiksi. Ei tuota prosessia kyetä pysäyttämään millään tavalla.  Amazonas hakataan ja ehkä joskus tilalle istutetaan hyötypuita syötäväksi ja rakennetaan ja kaivetaan vesijohtoja veden kulkua ohjaamaan. Niin se vain on.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä12755

111 kirjoitti:

16 000 vuodessa.

🤔

Halpaahan tuo on, mulla menee yli 20K vuodessa pelkkiin vuokriin ja sähköt ym. vielä siihen päälle.
No, kyllä minä sentään jotain tuotankin.
Ettei olisi pelkkää BS puoleltani, niin somalit ovat kunnostautuneet taksikuskeina, ja sehän on hyvä.

jaho
Seuraa 
Viestejä973

Kun pakolaiselle on myönnetty oleskelulupa, saa hän toimeentulotuen kuten kuka tahansa Suomessa asuva henkilö. Ei heille mitään ekstraa makseta. Ne kalliit kulut tulevat vain siltä ajalta kun ovat pakolaiskeskuksissa eikä silloinkaan raha mene heille vaan kokkarifirmoille.

111
Seuraa 
Viestejä1689

jaho kirjoitti:
Kun pakolaiselle on myönnetty oleskelulupa, saa hän toimeentulotuen kuten kuka tahansa Suomessa asuva henkilö. Ei heille mitään ekstraa makseta. Ne kalliit kulut tulevat vain siltä ajalta kun ovat pakolaiskeskuksissa eikä silloinkaan raha mene heille vaan kokkarifirmoille.

Näissä keskuksissa aikaa voi mennä helposti 3 vuotta tai vielä kauemmin.

Jos otan pakolaisen kotiini ja opetan hänelle työni ja suomen kieleä, eikö minulle kannata maksaa tuo 16 000 euroa vuodessa + työttömyyskorvaus?

Pakolainen suoraan töihin hankkimaan elantonsa ja verorahoja yhteiskunnalle?!?

Eipähän ole kadulla myymässä huumeita suomalaisten lapsille?!?

🤔

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat