Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

outo kirjoitti:
Miksi matematiikan oppineet eivät jankuta aikuisina toisiaan vastaan matematiikasta? Siksi että matematiikka ei ole filosofinen teoria, jota jokainen voi mielensä mukaan väännellä maailmankatsomukseensa sopivaksi.

Entä jos numerot olisivat fossiileja?

-Mikä todistaa evoluutioteorian oikeaksi?
> Sedimentit!

-Mitä sedimenteistä on löydetty?
> Numeroita.

-Miten numeroiden löytyminen sedimenteistä todistaa evoluutioteorian oikeaksi?
> Kerroksissa ylimpänä on 9, sitten alempana numerojärjestyksessä 8,7,6,5,4,3,2,1,0.

-Onko tuollaiset sarjat löydetty samasta paikasta ja ovatko ne numerojärjestyksessä muualla kuin Ojalan laskuoppikirjassa? Entä miten 9 on kehittyneempi kuin 4?
> Elä elä kuule sie tule tänne hillumaan, mene ensin opiskelemaan matematiikkaa, ettet paljasta tietämättömyyttäsi ja tyhmyyttäsi kaikille.

Kyllä joku numeroperäinen tiede todellisuus pitäisi kaikilla olla pohjana vaikka vappuviiperä olisikin mielen valloittanut.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä4252

Major_Breakthrough kirjoitti:
En mä mitään julista.

Olet rekisteröitynyt näköjään 13.3.2017 eli 31 kuukautta, viestejä 23770, keskimäärin yli 25 päivässä, jotka lähes kaikki liittyvät tuulivoimaan.

Päässäsi ei juuri muita ajatuksia pyöri, luuletko oikeasti että se on normaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tokilogi kirjoitti:
En mä mitään julista.

Olet rekisteröitynyt näköjään 13.3.2017 eli 31 kuukautta, viestejä 23770, keskimäärin yli 25 päivässä, jotka lähes kaikki liittyvät tuulivoimaan.

Päässäsi ei juuri muita ajatuksia pyöri, luuletko oikeasti että se on normaalia?

Tätä tilannetta ei olisi jos olisi olemassa jokin keksijöiden rahoituskuvio. Nyt sitä ei ole kiitos jyrki Kataisen ja Mauri Pekkarisen.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä4252

Tätä tilannetta ei olisi jos olisi olemassa jokin keksijöiden rahoituskuvio. Nyt sitä ei ole kiitos jyrki Kataisen ja Mauri Pekkarisen.

Senkö takia häiriköit foorumissa, kun kukaan ei rahoita jonkun toisen keksintöä, jota esittelet omanasi. Aika naurettavaa toimintaa.

Jos on hyvä keksintö, kyllä sille rahoitusta löytyy, minun keksintöjä esim ovat ulkopuoliset rahoittaneet sadoilla tuhansilla euroilla, yhteensä vajaa miljoonalla.

Softassa olisi hyvä olla ominaisuus, jolla yhden asian julistajien viestien määrää voisi rajoittaa keskimäärin viiteen päivässä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä11390

jarppah kirjoitti:
Rappeutumista tai ei, niin onneksi on paikka mihin ajatuksiaan purkaa. Tilastollisesti omia kommentteja ilmestyy määrällisesti suoraan verrainnollisesti tyhjentyneiden olut tölkkien määrään nähden. Kriittisen tölkkimäärän täyttyessä, todennäköisyys jopa uuden aloituksen tekemiseen kasvaa nopeasti😁

Muista myös siideri.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Vierailija

Tokilogi kirjoitti:

Senkö takia häiriköit foorumissa, kun kukaan ei rahoita jonkun toisen keksintöä, jota esittelet omanasi. Aika naurettavaa toimintaa.

Jos on hyvä keksintö, kyllä sille rahoitusta löytyy, minun keksintöjä esim ovat ulkopuoliset rahoittaneet sadoilla tuhansilla euroilla, yhteensä vajaa miljoonalla.

Softassa olisi hyvä olla ominaisuus, jolla yhden asian julistajien viestien määrää voisi rajoittaa keskimäärin viiteen päivässä.

Mikis epäilet että keksintö on jonkin toisen ? Siksikö koska itse olet vatipää joka ei keksi mitään ?

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18402

Tokilogi kirjoitti:
En mä mitään julista.

Laskeskelin ihan samaa, sillä omasta mielestäni kirjoitan ihan liikaa viestejä, mutta numeroiden valossa näköjään en. 

Tuhat noista on tosin omistettu Maisa Torpalle, ja jotenkin toivoisin että nekin tuhat koskisi tuulivoimaa. =D

MJ

Vierailija

ovolo kirjoitti:
Olisko mahdollista, jotta rahoituskuvio on kaatunut näytön ja realismin puutteeseen, eikä rahoittajien typeryyteen ja ahdasmielisyyteen?

Ei vaan siihen, että mulle oli jo aiemmin luvattu rahoitus koneeseen jonka idean eräs arvostelija vohki..ja vei ilmeisesti myös rahoituksen. 2014 uuteen parempaan tuulivoimalaideaan ei enää ollut olemassa rahoitusta. Lisäksi Marjaniemi Business Finlandista sanoi moneen kertaan että VAWT tyypit on jo moneen kertaan käsitelty jo 80-luvulla....ymmärtämättä lainkaan että tuulivoiman koko tulevaisuus on siinä, että VAWT saataisiin toimimaan jonain päivänä.

ovolo
Seuraa 
Viestejä8526

ovolo kirjoitti:
Olisko mahdollista, jotta rahoituskuvio on kaatunut näytön ja realismin puutteeseen, eikä rahoittajien typeryyteen ja ahdasmielisyyteen?

Ei vaan siihen, että mulle oli jo aiemmin luvattu rahoitus koneeseen jonka idean eräs arvostelija vohki..ja vei ilmeisesti myös rahoituksen. 2014 uuteen parempaan tuulivoimalaideaan ei enää ollut olemassa rahoitusta. Lisäksi Marjaniemi Business Finlandista sanoi moneen kertaan että VAWT tyypit on jo moneen kertaan käsitelty jo 80-luvulla....ymmärtämättä lainkaan että tuulivoiman koko tulevaisuus on siinä, että VAWT saataisiin toimimaan jonain päivänä.

Minä luulen, että jos pystyt näyttämään tuon boldatun toteen, niin rahoitustakin saattaa löytyä. Sillä tavalla bisnekset yleensä toimii, että näyttöä pitää olla..

Keijona
Seuraa 
Viestejä17462

Lainaus:

Laskeskelin ihan samaa, sillä omasta mielestäni kirjoitan ihan liikaa viestejä, mutta numeroiden valossa näköjään en.

Hieno osoitus demokratian ja tasa-arvon  voimasta ja vaikutuksesta, jos joku tekee enemmän typeryyttä niin  itse ei olekkaan enää  typerä.

"En minä ole ahne kun kerran joku muu ahnehtii enemmän" Siten ihmetellään olemassaoleva palsta- tai yhteiskunnallistakehitystä.

Jos asian ytimeen mennään, niin onhan se itsekkyys (minäyksilökeskeisyys) varsin alkeellinen elämän tarkoitus. Hävetä  demokratiaa pitäisi eikä kunnioittaa ja palvoa.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä17462

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

Minä luulen, että jos pystyt näyttämään tuon boldatun toteen, niin rahoitustakin saattaa löytyä. Sillä tavalla bisnekset yleensä toimii, että näyttöä pitää olla..

Yksinkertaisuudessaan tämänpäivän ihmisille kaikki  renkaat on pyöriä, ja monesta voi tuntua että  pyörää ei voi keksiä uudelleen,   Keksinnön pitää olla riittävän erikoinen ja "mullistava." Siirtyminen umpikumipyörästä tubelessiin tuntuu asiantuntemattomista vähäpätöiseltä seikalta, vaikka varsin merkittävä.

Keijona
Seuraa 
Viestejä17462

edit

Keijona kirjoitti:
Lainaus:

Hieno osoitus demokratian ja tasa-arvon  voimasta ja vaikutuksesta, jos joku tekee enemmän typeryyttä niin  itse ei olekkaan enää  typerä.

"En minä ole ahne tai ilkeä  kun kerran joku muu ahnehtii tai ilkeilee enemmän" Siten perään ihmetellään olemassaoleva palsta- tai yhteiskunnallista kehitystä.

Jos asian ytimeen mennään, niin onhan se itsekkyys (minäyksilökeskeisyys) varsin alkeellinen elämän tarkoitus. Hävetä  demokratiaa pitäisi eikä kunnioittaa ja palvoa.

Vierailija

ovolo kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Tottakai...mutta en tässä maassa.

outo
Seuraa 
Viestejä1145

Tokilogi kirjoitti:
En mä mitään julista.

Tätä tilannetta ei olisi jos olisi olemassa jokin keksijöiden rahoituskuvio. Nyt sitä ei ole kiitos ....

Mustatukkaiset ja -silmäiset, tanakat shämeläiset ja sauvolaiset asuttivat saaren, joka vähitellen kohosi Saamenniemeksi. Sitten alavat rannikot kohosivat lyhyellä aikaa esiin Alavudeksi, Merenpohjanmaaksi ja Uudeksimaaksi, ne saivat asukkaansa vaaleista, pitkistä, sinisilmäisistä, pitkänenäisistä, kaitakasvoisista germaaneista, ennenkuin sisämaan Varsinaiset shamelaiset ehtivät edes tajuta tilannetta.

Eipä aikaakaan, kun germaanien hallitsijat Tukholmassa valtasivat alusmaaksi koko Suomenniemen. Kuten muutama sata vuotta myöhemmin Afrikassa ja Amerikassa, siirtomaaisäntien alusmaiden alkuasukkaille ei kertynyt pääomia.

Pääomat tulivat joidenkin maahanmuuttajien mukana. Vähitellen vaaleat ja tummat sulautuivat toisiinsa nk. suomalaisiksi, joiden jälkeläisiä eli meidän esipolviamme taukoamatta psyykattiin, että "on maanne köyhä, siksi jää." Jos tuollainen alkuasukas teki keksinnön, hänestä tehtiin kylähullu.

Ei ole mitenkään mahdollista, että lännen 700 vuoden ja idän 100 vuoden miehityksen henkinen perintö, asenneilmasto, voisi kadota vain 100 vuodessa. Vrt. esim tämän kommenttipalstan asenteita, jos joku esittäytyy keksijäksi.

Yritähän tuoda esille, että olet keksinyt jotain hyödyllistä, et ehdi 'darwinia' sanoa, kun olet jo selätetty. Ei mitään sellaista, että "hienoa, kuulostaa mielenkiintoiselta, hyödylliseltä, kertoisitko lisää. Yritetään yhteisvoimin kehitellä ideaa, jospa siitä saisimme hyvä vientituotteen ja luoda työpaikkoja. Ja jos se menestyy, emme luo johtajajunttaa, joka bonustensa säilyttämiseksi ehkäisee tuotekehittelyn."

Noh, ehkä em. johtuen tutkimusten mukaan olemme maailman onnellisin kansa.

Vierailija

outo kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
En mä mitään julista.

Tätä tilannetta ei olisi jos olisi olemassa jokin keksijöiden rahoituskuvio. Nyt sitä ei ole kiitos ....

Mustatukkaiset ja -silmäiset, tanakat shämeläiset ja sauvolaiset asuttivat saaren, joka vähitellen kohosi Saamenniemeksi. Sitten alavat rannikot kohosivat lyhyellä aikaa esiin Alavudeksi, Merenpohjanmaaksi ja Uudeksimaaksi, ne saivat asukkaansa vaaleista, pitkistä, sinisilmäisistä, pitkänenäisistä, kaitakasvoisista germaaneista, ennenkuin sisämaan Varsinaiset shamelaiset ehtivät edes tajuta tilannetta.

Eipä aikaakaan, kun germaanien hallitsijat Tukholmassa valtasivat alusmaaksi koko Suomenniemen. Kuten muutama sata vuotta myöhemmin Afrikassa ja Amerikassa, siirtomaaisäntien alusmaiden alkuasukkaille ei kertynyt pääomia.

Pääomat tulivat joidenkin maahanmuuttajien mukana. Vähitellen vaaleat ja tummat sulautuivat toisiinsa nk. suomalaisiksi, joiden jälkeläisiä eli meidän esipolviamme taukoamatta psyykattiin, että "on maanne köyhä, siksi jää." Jos tuollainen alkuasukas teki keksinnön, hänestä tehtiin kylähullu.

Ei ole mitenkään mahdollista, että lännen 700 vuoden ja idän 100 vuoden miehityksen henkinen perintö, asenneilmasto, voisi kadota vain 100 vuodessa. Vrt. esim tämän kommenttipalstan asenteita, jos joku esittäytyy keksijäksi.

Yritähän tuoda esille, että olet keksinyt jotain hyödyllistä, et ehdi 'darwinia' sanoa, kun olet jo selätetty. Ei mitään sellaista, että "hienoa, kuulostaa mielenkiintoiselta, hyödylliseltä, kertoisitko lisää. Yritetään yhteisvoimin kehitellä ideaa, jospa siitä saisimme hyvä vientituotteen ja luoda työpaikkoja. Ja jos se menestyy, emme luo johtajajunttaa, joka bonustensa säilyttämiseksi ehkäisee tuotekehittelyn."

Noh, ehkä em. johtuen tutkimusten mukaan olemme maailman onnellisin kansa.

Niin jotakuinkin näin.

Harva ymmärtää, että jos teet jotakin mikä pitää suunnitella purettavaksi 8aan osaan että se mahtuu autoon ja joka on vaatimassa jo kolmannen omarahoitteisen prototyypin......että se vaatii enemmän aikaa kuin rahaa.

Jännäähän tämä on nautinnollista testata sitä. Lisäksi voi nauttia omien kättensä töistä.

Harmittaa vaan kun tilillä ei ollut rahaa ostaa Valostoresta kahta Hella halogeenia ( à 100 W ) joilla olisi saanut siivet valaistua syysillallassa.

Keijona
Seuraa 
Viestejä17462

Onhan se erikoista vaikka olikin odotettavissa, että naisten vapautumisen seurauksena naiset ovatkin stressaantuneita ja  jännittyneitä  eikä ollenkaan vapautuneita.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat