Mistä johtuu kananmunapieru?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä johtuu, että pieru usein haisee kananmunalle, vaikka ei olisi syönyt kananmunia? Entä mistä johtuu se, että oma pieru haisee hyvälle, mutta toisten ei?

Kommentit (15)

Vierailija

Joku minua viisaampi on joskus muistaakseni sanonut että asia liittyy rikkiyhdisteisiin... Sen tarkemmin en muista, mutta sanotaan vaikka että avainsana on rikkiyhdiste

Jos olen väärässä niin tulkaa mätkimään toimistomapilla päähän

Vierailija
2:n varamiehen tuuraaja
Mistä johtuu, että pieru usein haisee kananmunalle, vaikka ei olisi syönyt kananmunia?

Myös muiden proteeinilähteiden hajotessa syntyy yhdisteitä (mm. rikkivety ja rikkihiili).

Entä mistä johtuu se, että oma pieru haisee hyvälle, mutta toisten ei?

Psykologinen juttu. Jos joku ottaisi talteen sinun pierujasi yöllä ja päästäisi päivällä hajun pullosta narahtavan äänen kera, et pitäisi hajusta.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
soossi
Siitä voi tulla kananmunapieruja, jos menee pikku soossissa juomaan pontikan sijasta kuusitervaa. Kokemusta on

Mihinkäs majava jäi?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Heksu
soossi
Siitä voi tulla kananmunapieruja, jos menee pikku soossissa juomaan pontikan sijasta kuusitervaa. Kokemusta on

Mihinkäs majava jäi?

*plop* Veitpä jalat suustani, Heksu.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ei saa sanoa kananmuna... Piti mennä keittämään muutama muna ja lämmittämään pari Karjalan lahjaa ruokakulttuurille. Nyt karjalanpiirakkaa ja munavoita, nam.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Se johtuu siitä, että pieru laajenee paineen vaikutuksesta tiheämmästä tilasta kohti vähemmän tiheää tilaa!

Vierailija
Entä mistä johtuu se, että oma pieru haisee hyvälle, mutta toisten ei?

Häh?

Ei ne omatkaan biopalautteet parfyymille tuoksu. Ainakaan meikäläisen tapauksessa.

Vierailija
Kale
Se johtuu siitä, että pieru laajenee paineen vaikutuksesta tiheämmästä tilasta kohti vähemmän tiheää tilaa!

Ihan kun SAVORIN suusta.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kale

Ihan kun SAVORIN suusta.

Miten niin muka?

Vierailija

KÄÄKK

Ajattelin tällä viikolla että olenpas minä fiksu kun nyt laitankin koko huushollille jauhelihan sijasta soijarouheesta mm. mureketta, pihvejä yms.. tuskinpa nuo edes huomais eroa kun vaan maustaa oikein..

Ja minä sitten taidan olla näköjään allerginen tuolle soijalle!! Kaks päivää olen raapinu itteeni, ilmavaivoja, vatsa turposi, rasvaripulia, kämppä haisee niin että ikkunat on huurussa ja naapurin koirakin kulkee naamari kuonolla, penskat toi kavereita koulusta ja lähti saman tien simmut kirvelllen takas ulos

Luulin aluks että auringonkukan siemenet allergisoisi kun tämä keho reagoi jotenkin useiden tuntien viiveellä, mutta kyllä se nyt sitten tuo soija taitaa olla. Mikä ihmeellisintä, tänään on iholle ilmestyny jotain kellertäviä näppyjä hassuina "muodostelmina".. ilmeisesti tässä vaan kaikki immunologiset rajapinnat vaan puskee toksiinia ulos sen kun kerkiää, hikikin tuoksui imelältä kun olin reippailemassa ulkona ja ..hmm.. keventämässä turvotusta..

Ja niille jotka väittävät omien rupsujen maistuvan, suosittelen hankkimaan soija-allergian ja sitten vaan maiskuttelemaan käsittelemätöntä rouhetta muki tolkulla

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kale

Ihan kun SAVORIN suusta.

Siinä tapauksessa kyseessä oli aivopieru.

Vierailija
Ananda
KÄÄKK

Ajattelin tällä viikolla että olenpas minä fiksu kun nyt laitankin koko huushollille jauhelihan sijasta soijarouheesta mm. mureketta, pihvejä yms.. tuskinpa nuo edes huomais eroa kun vaan maustaa oikein..

Ja minä sitten taidan olla näköjään allerginen tuolle soijalle!! Kaks päivää olen raapinu itteeni, ilmavaivoja, vatsa turposi, rasvaripulia, kämppä haisee niin että ikkunat on huurussa ja naapurin koirakin kulkee naamari kuonolla, penskat toi kavereita koulusta ja lähti saman tien simmut kirvelllen takas ulos

Luulin aluks että auringonkukan siemenet allergisoisi kun tämä keho reagoi jotenkin useiden tuntien viiveellä, mutta kyllä se nyt sitten tuo soija taitaa olla. Mikä ihmeellisintä, tänään on iholle ilmestyny jotain kellertäviä näppyjä hassuina "muodostelmina".. ilmeisesti tässä vaan kaikki immunologiset rajapinnat vaan puskee toksiinia ulos sen kun kerkiää, hikikin tuoksui imelältä kun olin reippailemassa ulkona ja ..hmm.. keventämässä turvotusta..

Ja niille jotka väittävät omien rupsujen maistuvan, suosittelen hankkimaan soija-allergian ja sitten vaan maiskuttelemaan käsittelemätöntä rouhetta muki tolkulla

Mitä tästä opimme? Vähemmällä paskalla pääsee, kun ei yritä kusettaa miestään!

Vierailija
Kale
Mitä tästä opimme? Vähemmällä paskalla pääsee, kun ei yritä kusettaa miestään!

Tai sitten kenties opetuksena minulle, jos aion kusettaa miestäni - teen sen tästä lähtien puhelimessa, en keittiössä!

Uusimmat

Suosituimmat