Kuka voittaa mm-kisat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

kuka voittaa? itse olen kyllä ronaldinhon kannattaja, eli brasilia voittakoon!!!!!!!! tämä kai menee "kulttuuri" aiheeseen...

Kommentit (10)

Vierailija

Saksa menee finaaliin vaikka väkisin eli päätuomari hoitaa Saksalle kaiken tarvitseman.

Vastaan astuu Brasilia, vaikkakin tuomarit yrittävät kaikin keinoin saada Brassit putoamaan ja Englannin Saksaa vastaan.

Saksa - Brasilia 2-1 (0-1)

Englanti - Brasilia 1-3 (0-2)

Saksa - Englanti 3-1 (2-0)

Vierailija
Puolukka
kuka voittaa? itse olen kyllä ronaldinhon kannattaja, eli brasilia voittakoon!!!!!!!! tämä kai menee "kulttuuri" aiheeseen...

Jos finaali on Saksa - Brasilia, Saksa voittaa. Jos finaali on Argentiina - Brasilia, Brasilia voittaa. Tähän mennessä veikkaukset on mennyt muuten melko hyvin, mutta odotin Tsekin pärjäävän paremmin.

Vierailija
.
Espanja.
Toivon nuorelle sakille onnea.
Tosin brassit on mitä ovat

Heh, eipä nähdä Espanjaa finaalissa. Huomenna tulee kyllä loisto-ottelu eli Argentiina-Saksa. Toisinto vuoden 1990 finaalista. Silloin Saksa voitti 1-0, mutta taktiikkakin oli tyystin erilainen. Veikkaan, että Argentiina voittaa 3-2.

Vierailija

Ennustus 30.6.06 klo 16.40:

Loppuottelussa pelaavat Saksa ja Brasilia. Ronaldo taklataan pois kentältä ensimmäisellä puoliajalla ja Saksa pelaa vajaalla toisen puoliajan.
Kuten fysiikassa Heisenbergin epätarkkuusperiaatteen mukaan observaabeliparien arvoja ei voida määritellä äärettömällä tarkkuudella, en minäkään tässä pysty epäterkkuusperiaatteen mukaan sanomaan kuka taklaa ja millä minuutilla, mutta Brasilia voittaa loppuottelun maalein 3-1.

(PS: Pistäkää muistiin tämä ennustukseni ajankohta!)

Uusimmat

Suosituimmat