Seuraa 
Viestejä82

Jokaisella tietysti makunsa, mitä ei matemaattisesti voi oikein selittää. Itse olen pitänyt vaikkapa laulajista, jotka osaavat myös rytmin, huumorin ja yleisesti viihdyttävän ajoituksen. Joku tietty, omalaatuinen vangitseva karisma on mieleeni.
https://www.youtube.com/watch?v=u4csFnpZXek

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hcesar
Seuraa 
Viestejä13039

Varmaan isoimmat sävärit oon saanut Jim Morrisonista, kun joskus lukioikäisenä tajusin The Doorsin. Bändistä olin toki kuullut aiemminkin, mutta vasta silloin se kolahti.

Myöhemmällä iällä on kolahdelleet todella kovaa jotkut Martin Scorsesen ja Stanley Kubrickin leffat, muidenkin ohella. Kaipa ohjaajia voi pitää viihdyttäjinä siinä missä muitakin taiteilijoita.

Nykyään ei tunnu mikään taide tekevän vaikutusta ihan silleen, että sukat pyörii jaloissa. Noi elämykset ovat ehkä seesteisempiä, mutta syvempiä ja pitkäikäisempiä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä13992

Huumorista Marxin veljekset? Mutta Chaplin, Loyd, Hardy&Lauerl... Nykyään John Candy (edes mennyt). En tiedä mitä viihdyttäjiä tässä tarkoitetaan. Nykyään Savor ja Olli? Leslie Nielsen tietenkin. Historian hämäristä minä laittaisin myös tuon petomaanin.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Vierailija

Nykyisitä viihdyttää Pirkka Pekka Petelius ja Spede....eli Vesku...uunona...sekä Väyrynen.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat