Seuraa 
Viestejä13176

kertokaas minkä takia juotte alkoholia?

Sivut

Kommentit (93)

Puuttuu vaihtoehto "En juo alkoholia"... vaikkei asia minua koskekaan mutta mutta.... jotkut tiede palstan nuoremmat voisivat myös vastata. olisi se parempi olla juomatta jos suinkin jaksaisi.

Niin ja itse kyymykseen vastaus: juon koska haluan sekaisin. Se rentouttaa. En tosin enää nykyään juo kovin paljon. joskus olin tapajuoppa mutta pääsin tästä eroon erinäisten hlökohtaisten syiden takia. En oikein enää ymmärrä niitä jotka juoksevat baareissa jatkuvasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

POSITIIVISET

* Rentoutuminen
* Mielialan kohoaminen
* Estojen katoaminen
* Kipua lievittävä vaikutus
* Euforia

Siinähän ne. Paino ensimmäisellä ja viimeisellä.

Minä äänestin : maun takia.
En juo usein, maistelen vain. Maistelen maun takia. Esimerkiksi kalliit whiskyt ja konjakit on maistelemisen arvoisia. Hyvin nautinnollisia maisteltavia. Kalliita mutta erittäin maukkaita.

Alkoholia juon päihtyäkseni, sosiaalisesta velvollisuudesta, koska humalaisia ei jaksa selvinpäin. Oluita juon koska pidän niiden mausta, muut edellä mainitut syyt ovat toissijaisia ensimmäistä tuoppia kumotessa.

PS. Alkoholia en siis juo maun takia. Sehän on kamalan makuista.

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
humppaaSaaatanat
POSITIIVISET

* Rentoutuminen
* Mielialan kohoaminen
* Estojen katoaminen
* Kipua lievittävä vaikutus
* Euforia

Siinähän ne. Paino ensimmäisellä ja viimeisellä.

Tuo kipua lievittävä vaikutus ei ole aina postiivista. Tullu joskus könyttyä ja tajuttua vasta aamulla, että sehän kävi kipeästi.

Juon sen takia koska on seuraa, niin on kiva juoda.
Juon sen takia, että menen sekaisin. Esim. stressi takia.
Juon sen takia että eivät pidä minua omituisena, esim. muut kaverit.
Juon sen takia koska alkoholi liuottaa aivoja ja yritän saada alkoholista terveydellisiä haittoja
Juon maun takia alkoholia.
En tiedä muuta harrastusta kuin alkoholin juomisen.
Joku muu syy, kerro perustelut.
Juon alkoholia sen takia että minusta tulee sosiaalinen.

Jos juo limpparia?

Juon äärimmäisen harvoin, ja silloinkin vähän. Kun juo harvoin niin sietokykykin on huono, tulee halvaksi! Kaksi lasia viiniä riittää.

Tuossa äänestyksessä ei ollut syynä rentoutumista, oli vain "sekaisin". Sitä en ole koskaan viinan takia enkä toivottavasti menekään. Juon juuri rentoutumisen vuoksi, ja seurassa on silloin hauskempaa jos muutkin juo.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Juon alkoholia, koska pidän siitä.

Olisi kamalaa löytää itsensä tilanteesta, että olisi pakko lopettaa alkoholin käyttäminen esim. terveydellisistä syistä.

Yksittäistä syytä siihen, miksi pidän alkoholista ei ole.

En pidä kovista känneistä (enää). En pidä useiden päivien ryyppäämisestä aiheutuvasta rappiotilasta (enää). Pidän kohtuullisen sivistyneestä käytöstä, joka välillä saa lipsahtaa yli kohtuuden, ja huomauttaa täytyy että minun kohtuullisuuteni on aika monelle kohtuutonta.

Alkoholi on merkittävä osa länsimaista kulttuuria. Haluan kietoutua siihen kulttuuriin ja elää siinä, eikä sitä ole olemassa minulle ilman alkoholia. En voisi esim. kuvitella meneväni ulkomaille tutustumatta paikalliseen ruoka- ja alkoholikulttuuriin. Jos vietän iltaa ystävieni kanssa enkä juo mitään, tuntuu siltä että yhtä hyvin voisin löhöillä kotona. Tosin sielläkin löhöilen mieluiten viinilasi hollilla.

Olen ollut nyt puolitoista viikkoa raivoraittiina, ja tuntuu kuin aika olisi pysähtynyt. Jos jatkaisin tällä tavalla, eläisin kaksinkertaisen elämän, koska tiimalasin hiekka olisi lakannut virtaamasta (tämä kielikuva vastaa oikeasti parhaiten tämänhetkistä fiilistä). Olisi myös hiton tylsää.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Jaa miksikö juon alkoholia?

Pienessä sivulaitasessa on mukava seurailla merivirran voimakkuutta ja tuulensuuntaa.

Usein kylläkin, istumapaikan pehmeys tuo pieniä ongelmia.

Itse asiassa, nykyisin tulee otettua aika harvoin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat