Pakkoajatuksia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Onko normaalia kuin jauhaa jopa 30 minuuttia samaa asiaa useamman kerran viikossa. Eikä voi hirveesti vaikuttaa itse, on tahdosta riippumattomia ajatuksia.

Sitten myös tulee kaikenlaisia jänniä ajatuksia mieleen aina, näille asioihin ei voi oikein itse vaikuttaa mitenkään.

Onko kysymyksessä taas joku mielenhäiriö?. Olen niitä useamman löytäny taas. kaksi on jo lääkärikin virallisesti vahvistanu.

3-6 kpl ainakin löytyy mielenhäiriöitä. Sitä se teettää mistähän lie nämäkin on kaikki kotoisin.

Sivut

Kommentit (16)

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Tee foliohattu, se auttanee.

Äläkä missään nimessä ajattele kenguruita seuraavan viiden minuutin aikana. Pomppivia, hypähteleviä kenguruita Australian aavikolla.

MindControlol!

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Herra Tohtori
Tee foliohattu, se auttanee.

Äläkä missään nimessä ajattele kenguruita seuraavan viiden minuutin aikana. Pomppivia, hypähteleviä kenguruita Australian aavikolla.

MindControlol!

Prrkl. Tiesit, että kaikille kuitenkin tulee mieleen ne [size=150:18zr4bu1]ISOT[/size:18zr4bu1]
. . . joiden nimi oli . . . epeloph . . . efelopa . . . no se . . . RONSU!

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tiäremiäs
Onko normaalia kuin jauhaa jopa 30 minuuttia samaa asiaa useamman kerran viikossa. Eikä voi hirveesti vaikuttaa itse, on tahdosta riippumattomia ajatuksia.

Täh? Eihän tuo voi olla normaalia, noin harvoin???

Minä ajattelen erästä asiaa likimäärin
56sec. minuutissa
60min/h
17h/vrk (ja joskus yö-aikanakin)
7d/viikossa

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Kalaöljykapseleita ja vitamiineja naamariin ja Krishnamurtia kirjahyllyyn.

Markku Siivolan suosikkiajattelija nro.1 auttaa kaikenlaisiin pakkoliikkeisiin.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Rupea vaikka pelaamaan nettipelejä, äläkää keksi itsellesi typeriä diagnooseja kummallisista mielisairauksista. Olet sairas vain uskottelemalla itsellesi olevasi.

Suosittelen Warcraft 3:a.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
buugie
Rupea vaikka pelaamaan nettipelejä, äläkää keksi itsellesi typeriä diagnooseja kummallisista mielisairauksista. Olet sairas vain uskottelemalla itsellesi olevasi.

Kyllä mää oikeesti tiedän, ei oo vainoharhaisuutta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
salai

Prrkl. Tiesit, että kaikille kuitenkin tulee mieleen ne [size=150:ufzso5jp]ISOT[/size:ufzso5jp]

Kuuluu tietenkin kirjoittaa EFELANTTI.

Vierailija
tiäremiäs
buugie

Kyllä mää oikeesti tiedän, ei oo vainoharhaisuutta.

Henkilö, joka kysyy ajanvietetapoja forumeilta ja valittaa eristäytymistään ja masentumistaan, on yksinkertaisesti laiska ja juuttunut kotiinsa. Kun viettää liikaa aikaa yksin ilman kunnon ärsykkeitä edes jostain käsityöstä, pelistä tai harrastuksesta, alkaa ajatella kummia asioita.

Sinä tarvitset vain ryhdistäytymistä, tai tilasi huononee vain entisestään.

Jopa nettipelit ovat parempaa ajankäyttöä, kuin tyhjänpäiväiset ajatukset. Oikeanlaiset pelit jopa tarjoavat älylle käyttöä strategisuudessaan, ja mahdollisesti sitä seuraa, jota sinulla ei ole.

Vierailija
Volitans
salai

Prrkl. Tiesit, että kaikille kuitenkin tulee mieleen ne [size=150:2fo9hv9h]ISOT[/size:2fo9hv9h]

Kuuluu tietenkin kirjoittaa EFELANTTI.

ELEPHNATTI !

Minulla soi usein pakkomielteenomaisesti päässä pari tahtia jostain (yleensä kiusallisen huonosta) biisistä. Tätä saattaa jatkua parikin päivää lähes tauotta. Sietämätöntä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Päänsisäisen jukeboksin sisältöön kun voisikin vaikuttaa... Minun saattaa ruveta veivaamaan joululauluja keskellä kesää ja toisinpäin. No, eipähän tule aika pitkäksi.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Päänsisäisen jukeboksin sisältöön kun voisikin vaikuttaa... Minun saattaa ruveta veivaamaan joululauluja keskellä kesää ja toisinpäin. No, eipähän tule aika pitkäksi.

Sama ongelma. Siitä pääsee(väliaikaisesti) kuuntelemalla heviä 24/7. Annostusta noudatetaan kaksi viikkoa. Sivuvaikutuksena saattaa esiintyä: eri asteisia mielenterveyden häiriöitä, ehdottoman hiljaisuuden kaipuuta ja vaatimuksia sekä musiikinkuuntelusta aiheutuvan nautinnon vähentymistä.

Vierailija

Ikäväkseni minulla jää nykyään soimaan usein se, olikohan se jonkun Valvomon, surkea ja raivostuttavan p*ska kesäbiisi. Miksihän ne levyt, jotka jäävät pyörimään sinne pään sisäiseen jukeboksiin, ovat aina niitä mitä vilpittömästi inhoaa?

Vierailija
tiäremiäs

On, ihan normaalia on, jos on vaikka kova stressi päällä. Mistä sitten johtuneekin..

Tai kun lähtee tyhmyyttään ajamaan helteellä 50 kilsan lenkin, eikä mukana ole kuin tippa taskulämmintä vettä. Sillä matkalla ylittyy 30 minuuttia kevyesti

Ei ne ajatusjauhannat tarkoita välttämättä mitään mielensairauksia. Pitää vain siinä kohtaa, kun samat kamat alkaa pyörimään nupissa, hengittää syvään, ja yrittää ajatella jotain mukavampaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat