Seuraa 
Viestejä109

Voisiko kaasuuntunut puhdas hiili muodostua paineettomaksi?

Tiede on kiinnostanut minua vuosikymmenien ajan. Mielenkiintoista on seurata tieteen kehitystä ja miettiä, mikä siinä on todellista tiedettä ja mikä on oletteellista.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä33952

Kaasumainen hiili vuorovaikuttaa voimakkaasti sähkömagneettisen säteilyn kanssa ja näkyisi astronomien laitteilla. Samoin kaikki muut tunnetut alkuaineet. Pimeä aine ei voi olla mitään niistä.

Käyttäjä3990
Seuraa 
Viestejä109

Ketjun aloittajan kysymys.

Hiilen merkityksestä ns. mustaan avaruusblasmaan.

En usko niin olevan ja kyseenalaistan mustan bllastman olemassa olon. Valon vaikutus , tai puuttuminen johtuu aineen koosteesta, taittaa valon säteitä. Mutta mikä voisi aiheuttaa avaruudessa olevan gamma, tai röntgen säteilyn?

Missä siis on säteilyn aiheuttaja?

Tiede on kiinnostanut minua vuosikymmenien ajan. Mielenkiintoista on seurata tieteen kehitystä ja miettiä, mikä siinä on todellista tiedettä ja mikä on oletteellista.

Käyttäjä3990
Seuraa 
Viestejä109

Gamma, röntgen säteilyn aiheuttajana on todennäköisesti, räjähtäneet pienet ja varsinkin suuret planeetat. Galagtit ja 

kaikki sesula, tai kiinteä aines, joka  on laajennukseltaan tuhoutunutta, säteilyjen aiheuttajia.

ovolo
Seuraa 
Viestejä8510

Käyttäjä3990 kirjoitti:
Gamma, röntgen säteilyn aiheuttajana on todennäköisesti, räjähtäneet pienet ja varsinkin suuret planeetat. Galagtit ja 

kaikki sesula, tai kiinteä aines, joka  on laajennukseltaan tuhoutunutta, säteilyjen aiheuttajia.

Noita avaruusjuttuja kannattais pähkäillä nimimerkki 111:den kanssa kahdestaan. Minusta tuntuu siltä, että olette samalla aaltopituudella.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat