Sivut

Kommentit (76)

molaine
Seuraa 
Viestejä2846

Tosi Mopo kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Pari sukupolvea sitten tosiaan taisteltiin Suomen itsenäisyydestä. Ei kuitenkaan ehkä siksi, että Thaimaasta voisi TosiHomo Samikoku huudella mitä ihmisten pitäisi syödä, kertoa pippelistään, solvata palstalaisia, hehkuttaa natseja, sekä esitellä aterioitaan kuvin ja sanoin.
Siinäpä vasta se hieno ja kunniakas elämäntapa, jota isoisät puolustivat.

Mololle tarttarpihvi raaka muna niskassa.
Muu ei tuohon vaivaan auta.
Ämmähormonit ja jatkuva valehtelu. Tyypillistä vegepaskaa.

Missähän minä olen natseja hekuttanut?
Solvaanutkin lähinnä vain niitä ämmiä jotka ovat solvaamisen aloittaneet.
Niinkun nyt TAAS sinä tässä tapauksessa.

Toki elämäntapani saattaa raatajaa ärsyttää.
Minä nääs olen monessakin mielessä vapaa, ainakin vapaampi kuin standardi palstanilkki.

Kerro lisää. Tosijännää!

Kääpä/Raspu/Samikoku kirjoitti:
Pannaan vitutus kiertää. Jos minä ennkirjota niin ei sitte muutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

molaine kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Pari sukupolvea sitten tosiaan taisteltiin Suomen itsenäisyydestä. Ei kuitenkaan ehkä siksi, että Thaimaasta voisi TosiHomo Samikoku huudella mitä ihmisten pitäisi syödä, kertoa pippelistään, solvata palstalaisia, hehkuttaa natseja, sekä esitellä aterioitaan kuvin ja sanoin.
Siinäpä vasta se hieno ja kunniakas elämäntapa, jota isoisät puolustivat.

Mololle tarttarpihvi raaka muna niskassa.
Muu ei tuohon vaivaan auta.
Ämmähormonit ja jatkuva valehtelu. Tyypillistä vegepaskaa.

Missähän minä olen natseja hekuttanut?
Solvaanutkin lähinnä vain niitä ämmiä jotka ovat solvaamisen aloittaneet.
Niinkun nyt TAAS sinä tässä tapauksessa.

Toki elämäntapani saattaa raatajaa ärsyttää.
Minä nääs olen monessakin mielessä vapaa, ainakin vapaampi kuin standardi palstanilkki.

Kerro lisää. Tosijännää!

Kraavilohi vois auttaa myös.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Ite syön pähkinöitä lähes päivittäin. Meillä on pähkinämiksiä rusinoilla melkeen aina pöydällä. Pähkinöitä tekee mieli ottaa semmonen kourallinen silloin tällöin.
Menisköhän joku 50g päivässä.

Protskuuhan noissa on keskimäärin joku 20% ja rasvaa enempi.
Eli 10g proteiinia päivän pähkinöistä.
250g pihvistä saa 50-90g proteiinia. Kukaan ei vedä vastaavaa määrää pähkinöinä. Se nyt ei vaan toimi niin. Liha on ravinnetiheetä ja helppoa syötävää.

Omasta proteiinin tarpeesta voin täyttää max. n. 10% pähkinöllä.

Taitaa olla melkolailla optimaalisin pähkinäannostus tuo n. 50g eli juuri kourallinen päivässä.

Aminohappoprofiililtaan paras tuote lienee hampunsiemen. Omega-kolkeista hampunsiemenöljy lienee myös se paras.

Itse otan proteiinini laadukkaina, mutta huomattavasti vähemmän kuin kokoiselleni suositellaan. Minä keskityn laatuun määrän kustannuksella.

Täällä hampunsiementä on huonosti saatavilla. Lisäisin kyllä sitä ravintoon jos sitä kohtuu vaivalla ja hinnalla pystyisi hankkimaan.

Muna taitaa olla eläinmaailman superfoodi, varsinkin raakana.

Jos ei harrasta lihasvaurioita synnyttävää liikuntaa niin ei proteiinia kovin paljon tarvitse. Minä vedän ehkä keskimäärin 120g mikä on minun painoiselle "urheilijalle" noin 40-50g liian vähän.

En myöskään usko ylenpalttiseen proteiinin tankkaamiseen.
Uskon luonnolliseen ravinnekombinaatioon, joka on mahdollista saavuttaa terveellisesti syömällä, ilman liaäravinnetankkausta ja ylipainoa.
Uskon välipäivä paastoihin, pitempiin paastoihin ja pienempään syömäikkunaan. Nälkää pitää tuntea, se tervehdyttää.

Mielestäni myös lihaa tulee syödä monipuolisesti ja kaikkia ruhonosia käyttäen, myös verta, rustoja ja luita. Kanan, kalan, kalkkunan ym. härpäkkeet lasken lihaksi.

En morkkaa lisäravinteita. Se on uusi suunta, mutta itse pyrin käyttämään niitä mahdollisimman vähän.

Vaikea on syödä niin paljon ja monipuolisesti, että saisi kaiken oikeassa suhteessa ravinnosta. Ainakin se vaatii valtavan kulutuksen kaverikseen.

Kävely ja uiminen ovat tyypillisen leppoisia kuntoilumuotoja, joissa ei pääse usein lihakset repeämään.

Paras suhtautuminen lisäravinteisiin saadaan mittaamalla tasoja tai laskemalla saantiaan ja korvaa jos jotain näyttää saavan liian vähän. Toki korjauksia voi ruokavaliomuutoksillakin tehdä, mutta jotenkin puutostilan korjaamiseksi suuri annos pillerinä kuulostaa hyvältä tavalta aloittaa vajeiden paikkaukset.

Varovainen lisäravinteiden kanssa kannattaa olla, sillä helposti saattaa tavoiteltu hyöty aiheuttaakin lähinnä haittaa.

Myös kaikki ulkopuolinen laadunvalvonta ja muut kannattaa lukea ennen lisäravinteen ostamista, sillä alalle mahtuu paljon kusettajaa ja tunaria, jolloin pitoisuudet, puhtaudet ja jopa sisältö saattaa olla mitä tahansa.

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Tosi Mopo kirjoitti:
Kehossa on varastoja jotka bufferoi tarpeita. Ei kaikkea tarvitse saada joka päivä.

Ei tietenkään. Jotkut pitkäkestoiset vajaukset saattavat aiheuttaa ongelmia vasta vuosien jälkeen.

Riippuuen aineesta, mutta kuukausittainen tai vuosittainen mittaaminen voisi olla aiheellista. Esimerkiksi D-vitamiini on oikeastaan hormoni, jolla on vaikutusta hirvittävään määrään eri geenejä. Olisiko ollut 1/24 kaikista geeneistämme. Noin laajavaikutteista hormonia ei vain kannata pitää vajaritasoissa.

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Minijehova kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=s0zgNY_kqlI

Tuossa jatkoa debatille The gamechanger dokkarista. Vasta aloin katsomaan, joten en osaa sanoa debunkkauksen debukkauksen tasoa.

Joe Rogan Experience #1393 - James Wilks & Chris Kresser - The Game Changers Debate

Tuossa sama, mutta vieraat mainittuina. Suoraa jatkoa avauksen linkkiin ja eiliseltä, eli tuore.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Tuossa jatkoa debatille The gamechanger dokkarista. Vasta aloin katsomaan, joten en osaa sanoa debunkkauksen debukkauksen tasoa.

Joe Rogan Experience #1393 - James Wilks & Chris Kresser - The Game Changers Debate

Tuossa sama, mutta vieraat mainittuina. Suoraa jatkoa avauksen linkkiin ja eiliseltä, eli tuore.

Rupesin kattoo tota. Puolessa välissä menossa.
Minusta james tarttuunlillukanvarsion ja pilkunnussintaan. Kovemmalla aggresiolla toki koittaa mustamaalata ja heikentää chrisin luotettavuutta.
En tiedä jaksaako kattoo loppuun. Melkosta jaaraamista.

Mut kiitti videosta. Paljo antosampaa keskustelu asialinjalla.

Harmi että joku meni poistattamaan naisen ejakulointiketjun.
Siinä oli myös asiallista kommenttia.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Minusta james tarttuunlillukanvarsion ja pilkunnussintaan. Kovemmalla aggresiolla toki koittaa mustamaalata ja heikentää chrisin luotettavuutta.

Kannattaa katsoa loppuun, koska puolen välin paikkeilla alkaa Wilks päästä pahimmasta puolustusjännityksestä ja mielestäni juuri siinä ennen kahta tuntia alkaa näyttämään selvältä, että osa debunkkauksesta oli huonoa, osa suorastaan valheellista.

Ravintotietoutta tuo ei juuri lisää, koska siinä kaikki on niin kovin yksilöllistä, mutta hieno esimerkki tieteellisen datan asiallisesta käytöstä molemminpuolisesti.

Molemmathan tuossa ovat oikeassa.

Lisähuomiona sellainen, että kivasti vegaani lihapää on tehnyt töitä taustojen eteen, joten iso hatunnosto täältä.

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Se tosiaan on harmi, sillä ketju oli hyvin asiallinen, täynnä linkkejä ja mielenkiintoinen kaiken muun lisäksi.

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Se tosiaan on harmi, sillä ketju oli hyvin asiallinen, täynnä linkkejä ja mielenkiintoinen kaiken muun lisäksi.

Vasikoikohan joku sen vai olikohan linkki ja lainaus tieteen kuvalehdestä syypää?
Normaalisti täällä ei mitään kyllä itsestään tapahdu.

No, se on menny nyt.
Minulla se toki vielä näkyy ja tarvittaessa vois ottaa sen uudelleen esille ja ottaa screen shotteja avainkohdista.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä17045

Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Vasikoikohan joku sen vai olikohan linkki ja lainaus tieteen kuvalehdestä syypää?
Normaalisti täällä ei mitään kyllä itsestään tapahdu.

No, se on menny nyt.
Minulla se toki vielä näkyy ja tarvittaessa vois ottaa sen uudelleen esille ja ottaa screen shotteja avainkohdista.

Olettaisin henkilökemiasta lähtöisin olevaksi vasikoinniksi, mutta mistä noita tietää.

Toisaalta kuulemma esim fb kieltää squirt sanan käytön jopa suljetuissa ryhmissä, joten voihan se olla automatisoitua sensuuriakin vailla järjen hiventä.

MJ

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat