Seuraa 
Viestejä11403

Älykkyys on häpeällinen asia. Kukaan ei siitä halua puhua. Tämä on rakennettu syvälle yhteiskunnan rakenteisiin. Suomi on maa jossa on syytä olla "tasapää". Jos erotut, olet kuollut. Niin sosiaalisesti kuin henkisesti. Yleensä älykkäät ihmiset nähdään ainoastaan yksilöinä jotka osaavat kieputtaa fysiikan kaavoja ja matematiikkaa. Tottakai se on helppoa. Tulos on näkyvä, ei hämärä. Älykkyyden lajeja on paljon. En nyt niitä erittele tässä mutta jos ketju jatkuu niin palataan asiaan. Testit... mitä ne kertovat ja mitä ne eivät kerro. En jos olet erehtynyt tekemään testit useamman kerran elin aikanasi. Oikeastaan vain ensimmäinen testi kertoo oikean tuloksen. Koska muistan joka testin ulkoa (mitä vastasin ja arvelut vääristä vastauksista, olen jäävi kommentoimaan). Mensan nettitestiin menee aikaa 9-12 minuutia. Teen sen epäsäännöllisesti. Joskus väliä on vuosikymmeniä joskus puoli vuotta. Viimeisen neljän vuoden aikana nejä kertaa.

Älykkyys ilmenee myös epätavanomaisissa ratkaisussa. Täysin uusi ratkaisu vanhaan ongelmaan. Miten soveltaa oppimaansa. Oppiminen, ei mitään tekemistä älyn kanssa. Simpanssi oppii myös.

Lisäksi älykkyys ei katso ollenkaan sosiaalista luokkaasi. Se kiertää sen täysin. Rahalla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Älykäs ja ahne on hyvä yhdistelmä jos haluat rikastua. Superälykkäitä on puliukosta huippuyliopistojen professoreihin.

Nyt lopetan. Odotan nollaa vastausta. Kiitos tästä monologista kuuluu minulle. Loppu

Mensan testit ovat:
Jos on kyky edes jollakin tavalla mitata niin hankalaa asiaa, voi se antaa jonkaista osviittaa.
Jos on kyky edes jollakin tavalla mitata niin hankalaa asiaa, voi se antaa jonkaista osviittaa.
92.8%
Täyttä roskaa, vessapaperi kamaa. Ihmiset ovat täysin samanlaisia.
Täyttä roskaa, vessapaperi kamaa. Ihmiset ovat täysin samanlaisia.
7.1%
Ääniä yhteensä: 56

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Sivut

Kommentit (157)

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Jepa taitaa olla matemaattisesti lahjakas. Muuten täysi idiootti.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä4331

Tyhmyys, kaikki lajit. Miten tyhmyys ilmenee?

Miten tyhmä ihminen ratkoo ongelmia?

Miten tyhmä ihminen toimii, kun vastaan tulee täysin

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Reifengas kirjoitti:

Tyhmä ihminen ei ratko ongelmia. Se on sen etuoikeus.

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Arvatenkin suurimmalle osalle liian kovaa kamaa tämä ketju (tm TJT2).

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Brainwashed kirjoitti:
En ole tietoisesti koskaan kokeillut ÄÖ testiä (ruotuväen nk. pälli/palikkatestin tuloksiani en tiedä).Tuskin 100 ylittyisi, mutta hyvin tässä on silti pärjäilty...

😎

Kuten arvasinkin. Kaikki lukee rivien välistä väärin. Ihmisellä jolla on ÄO sata, ei ole oikeutta edes ajatella. Näinhän sen kaikki ymmärsi. No, mitä BW? Ratkot pulmia päivät pitkät? Tästä juteltiinkin. Kaikilla ei ole sellaista tarvetta ego buustailuun/trippeilyyn kuin minulla. Kerron sulle joskus tausta, jos otetaan muutama. Mutta en hirveän miellelläni puhu itsestäni koska yritän kunnioittaa vierasta. Ajatusten vaihto on aina tervetullutta.

Hmmmm. Miten tämän nyt muotoilisi ettet luokkaannut. Vaatimattomuus ei mun mielestä aina kaunista ihmistä. Pidän sinusta erityisesti ihmisenä. Ainakaan minulla ei ole ongelmaa olla kanssasi. Onko sinulla minun? Yleensä jätän liian omituiset asiat pois pöydältä. Ei minulla ole ongelmia baareissa, bussipysäkeillä, kävelyteillä jne. keskustella ihmisten kanssa. Joskus oikein innostuu kun ihmisestä paljastuu vaikka mitä. Jännä tavata tuntemattomia.

En osaa sanoa, mitä ihmiset pelkäävät tässä ketjussa. Brainwashed, suurta rohkeutta osallistua lepraisen ketjuun. Katotaan uskaltaako joku muukin. Olavin kanssa olet ainoa jonka olen tavannut. Jepa 50%.

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Lyde19 kirjoitti:
Älykäs selviää helposti sellaista ongelmista joihin viisas ei joudu.

Minut ryöstettiin maanataina? En ole viisas enkä älykäs. En ainakaan kolmen promillen humalassa.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13924

Lyde19 kirjoitti:

Hyvin todettu, eli paljon shittiä on joutunut kokemaan kun on ajatellut että minäpä teenkin fiksuna näin...

... ne kuuluisat viimeiset aatokset...

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Brainwashed kirjoitti:
Lyde19 kirjoitti:

Hyvin todettu, eli paljon shittiä on joutunut kokemaan kun on ajatellut että minäpä teenkin fiksuna näin...

... ne kuuluisat viimeiset aatokset...

Olen hyvä ennustaja. Juot olutta. Pistän kohta linkin älykkyydestä ja oluesta/alkoholista.

MooM
Seuraa 
Viestejä10740

En mä oikein tiedä, mitä tähän voisi kommentoida. Ei älykkäitä ihmisiä voi niputtaa sen enempää kuin vaikka musikaalisia. Persoona määrää, miten kiinnostukset suuntautuu ja miten esim. tulee toimeen porukassa. Tietysti prosessointinopeus tarjoaa etua jutuissa, joissa se on kriittistä ja niissä erityisen älykkään pitää sopeutua hitaampiin.

BW sopii testatusti oikein hyvin porukkaan, jossa on mensarajan ylittäneitä.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

IQ and alcohol consumption : International data

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289613001128

Heavy drinkers have the lowest IQs, study claims XD =D

https://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/foodanddrinknews/11430179/Heavy...

The Scientific Fundamentalist
Alcoholism
Why Intelligent People Drink More Alcohol

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-scientific-fundamentalist/20...

jne... Googlatkaa itse...

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

MooM kirjoitti:
En mä oikein tiedä, mitä tähän voisi kommentoida. Ei älykkäitä ihmisiä voi niputtaa sen enempää kuin vaikka musikaalisia. Persoona määrää, miten kiinnostukset suuntautuu ja miten esim. tulee toimeen porukassa. Tietysti prosessointinopeus tarjoaa etua jutuissa, joissa se on kriittistä ja niissä erityisen älykkään pitää sopeutua hitaampiin.

BW sopii testatusti oikein hyvin porukkaan, jossa on mensarajan ylittäneitä.

Koska BW:n ÄO ei olekaan 100 vaan =D

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13924

Deimos kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
En ole tietoisesti koskaan kokeillut ÄÖ testiä (ruotuväen nk. pälli/palikkatestin tuloksiani en tiedä).Tuskin 100 ylittyisi, mutta hyvin tässä on silti pärjäilty...

😎

Kuten arvasinkin. Kaikki lukee rivien välistä väärin. Ihmisellä jolla on ÄO sata, ei ole oikeutta edes ajatella. Näinhän sen kaikki ymmärsi. No, mitä BW? Ratkot pulmia päivät pitkät? Tästä juteltiinkin. Kaikilla ei ole sellaista tarvetta ego buustailuun/trippeilyyn kuin minulla. Kerron sulle joskus tausta, jos otetaan muutama. Mutta en hirveän miellelläni puhu itsestäni koska yritän kunnioittaa vierasta. Ajatusten vaihto on aina tervetullutta.

Hmmmm. Miten tämän nyt muotoilisi ettet luokkaannut. Vaatimattomuus ei mun mielestä aina kaunista ihmistä. Pidän sinusta erityisesti ihmisenä. Ainakaan minulla ei ole ongelmaa olla kanssasi. Onko sinulla minun? Yleensä jätän liian omituiset asiat pois pöydältä. Ei minulla ole ongelmia baareissa, bussipysäkeillä, kävelyteillä jne. keskustella ihmisten kanssa. Joskus oikein innostuu kun ihmisestä paljastuu vaikka mitä. Jännä tavata tuntemattomia.

En osaa sanoa, mitä ihmiset pelkäävät tässä ketjussa. Brainwashed, suurta rohkeutta osallistua lepraisen ketjuun. Katotaan uskaltaako joku muukin. Olavin kanssa olet ainoa jonka olen tavannut. Jepa 50%.

En siis tiedä ääöötäni, ei se ole minulle koskaan ollut mikään ”juttu”, hyvällä lykyllä jopa ylittyisi ehkä se satanen, eikä minulla ole ongelma olla itseäni älykkäämpien kanssa, huomattavasti tyhmempien taasen on!

Tällä viikolla oli niin paljon duunia ettei tullut tilaisuutta pistäytyä, mutta soittelen kyllä kun olen huudeilla ja aikaa nauttia parit bisset!

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

BW:lle terkkuja. Tänään? Tänä viikonloppua? Ensi viikonloppua?

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

HuuHaata kirjoitti:
Viinaa ja nappeja.

Näin sen voi vaikka aloittaa. Hyvää viikonloppua HuuHaata.

Deimos
Seuraa 
Viestejä11403

Ja sitten vähän vakavempaa. Tämä ei ole vitsailua vaan todella paha paikka minulle. Hyvä ystäväni kuoli noin kuukausi sitten. Kaikkea sekaisin. En edes tiedä mitä kaikkea. En tiedä ruumiinavavaus raporttia enkä halua tietääkään. OD. Yksi Suomen rikkaimmista kaverista. Milli vuodessa ei mitään, ne olivat vain osinkoja. Toivottavasti ei ollut lehdissä. Tahallinen vai tahaton? EOS. Olin viimeinen joka jutteli hänen kanssaan ja näki hänet elävänä FB-livessä. Kysyin onko kaikki ok. Vastasi että on. Vastasin että ok. Se oli viimeine sanani hänelle.

Järkytyksekseni viikko sitten löysin hänestä kuvia kuvakansiostani. FB? Messenger? Herkkä ja todella älykäs kaveri. Broidilleni kammotava paikka. Hän meni hautajaisiin, minä en. Viinaa huumeita, liikaa rahaa. Onneton piru. Naiset vain rahan perässä. Välillä haukkui kaikki, minut myös, FB:ssä. Poistui ja palasi kaikki ok. Ristiriitainen kaveri.

Oikeastaan tän viikon huumejutut on aika halventavia täällä, suuriman osan kommentit loukkaavat minua verisesti. Kun ei edes tiedä mistä on kysymys. En elä itse missään Fear And Loathin In Las Vegas maailmassa vaikka suurin osa niin tuntuu ajattelevan.

Viinalla myös sammutan älyäni. Haluan edes joskus rauhan aivoiltani. En jaksa ajatella koko ajan. Kukka on parempi. Pari tuntia ja olet taas täydessä terässä. Mutta TÄSTÄ EN SANO ENÄÄ SANAKAAN.

Joten kun siellä stereotypialandissa missä olette niin miettikääpä välillä mitä ajattelette ja puhuttu. Se voi jotakuta satuttaa todella pahasti. Niin ja tänään ei kukkaa, ei siideriä. Olen täysin selvin päin. Loppu... ja olen loppu.

Luuttu
Seuraa 
Viestejä177

Reifengas kirjoitti:

Tuo onkin mielenkiintoinen ongelma, kun ajatellaan äärityhmyyttä kuten esim suvakkeja jotka on valmiit tuhoamaan oman yhteiskuntansa kutsumalla maahan elätettäväksi joukon väkivaltaisia raiskaavia terroristeja, kuinka aivot päätyy tuohon? Onko kyse silkästä lähimmäisten vihaamisesta vai halutaanko korostaa itseä jollain sairaalla tavalla.

Äärimmäinen tyhmyys ansaitsisi yhtä paljon tutkimista kun superälykkyys!

Äärityhmyyden estäminen olisi yhteiskunnalle yhtä tärkeää kun superälykkäiden löytäminen ja kouluttaminen.

Hämmästyttävää on myös että äärityhmyyttä esiintyy myös normaalin älykkyyden omaavissa, tosin sitä ei esiinny lainkaan superälykkäissä, kun taas superälykkäissäkin on psykopaatteja.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat