Sivut

Kommentit (493)

molaine
Seuraa 
Viestejä2825

Tosi Mopo kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Menes nyt trolli takas koloos.
On jo selvää että haluat terroristeja suomeen.

Mut turha tätä on enempää vatvoa ennenkuin jotain uutta ilmentyy.

En halua terroristeja Suomeen. Älä valehtele tässäkään asiassa. Miksi kutsut minua trolliksi? En palstalla trollaa. Etkö itse ole oikein antanut haastattelunkin trollailusta ja sitä täällä ylpeänä jakanut? On siinä elämällä sisältöä :D!

Kyllä minä olen ollut ymmärtävinäni että koko ajan keskustelussa olet puoltamadda terroristien tuomista suomeen.

Older ollut ymmärrettävästi väärin. Ihan tarkoituksella, veikkaisin.

Kääpä/Raspu/Samikoku kirjoitti:
Pannaan vitutus kiertää. Jos minä ennkirjota niin ei sitte muutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
molaine
Seuraa 
Viestejä2825

Tosi Mopo kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:

En halua terroristeja Suomeen. Älä valehtele tässäkään asiassa. Miksi kutsut minua trolliksi? En palstalla trollaa. Etkö itse ole oikein antanut haastattelunkin trollailusta ja sitä täällä ylpeänä jakanut? On siinä elämällä sisältöä :D!

Kyllä minä olen ollut ymmärtävinäni että koko ajan keskustelussa olet puoltamadda terroristien tuomista suomeen.

Yritetääs näin aamutuimaan uusiksi, ilman puhelimen väärin arvaamia sanoja: Olet tullut ymmärtävinäsi väärin. Oletettavasti tahallasi.

Kääpä/Raspu/Samikoku kirjoitti:
Pannaan vitutus kiertää. Jos minä ennkirjota niin ei sitte muutkaan.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

John Carter kirjoitti:

Ovat ainakin vielä toistaiseksi terroristijärjestön vaikutuksen alaisia ja valtaosa kaiken lisäksi aivopestyjä.

Kaikki on tavallaan "aivopestyjä" siihen ideologiaan missä syntyvät ja asuvat, sinäkin.

Olet kuin aivopesty suuressa vihassasi muslimeja kohtaan.

Niin suuri viha että jopa lapsia vihaat ja et haluaisi että lapsia autetaan ja syy siihen on kun ne on muslimien lapsia.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

John Carter kirjoitti:

Katsopas se haastattelu, jossa "suomalainen" 13- vuotias tyttö kertoo kokemuksistaan terroristijärjestön sisällä. Suomalainen äitinsä oli naittanut tytön 10- vuotiaana ensimmäiselle terroristille ja tyttö kertoi, että hänelle on ollut sen jälkeen pari muutakin terroristia "aviomiehenä". Lakimuutos olisi paikallaan pikaisesti ja kaikilta terroristijärjestöön kuuluneilta kaksoiskansalaisilta kansalaisuus pois, kuten Tanskassa on menetelty. Suomalaisten turvallisuus kotimaassa pitää olla kaiken edellä.

Voi tuota tyttöparkaa mitä hänen äiti on hänelle tehnyt.

Ja sinä et halua auttaa tyttöä sen takia kun tyttö on muslimi.

"Tehokkain saarnaaja ihmiselle on hän itse. Ihminen ei koskaan luovu himoistaan, ennen kuin nuhteet tulevat hänelle hänen omalta itseltään."

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Tosi Mopo kirjoitti:

Ne saa jo 9 vuotiaana terroristikoulutusta.
Valkoset muuten ampu nuorempiaki punasten vankileirillä suomessaki.

Mutta se ei ole lasten vika. Vika on opettajissa, ei  lapsissa.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

John Carter kirjoitti:

Sinä nyt et muutenkaan paljon logiikasta ymmärrä.

Kyllä hän ymmärtää sen että sinä haluat että aivopesu jatkuisi edelleenkin. Et suo että heitä autettaisiin.

Vierailija

molaine kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
molaine kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:

Yritetääs näin aamutuimaan uusiksi, ilman puhelimen väärin arvaamia sanoja: Olet tullut ymmärtävinäsi väärin. Oletettavasti tahallasi.

Mee rölli takas nukkuu. Ei nyt huvita sua viihdyttää.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

ekavekara kirjoitti:

Ei kai ihmisiä voi tuomita sillä perusteella, että ovat luultavasti tehneet jotakin? En usko, että itsekään riemastuisit jos vietäisiin vankilaan luultavana huumerikollisena.Olethan puhunut niistä täällä positiiviseen sävyyn. ;)

Luulemisen takia ei ketään tuomita.

Täytyy olla selvät todisteet ja jos niitä ei ole, koittaa isis-naisille vapaus.

Ruotsissa on monta kotiinpalaaja tullut aikaisemmin, muistaakseni ei yksikään heitä ole saatu vankilaan, sillä todisteita ei ole.
Ai niin, yksi on vankilassa kun oli video missä hän mukana tappamassa yhtä vankia.

Minun mielestäni jo pelkkä se että on mukana terrorijärjestössä pitäisi olla rikollista toimintaa, mutta lakimme on jäljessä tapahtumista, joten monet rikolliset isis-miehet ja isis-naiset saa liikkua vapaalla jalalla ja levitellä hurjaa ideologiaansa muille.
Noin tekevät Ruotsissa, ovat jopa muslimikoulussa opettamassa pieniä lapsia, ovat opettajia siellä ja koulu palkkasi heidät heti kun tulivat takaisin ja koulun omista vienyt miljoonia kruunuja pankkitilille Saudiarabiaan, verorahoista jota koulu saa la oppilaista vuosittain.

Systeemi jyrää terroristien kannattajilla.

Ne orpolapset jotka tuotiin Ruotsiin, lasten mummo oli mukana jonkin Syyriassa ja sitten palasi Ruotsiin ja oli vierailullla vankileirillä katsomassa lapsenlapsiaan ja lauleskeli siellä isis-lauluja lapsille. Mummo kannattaa edelleenkin isistä ja se haluasi lapset kotiinsa, mutta onneksi ei tule saamaan.

Se on kamalaa kun lapsilet ei edes kjotimaassaan saa olla rauhassa isis-ideologialta jos isis-naiset saa päättää asiasta.

Suomen ja Ruotsin lait ei ole tarkoitettu terroristeille ja isis-naisille, olemme liian lempeitä ja hyväuskoisia faanaattisille ihmisille.
Fanaattisuus tavallaa henkistä sairautta on ja siitä pitäisi auttaa heitä eroon, mutta tekisikä Suomi tai Ruotsi sen? Pahasti epäilen.

Vierailija

ekavekara kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Onko terroristi vaarallisempi suomalaisille rajojen sisä vai ulkopuolella?

Tilastojen valossa islamilainen terroristi ei ole Suomelle kovin vaarallinen. Paljon vaarallisempia ovat syrjäytyneet suomalaiset miehet.

Missä on hyyssääjät ja ymmärtäjät?

Vierailija

DedMoroz kirjoitti:
Tosi Mopo kirjoitti:
Onko terroristi vaarallisempi suomalaisille rajojen sisä vai ulkopuolella?
Vähän väärä kysymys.

Oikeampi kuuluu tässä tilanteessa melko tarkasti näin: kumpi on vaarallisempi terroristi, se joka on linnassa lukkojen takana vai se, joka heiluu vapaana omaten eurooppalaisen passin.

Ja linnaanhan noita ei saa ja jos osa saataisiinkin niin aktivoivat siellä muita.

Vapaalle jalalle päätyvät supon resursseja ja yhteiskunnan varoja kuluttamaan, kunnes kuolevat vanhuuteen.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2964

seija.hl kirjoitti:
Niin suuri viha että jopa lapsia vihaat ja et haluaisi että lapsia autetaan ja syy siihen on kun ne on muslimien lapsia.

Suurin osa, lähes kaikki lapset ovat syntyneet "kalifaatissa" ja heidän vanhempansa ovat myös syntyneet siellä, eivät he mitään suomalaisia ole.

Jos ei terroristeja auteta, sitä sitten selitellään sillä että syy on muka uskonto tai jos terroristien toimintaa yritetään estää, on se olevinaan hyökkäys uskontoa vastaan.

Niin se onkin, mutta vain siinä tapauksessa, jos islamin usko saa muslimit murhaamaan syyttömiä ihmisiä ja oikeuttaa terrorismin.

Tapattehan te toisiannekin uskonnon oikeuttamana, riittää kun joku on sunni ja joku toinen shiiamuslimi, eikös se ole vähän naurettavaa sekoilua?

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Minä en puutu siihen mitä Suomi suunnittelee isis-naisten pelastamisesta. Se on Suomen asia miten toimivat.

Nostan olematonta hattua Suomelle joka toimii humaanisesti ja haluaa noutaa kansalaisensa takaisin.

Toistaisesti Ruotsi ei halua hakea isis-naisia Ruotsiin, sillä täällä katsotaan että naiset lähti vapaaehtoisesti terrorijärjestöön mukaan ja nuo naiset ei ole niin syyttömiä kuin ehkä jotkut kuvittelee. lakimme ei ole ajan tasolla, joten useat kotiin palaavat terrosistimiehet ja terroristinaiset saa liikkua vapaalla jalalla akaduillamme.
Se on kuin kuin pelattaan ryskroulett kansalaisten hengellä, koska tahansa voi pamahtaa, sillä kukaan palaajista ei ole saanut minkäänlaista "hoitoa" tai kotiuttamista, ovat edelleenkin isisin porukkaa.

Minä olen itse muslimi, mutta kartan terroristeja ja heidän ideologiaansa, se ei ole Islamia, se on vaarallista fanaattisuutta mitä isis on ja isisin kannattajat.

Meillä Ruotsissa on niitä salafijihadisteja, imaameja jotka värvää nuoria mukaan ja lähettävät rahaa ulkomaille isisille. Imaanit otti SÄPO kiinni ja halisi karkotta heidät mutta ei voitu kun oli riski että joutuisivat kidutettavaksi tai tapettaviksi. Nyt fanaatikot on taas vapaalla jalalla levittämässä vaarallista ideologiaansa, salafijihadismia.

Minun mielestä raja täytyy olla jossakin ja lakeja pitäisi tiukentaa niin että terroristeja olisi helpompi tuomita ja ylipäätänsä, fanaattiset on saanut kaikessa rauhassa levitellä ideologiaansa sekä Ruotsissa ja Suomessa, siis salafijihadistit.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Tokilogi kirjoitti:

Suurin osa, lähes kaikki lapset ovat syntyneet "kalifaatissa" ja heidän vanhempansa ovat myös syntyneet siellä, eivät he mitään suomalaisia ole.

Jos ei terroristeja auteta, sitä sitten selitellään sillä että syy on muka uskonto tai jos terroristien toimintaa yritetään estää, on se olevinaan hyökkäys uskontoa vastaan.

Niin se onkin, mutta vain siinä tapauksessa, jos islamin usko saa muslimit murhaamaan syyttömiä ihmisiä ja oikeuttaa terrorismin.

Tapattehan te toisiannekin uskonnon oikeuttamana, riittää kun joku on sunni ja joku toinen shiiamuslimi, eikös se ole vähän naurettavaa sekoilua?

Lapset on syyttömiä, he ei ole valinneet vanhempiaan.
Vaikka suomen kansalainen neinen synnyttää lapsia ulkomailla, on he suomen kansalaisia äitinsä mukaan.

Ei lapset ole olemattomia vain sen takia että ovat syntyneet ulkomailla, heillä on esim. äiti, kuten monilla noilla lapsilla vankileireillä.

Uskonto ei ole syynä terrorismiin.

Terrorismi ei ole uskonto.
Se että ovelat terroristit käyttää eräitä Koraanin jakeita saadakseen fanaattisia mukaansa isiskseen, ei ole Islamia.
Sen on sadat oppineet osoittaneet sille kuolleelle terrorijohtajalle jo vuosia sitten, kirjoittamalla kirjeen ja Koraanin avulla näyttänyt kuinka väärässä isis on.
Isis johtaja ja muut jotka siellä oli johtoasemassa tiesi tämän, mutta valehtelemalla he sai ihmisiä Euroopasta tulemaan riveihinsä, sillä on paljon fanaattisuuteen taipuvaisia ihmisiä.

Fanaattisuuteen taipuvaisia on joka uskonnossa ja uskomattomissakin.
Sekin on fanaattisuutta tavallaan jos vihaa ja ei halua lapsia pelastaa vain sen takia että omat muslimien lapsia ja fanaattisuutta on myös muukalaisvihamielisyys.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Tokilogi kirjoitti:

Minä en tapa ketään. 

Uskonto ei anna lupaa tappaa yhtään ainutta ihmistä.

Se kun eräät tappaa toisiaan, ei ole uskontoa, se on maallista hulluutta tuo tappaminen.

Ja se että sinä puhut kiivaasti ja syyttävästi kaikista muslimeista, on fanaattisuutta, olet fanaattinen vihassasi kaikkia muslimeja kohtaan.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2964

seija.hl kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Minä en tapa ketään. 

Uskonto ei anna lupaa tappaa yhtään ainutta ihmistä.

Se kun eräät tappaa toisiaan, ei ole uskontoa, se on maallista hulluutta tuo tappaminen.

Ja se että sinä puhut kiivaasti ja syyttävästi kaikista muslimeista, on fanaattisuutta, olet fanaattinen vihassasi kaikkia muslimeja kohtaan.

Mitäköhän sekoilet, en ole syytellyt ketään, paitsi nyt sinua, kaikki on olevinaan hyökkäystä uskontoa vastaan, jos ei hyväksy sen oikeuttamana tehtyjä asioita.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2964

seija.hl kirjoitti:

Johtaako uskonto maalliseen vai taivaalliseen hulluuteen, vai onko uskonnon oikeuttamana tappavat hulluja muuten vaan?

Onko minkään ideologian levittäminen tervepäistä toimintaa, jos se aiheuttaa psykoosiin verrattavissa olevan sairauden joillakin ihmisillä.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Tokilogi kirjoitti:

Mitäköhän sekoilet, en ole syytellyt ketään, paitsi nyt sinua, kaikki on olevinaan hyökkäystä uskontoa vastaan, jos ei hyväksy sen oikeuttamana tehtyjä asioita.

Kirjoitit seuraavanlaisesti.
"Tapattehan te toisiannekin uskonnon oikeuttamana, riittää kun joku on sunni ja joku toinen shiiamuslimi, eikös se ole vähän naurettavaa sekoilua?"

Tuossa syytät kaikkia muslimeja fanaattisesti.

seija.hl
Seuraa 
Viestejä1506

Tokilogi kirjoitti:

Johtaako uskonto maalliseen vai taivaalliseen hulluuteen, vai onko uskonnon oikeuttamana tappavat hulluja muuten vaan?

Onko minkään ideologian levittäminen tervepäistä toimintaa, jos se aiheuttaa psykoosiin verrattavissa olevan sairauden joillakin ihmisillä.

Uskonto ei tapa.

Se on hullut ja fanaattiset ja muuten murhanhimoiset ihmiset jotka tappaa, kansalaisuudestaan huolimatta.

Vain pahaa tulee vastustaan pahaa joka tekee pahaa muille.

Se mikä ei tee muille pahaa, ei ole pahaa. 

Jokaisella on vapaus uskoa uskoonsa. Se jos uskoo ei ole muilla aihellista alkaa mollata, sillä mollaaja toimii pahasti, fanaattista tuo toisten mollaaminenkin on, kaukana on länsimaisesta sivistyneisyydestä :)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2964

seija.hl kirjoitti:

"Tapattehan te toisiannekin uskonnon oikeuttamana, riittää kun joku on sunni ja joku toinen shiiamuslimi, eikös se ole vähän naurettavaa sekoilua?"

Tuossa syytät kaikkia muslimeja fanaattisesti.

En väittänyt kaikkien muslimien tappavan toisiaan, eikä siinä ole mitään fanaattista jos kertoo miten asiat ovat.

---

"Islam on jakautunut kahteen päähaaran, shiia- ja sunnimuslimeihin. Heidän väliset suhteensa ovat historiallisesti olleet aina kireät. Islamin syntymisestä lähtien aina tähän päivään saakka shiia- ja sunnimuslimien välissä on ollut verisiä sotia, eikä sopua ole vieläkään löytynyt. Ongelman ydin se, että shiiat ja sunnit eivät hyväksy toisiaan. Jo islamin syntyajoilta asti shiiat ja sunnit ovat taistelleet siitä, kuka saa hallita muslimimaailmaa. Vaikka alun perin shiia- ja sunnimuslimien väliset erot ovat olleet pieniä, ajan myötä erot ovat syventyneet entistä enemmän. Nykyään yhteisymmärrystä ja toistensa hyväksymistä haarojen välillä pidetään melkein mahdottomana."

https://blogit.iltalehti.fi/alan-salehzadeh/2015/03/27/shiia-sunni-konfl...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat