Seuraa 
Viestejä476

Aihe tuli mieleeni kun joku ihmetteli että sellaisiakin ihmisiä on jotka sanovat etteivät usko mitään ennen kuin näkevät. Eli; Mikä on uskomattominta mitä olet nähnyt?

Tarkoitan nyt livenä esim. Hirvien parittelevan keskellä tietä tai kurki linja-autopysäkillä venaamassa kyytiä. En mitään leffoja ym. mielikuvitusjuttuja.

No minulla on kaikista uskomattomin näky ollut ylläolevien lisäksi on sellainen valoilmiö heinikossa joka näytti maitopurkin kokoiselta enkeliltä tai keijulta. Mitäs teillä? :)

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Kommentit (12)

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä13924

Minijehova kirjoitti:
Ihmisen tulevan ulos toisesta ihmisestä. Ällöä ja huomattavan outoa.

En uskaltanut katsoa kun omat muksut putkahtivat maailmaan, mutta jos haluaa nähdä sensuroimattomasti miltä se näyttää, niin tämän elokuvan loppupuoliskolla on siitä kohtaus https://www.imdb.com/title/tt7967412/?ref_=plg_rt_1 .

Hyvä leffa, 8/10.

Uskomattomin juttu minkä olen nähnyt oli se kun kaadoin kaikki keilat elämäni ensimmäisellä heitolla kun joskus yläasteella oltiin koulun voikkatunnilla Talin keilahallissa, sen jälkeen olikin tulokset kyllä huomattavasti realistisemmat, eli surkeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Goswell
Seuraa 
Viestejä15179

Käytän tilaisuuden surutta hyväksi.

Uskomattominta jonka olen nähnyt on kun ministeri valehtelee eduskunnalle saadakseen läpi lain joka mahdollistaa veronkierron, jäätyään kiinni valheesta, VALEHTELUSTA, ministeri, eduskunnalle, toteaa, sori siitä.

Mitä seuraa, ei saa sanoa että eduskunnassa valehdellaan, täytyy sanoa puhuu muunneltua totuutta, pääsi paskakasa Brysseliin kuorimaan kermoja.

Minun mielestä noin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5019

Kaikelle aina löytyy lopulta luonnollinen selitys..kyllä lentokone oli uskomatonta aina 1903 vuoteen asti..ja hypeä on kestänyt tähän asti.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5019

Kissatäti kirjoitti:
Aihe tuli mieleeni kun joku ihmetteli että sellaisiakin ihmisiä on jotka sanovat etteivät usko mitään ennen kuin näkevät. Eli; Mikä on uskomattominta mitä olet nähnyt?

Tarkoitan nyt livenä esim. Hirvien parittelevan keskellä tietä tai kurki linja-autopysäkillä venaamassa kyytiä. En mitään leffoja ym. mielikuvitusjuttuja.

No minulla on kaikista uskomattomin näky ollut ylläolevien lisäksi on sellainen valoilmiö heinikossa joka näytti maitopurkin kokoiselta enkeliltä tai keijulta. Mitäs teillä? :)

Hirvien laukkaaminen kangasmetsässä samaan suuntaan kun ajoin autoa..noin 50 km/t oli huikeaa katsoa. Se on jäänyt erittäin hyvin mieleen. Se tuntui mahdottomalta...niin kova oli niiden nopeus

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Neutroni
Seuraa 
Viestejä34062

Olen nähnyt kaikenlaisia minulle ainutkertaisia ja yleisestikin harvinaisia luonnontapahtumia, mutta en osaa sanoa mitään kokemusta uskomattomammaksi kuin muut. Luonnosta osaa odottaakin ihmeellisiä asioita, mutta ihmisten rajaton typeryys ihmetyttää enemmän. Mutta sekin vyöryy sellaisena massana päälle, ettei siitä voi erottaa yksittäistapauksia.

Brainwashed kirjoitti:
Uskomattomin juttu minkä olen nähnyt oli se kun kaadoin kaikki keilat elämäni ensimmäisellä heitolla kun joskus yläasteella oltiin koulun voikkatunnilla Talin keilahallissa, sen jälkeen olikin tulokset kyllä huomattavasti realistisemmat, eli surkeat.

Minulle ei ole vieläkään täysin selvinnyt miksi keilaajat hifistelevät niillä kierreheitoillaan. Kokeilin itse kanssa yläaste- ja lukioikäisenä keilaamista ja meidän porukaa huomasi pian, että paras tapa kaataa keilat oli heittää suoraan keskelle keskimmäistä keilaa. Olen ymmärtänyt, että se kierre kaataa onnistuessaan kaikki todennäköisemmin, mutta sen treenaaminen sille tasolle vienee 5 vuotta ammattimaista harjoittelua.

Jos suoralla heitolla saa jonkun jakauman välille 5-10 ja epäonnistuneella kierteellä 99 %:sesti 0, valinta ei ole vaikea, jos ei sitten aio ammattilaisuralle, jossa kaikki nurin on oletustulos ja kisat ratkeavat yksittäisiin pystyyn jääneisiin.

Pattinero
Seuraa 
Viestejä162

Kaikenlaista on tullut nähtyä, ja joskus on tullut jopa luultua, että nyt tapahtuu jotakin yliluonnollista. Mutta sitten luonnollinen selitys tuleekin, ja äh, ei se ollutkaan mitään "uskomatonta".

Ehkä jotkut lentonäytöksen tempaukset ovat olleet aika hurjan näköisiä livenä aivan oikeasti. Samaten jotkut harvinaiset hetket ovat jääneet mieleen. Esimerkiksi sellainen tilanne, jossa yksi tyyppi pelasti putoavan lautasen hätäisellä kantapääpotkulla, eli tuurilla. Ei varmasti pystyisi toistamaan sitä, hahhah.

Einstein: "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat