psyykkisesti lahjattomat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Venäläinen sarjamurhaaja Zkatilo. Z on Hannibal Lecterib esikuva: Uhrilampaat, punainen lohikäärme...

Onko Suomessa lahjakkaita miehiä?

Kommentit (7)

Vierailija

Mikä ihmee kysymys tuo on. Telkkarissa oli yks suomalaine ukko joka opetteli pii tosimone desimaali tarkkuudella lyhyessä ajassa ja osaa selvitellä rubiki kuutio alle minuutissa.

Vierailija
borri317
Mikä ihmee kysymys tuo on. Telkkarissa oli yks suomalaine ukko joka opetteli pii tosimone desimaali tarkkuudella lyhyessä ajassa ja osaa selvitellä rubiki kuutio alle minuutissa.

Mikä ihmee vastaus tuo on?

Minä osaan ulkoa kaikkien Martti 'Huuhaa' Innasen piisien sanat! Myös 'Borneolaisen Passipoliisin Parempi Huuhaa-Laulu' -kappaleen sanat. Tää on varma tieto.

?

Vierailija
Painimies
borri317

Mikä ihmee vastaus tuo on?

Minä osaan ulkoa kaikkien Martti 'Huuhaa' Innasen piisien sanat! Myös 'Borneolaisen Passipoliisin Parempi Huuhaa-Laulu' -kappaleen sanat. Tää on varma tieto.

?

Minä taas osaan laskea päässäni kuusilukuisia kertolaskuja.

Vierailija
risat
Venäläinen sarjamurhaaja Zkatilo. Z on Hannibal Lecterib esikuva: Uhrilampaat, punainen lohikäärme...

On tietenkin.
Osaan useiden Vexi Salmen sanoittamien ja Antti Hammarbergin
aikoinaan esittämien laulujen sanat ulkoa!

Esimerkiksi:

..keskiolut se on vain ripulia rahvaan tämä koura tarttuu vain
alkonoven kahvaan, puolitoista kierrosta kierrän vasemmalle,
sitten pullo huulille ja kurkkutorvi alle. Yhteistyöllä nämä hommat
hoidetaan......

Vierailija
risat

Ei aavistustakaan, mutta lahjakkaita naisia löytyy. Ja ne taas eivät meikäläisestä suuremmin kiinnostu

Vierailija

Ja minä pystyn piereskelemään Porilaisten marsin! Se tosin vaatii yleensä ensin "speciaali ruokavalioa"...

Uusimmat

Suosituimmat