Seuraa 
Viestejä476

Tässä ketjussa saa kysyä mitä vain ja vastata kysymyksiin miten ajattelee tai luulee tietävänsä tai tietää asiasta.

Saako juustolla heittää telkkaria jos on itse unohtanut maksapasteijan yöksi pöydälle?

Kukka ja lintu ovat ilon opettajia. (Søren Kierkegaard)

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
KultaKikkare
Seuraa 
Viestejä1172

jarppah kirjoitti:
Kuinka paljon on 580?

5 + 8 + 0 / 5 - 8 - 0 = 5
"The spiritual meaning of number five deals with travel, adventure, and motion. With the highs that come with these attributes, five also carries instability and unpredictability, and radical changes. The spiritual meaning of five draws our attention to the wonder of life, and beckons us to appreciate the perception of chaos all around us. Five has wild vibrations: primitive and erratic. When five continues to pop up in your life be prepared for some action, like a trip. Remember, trips aren’t all necessarily taken physically. Some of the best journey’s are taken in the mind and spirit."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18738

Miksei jo valuvaiheessa läpsisi 3-5mm muotista läpi tulevia pikkunauloja tulevan jalkalistan korkeudelle? Tuolloin listat voi läpsiä nuijalla iskunvaimenninpala välissä suoraan noihin naulankärkiin sellaisenaan. Parhaat olisivat kovia ja taipumattomia teräsnauloja tms, jotka pysyvät oikosena muottia ja myöhemmin tulevaa jalkalistaa purkaessa.

Jos minä tekisin itselleni taloa niin luulen että monessa vastaavassa asiassa ajattelisin useamman työvaiheen eteenpäin ja etenisin lopputulos mielessä.

Kaikenlaisia tartuntoja, kiinnityspintoja ja vastaavia voisi suunnitella huomattavasti pidemmälle kuin nykyään tehdään. Ehkä duunareita vaan vituttaa kulkea työmaalla kehräsluut veressä töröttävien naulojen vuoksi, mutta voihan nuo väliaikaisesti blokata vaikka styrkkasiivuilla epätörröttäviksi.

MJ

Kääpä
Seuraa 
Viestejä2408

Minijehova kirjoitti:
Ja kyllä tuleva lattiakorkeus kuvistä näkyy, joten räpsyllä muotin sisäpintaan apuviiva naulariville. Ei ole hidasta eikä vaikeaa.

Minusta on hidasta ja työlästä. Liimaisin silikonipuristmella.
Kuukeloi liquid nails.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat