Seuraa 
Viestejä2174

Conan O'Brien in action 2011: https://www.youtube.com/watch?v=ELC_e2QBQMk

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2174

Kaksi eskimoa tuli ja pelasti...hyvää settiä.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

elämäntapakeksijä
Seuraa 
Viestejä2174

ahkera kalat kirjoitti:
En tiedä mitä liigaa tämä mutta yksi suurista klassikoista no doubt!.

This Is Water - Full version-David Foster Wallace Commencement Speech

https://www.youtube.com/watch?v=8CrOL-ydFMI

Tähän liittyen kerron tarinan joka tapahtui noin2 tuntia sitten.

Vein tyttöni balettiin ja huomasin että unohdin lompsani kotiin.

Ajattelin tätä viestin/ketjun sanomaa....ja mietin että kaippa Jumala tavalla tai toisella tarjoaa mulle kahvit vaikka rahaa ei olekkaan. Kukaan ei miesmuistiin ole tarjonnut mulle kadulla kahvia.

No olen keskellä rotuaaria ja vastaan tulee tuttu mies joka oli Takomolla samaan aikaan...ex-noksu..ja veli proffa Tampereella. Käy ilmi ettei ole syönyt kokopäivänä ja haluaa Heseeen ottamaan purtavaa ennekuin kiirehtii bussille. Minä mukaan koska tällä kaverilla on aina sanottavaa..tiedemies tyyppi....ja mulla on 1½ hr luppoaikaa.

No hän menee tilaamaan ateriaa..johon yllättäen saakin ylimääräisen juoman...kahvin..ja hän vinkkaa mulle että otanko kahvin..minä että tottakai.

Jutellaan hänen antigaravitaatio fluktuaatio teoriasta ja kerron voimalastani niitä näitä....ja Doug Selsamista ja leijastani jota kokeilimme 35 vuotta aiemmin Marjaniemessä hänen veljensä kanssa....ja koko kurssin.

Erikoista mutta unohdin kiittää kahvista....aioin kyllä.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat