Osake sijoittaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Paljonko pitäisi kuluineen päivineen sijoittaa osakkekeisiin, jotta se olisi kannatavaa(itse olen miettinyt summaksi 200 euroa)? Mutta kertokaa mielipiteitä. Laittakaa kaikenlaisia vinkkejä osakesijoittelusta tänne....

Kommentit (12)

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005

Kannattaa aloittaa vaikkapa 30000€:lla ja sijoittaa Hampun kasvattamiseen.

Mutta ihan tosissaan kannattaa aloittaa juurikin aivan pienillä summilla että oppii systeemin ja toimintatavat. Vaikkapa vain parilla sadalla eurolla. Sillä varmastikkaan tienaa mitään, mutta oppirahat on siinäkin hommassa maksettava.

Vierailija

Mene cityyn ja ota kahdella saturaisellasi
kunnon känni, tuotto on parempi kuin noin pienen
summan sijoittaminen osakkeisiin, jää ainakin
kankkunen

Vierailija

Tolla parilla sadalla voit juuri opetella hommaa,mutta tilille et pääse. Osakekeinottelu on kai paras tapa tienata helposti ja nopeasti. Eli sijoittaa suuria summia johonkin ja myydä seuraavana päivänä. Seuraatko koskaan talousuutisia? Siellä näkyy aina päivän nousijoita ja laskijoita ja prosentit. Pörssi kun on vielä perjantaina hidasta ja maanantaina nousee, niin jos on millä mällätä niin sitten saa.

Toinen hitaampi vaihtoehto on miettiä, että mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Sijoittaa johonkin halpaan ideaan, mihin monet ei usko ja kuittaa muutaman vuoden päästä hirveät hillot. (vrt. esim.It-huuma).Tosin todella harvinaista.

Avaa pankissa arvo-osuustili, jossa pääset myymään ja ostamaan osakkeitasi kotoa netissä.

Olet kaiketi nuori, niin kannattaa sijoittaa ja käydä töissä jne. niin kun olet 40v.(oletan, että olet nyt 20v.) niin sitten on järkevällä tyylillä jo pari kämppää ja mökit sun muut. Onhan sekin aika paljon verrattuna keskivertosuomalaiseen.

Helpompi ja nopeampi tapa olisi jos voisit perustaa oman yrityksen ammatistasi ja ottaa muutaman työntekijän. Ei ole helppoa, mutta kun/jos saa homman pyörimään se kyllä palkitsee. Tilit on isoja jne.ja aina saa olla itse pomona. Annan kyllä neuvoja asiaan jos hivenenkään kiinnostaa.

Vierailija

Ai niin, sorry, sinä olit se nappula..

En suosittele ryyppäämistä, perutaan tämä neuvo

Perusta firma, joo. Mieluummin sellaiseen maahan,
joka arvostaa yrittämistä, vaikkapa naapuriin Viroon,
jenkkilä on liian kaukana.

Osakesijoittamista en suosittele, "BUSHMAN" hävisi
siinä vuosipalkan. Mutta, saatathan sinä olla uusi
nero allalla ja rikastuakin... who knows !

Tärkeintä, ettet usko tällaisten vanhojen
käppänöiden neuvoja

Vierailija

Bushman:mites voi uskoa tollasten käppänöiden juttuja, jos ne ei kerro mitään? Ainakaan en huomannut,että olisit kommentoinut osakesijoittamista mitenkään.

Vierailija
Ville1SuuriI
Bushman:mites voi uskoa tollasten käppänöiden juttuja, jos ne ei kerro mitään? Ainakaan en huomannut,että olisit kommentoinut osakesijoittamista mitenkään.

SANOINHAN minä, etten suosittele, mutta se
oli vain minun kokemukseni Tähän ikään en
suosittelisi Suomeen syntymistä laisinkaan,
mutta kuten Kipling sanoi ( kirjoitti juttupalkalla )
kustantajalleen: "Se onkin jo toinen tarina !"

Vierailija

Sanoit ettet suosittele minun kysymykseni JÄLKEEN, katso vaikka itse. Mitäs sitä ennen sanoit? Et mielestäni mitään ja silti viduilet, että ei kannata uskoa käppänän juttuja.

Vierailija
Ville1SuuriI
Sanoit ettet suosittele minun kysymykseni JÄLKEEN, katso vaikka itse. Mitäs sitä ennen sanoit? Et mielestäni mitään ja silti viduilet, että ei kannata uskoa käppänän juttuja.

HEI...hei...erreys, ystävä hyvä, minä
tarkoitin vanhalla käppänällä itseäni, tätä
"BUSHMAN":ia Sorry jos aiheu-
tin väärinkäsityksen, enhän minä sinun
iästäsi perillä ole

Vierailija

Edelleen:sanoit sen käppänä jutun jälkeen, että ET SUOSITTELE. Lues nyt tuo viestien järjestys uudestaan. Eli mitä vanhan käppänän(eli sinun) juttuja ei kannata kuunnella? Koska kun tuon lauseen kirjoitit, et ollut maininnut mitään asiaan liittyvää.

Vierailija
Ville1SuuriI
Edelleen:sanoit sen käppänä jutun jälkeen, että ET SUOSITTELE. Lues nyt tuo viestien järjestys uudestaan. Eli mitä vanhan käppänän(eli sinun) juttuja ei kannata kuunnella? Koska kun tuon lauseen kirjoitit, et ollut maininnut mitään asiaan liittyvää.

NYT meni liian vaikeaksi ...

USKO nyt, etten sinua loukata tarkoittanut !

Vaikken aina samaa mieltä olekaan

Vierailija

Ai,en loukkaantunutkaan. Ymmärsin kyllä, että vanha käppänä tarkoittaa sinua itseään. En vaan käsitä, että mitä neuvoa annoit?! Kerrotko uudelleen selvyyden vuoksi? Sanoit, että älkää uskoko vanhan käppänän juttuja(siis bushmanin), mutta mitä juttuja??Kun et sanonut mitään?

EDIT:hemmetti,kyllä pistää hymyilyttämään bushmanin nimimerkit ja aina sama avatar. Hauska heppu, ei voi muuta sanoa. Kirjoittaa välillä tosi asiallisesti ja välillä ei. Taitaa olla loppuen lopuksi debiilille ja mulle sukua.

Uusimmat

Suosituimmat