Roskaposti

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

vähän on tullu roskapostia vaikka oon muutamaan paikkaan laittanu näkyville sähköposti osotteeen.

Johtuukohan roskapostin vähyys siitä että en avaa kyseisiä viestejä ja tiedostoja.

Kommentit (14)

Vierailija

Riippuu sähköpostitunnuksestasi -miten hyvin botit tarttuvat siihen.

Tutullani oli lyhyt nimike joka alkoi A-kirjaimella.
Hänelle tuli yli 200 roskapostia päivässä.

.
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt10.9.2005

Poskapostin määrä on verrannollinen "postiystävien" tietoturvattomuuteen.
Työkaverit säännöllisesti ihmettelevät poskapostin määrää.
Ja käyttävät firman postia tumpeloiden kanssa, sieltä kaverin kotikoneelta se sinun osoitteesi on varastettu.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
vähän on tullu roskapostia vaikka oon muutamaan paikkaan laittanu näkyville sähköposti osotteeen.

Osoitteita keräävät botit eivät ehkä löydä niille sivuille, koska niihin ei linkitetä muilta sivustoilta.

Vierailija

Mulla tulee 10 minuuti välei sähköpostia. 800 Lukematonta. Se alko jonki aikaa sitte vaikka olin antanu osottee viime vuonna.

Vierailija

Sattuneestä syystä keskimäärin 2 minuutin välein tulee roskaposti. Nyt niitä on postilaatikossani (joka suodattaa ne hyvin) noin 15 000.

Vierailija

Roskapostia ei tulisi koskaan kenellekään,
jos joukostamme ei aina löytyisi joku joka uskoo, että peniksensä saa kasvamaan pillereillä
tai joku oikeasti haluaa siirtää tilillesi 250 miljoonaa dollaria..

Vierailija

UNSOLICITED E-MAIL AGREEMANT

We expect that by using our e-mail address, you have visit our web site or domain and have read, understood and fully accepted these terms and conditions. Our e-mail address may only be used for feedback and comments of our web site/domain, for orders and for service and support requests, for sending material to be published on our web site/domain, questions and requests regarding the ***** project, and ofcourse for replying to e-mail from us. All other e-mails are concidered and treated as unsolicited e-mail [spam]. By sending unsolicited e-mail [spam] to any of our e-mail addresses, you agree to following terms and conditions:

The Sender of the Unsolicited e-mail [spam] give up all rights on the sent material in favor for *****. This also include all content on web sites and/or domains that by any means can be associated to the unsolicited e-mail, the Sender and/or the Senders Associates. The Sender of the spam message and the Senders Associates, not *****, is fully responsible in all legal issues if a third part, by the law, have copyrights on the material ***** use as stated in this agreement, or release as 'free for all'.

Ja kun tulee vaikka softa-tajouksia niin käy valitsemassa softat,
tarkastaa lähettäjän tidot, lähettää kopion sipimuksesta, sähköpostin lähdekoodin y.m. softan tekijälle, saat softan ja spammaaja maksaa laskun.

Vierailija
NallePuh
Miten on mahdollista että minulle tuli roskapostia samannimisestä osoitteesta kuin mikä minun mailini on?

Kuka tahansa voi lähettää millä tahansa osoiteella postia. Ja kukapa onkaan luotettavin lähettäjä kuin sinä itse.

Vierailija

Eiköhän asia ole molemmin puoleinen, että mitä enemmän on netissä esillä omalla sähköpostioisoitteellaan, niin sitä enemmän saa vastinetta lähettämälleen.

Vierailija

Mulle ei tuu enää roskapostia juuri lainkaan. En ole kirjautunut juuri minnekään asiakkaaksi. Siis vain tänne ja erääseen muuhun.

Vierailija
NallePuh
Miten on mahdollista että minulle tuli roskapostia samannimisestä osoitteesta kuin mikä minun mailini on?

sitä sattuu ku vetää kunnon lärvit

Uusimmat

Suosituimmat