Sivut

Kommentit (223)

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4788

Nuetronikaan ei ymmärrä fysiikkaa...joka ei ollut yllätys.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

Oletko jo puristanut tarpeeksi puukomposiittia Mars-avaruusaluksen tarpeiksi? Nykypuu on muuten heikompaa, kuin se alkuperäinen. Kun alunperin se sinun puukomposiitti oli ainakin 10 kertaa vahvempaa, kuin puu. Viimeisessä testissä vain 3 kertaa vahvempaa. Ehkä tulevassa testissä vain 1,5 kertaa vahvempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä57311

elämäntapakeksijä kirjoitti:
Ei varmaankaan jos ja kun on väitellyt tohtoriksi.  Sinun nuppi taitaa jostain syystä hylkiä todellisuuteen viittavaa?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä57311

jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
"Let every man be respected as an individual and no man idolized."

Albert Einstein

https://www.brainyquote.com/quotes/albert_einstein_163899 .

Sama ongelma kun tässä, Ihminen inhimillisine ominaisuuksineen ei kelpaa ääriajatelussa, ei saa staraa tekemälläkään, pitää kääntyä keksittyjen jumalien puoleen.?

"Näin Kalevalasta tuli kertomus suomalaisuuden olemuksesta – Kansalliseepos ei kelpaa äärinationalisteille, sillä sen sankarit ovat liian inhimillisiä"

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006421129.html ,

Sait vielä tähän suollettua jumalanpilkkaamis agendasi.

Mtä oletat loukkaantuuko jumalat ja omaavat sillä tavalla inhimillisiä heikkouksia, vai onko kyseessä sitenkin kuviteltujen virheettömien puolesta loukkaantuminen?

Kyseessä on hypoteesi, tavallinen ihminen ei kelpaa ääriajattelun idoliksi koska omaa aina inhimillisiä heikkouksia, siksi on keksittävä/luotava mielessä puhtoiset, virheettömät jumalat ja sitten suojeltava heitä saastaisten pakanoiden`mahdolliselta kritiikiltä.

Oliko raamatussa jotenkin niin että jumala on hullutus niille joille valo ei paista ? tms ?

Sinähän kirjoitit aiemmin että se on höpöukkojen musta raamattu kun kysin että etkö ole lukenut raamattua.

Niin sanoin..se on kuitenkin ainoa raamattu joka meillä on.

Vie/myy se vaikka divariin, myyvät sitten sellaiselle joka sitä lukee,

Kuinka usein sinä luet raamattuasi ?

Ei ole raamattua mutta näyttää että luen enemmän kuin sinä.

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

Minä taas olen ollut huomaavanani, että ET:n kaikki suuret keksinnöt lopulta päättyy sinne Ö-mappiin. Tuulimyllykin on luisumassa sinne samaan mappiin. Häpeäntunnetta häivytellään muka opiskelemalla tuulivoimatohtoriksi, jotta tuo asia unohtuisi kuudessa vuodessa lukijoiden mielestä. 

Stalker
Seuraa 
Viestejä282

ovolo kirjoitti:

Minä taas olen ollut huomaavanani, että ET:n kaikki suuret keksinnöt lopulta päättyy sinne Ö-mappiin. Tuulimyllykin on luisumassa sinne samaan mappiin. Häpeäntunnetta häivytellään muka opiskelemalla tuulivoimatohtoriksi, jotta tuo asia unohtuisi kuudessa vuodessa lukijoiden mielestä. 

Onko sinulta jäänyt jotain huomaamatta. Tuulivoimabisneksen tuotoilla rahoitetaan sähköauton kehittely, sillä kiertoratalinko ja lopulta sen tuotoilla Mars-lentokone.

Stalker
Seuraa 
Viestejä282

Stalker kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Onko sinulta jäänyt jotain huomaamatta. Tuulivoimabisneksen tuotoilla rahoitetaan sähköauton kehittely, sillä kiertoratalinko ja lopulta sen tuotoilla Mars-lentokone.

Ehkä se torjuntahävittäjän modaus on kuopattu, sähkölentokoneet toteutuvat varmasti, en tosin ymmärrä, miksei siihen torjuntahävittäjään voisi laittaa sähkömoottoria?

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

Stalker kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Tuo on kyllä nerokas suunnitelma. Mutta sinun pitää vielä tehdä uusi keksintö, jolla tuo tuulivoimabisnes rahoitetaan. Ja sen lisäksi vielä toinen  keksintö, jolla tuo tuulivoimabisneksen rahoituskeksintö rahoitetaan, etc..

Stalker
Seuraa 
Viestejä282

ovolo kirjoitti:
Stalker kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Tuo on kyllä nerokas suunnitelma. Mutta sinun pitää vielä tehdä uusi keksintö, jolla tuo tuulivoimabisnes rahoitetaan. Ja sen lisäksi vielä toinen  keksintö, jolla tuo tuulivoimabisneksen rahoituskeksintö rahoitetaan, etc..

Helppoa kuin heinänteko, googlaa yrityslainaa luottotiedottomalle.

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

ovolo kirjoitti:
Stalker kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Korjaus: sinun tarkoittaa ET:n! 

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4788

Mullahan on tämä arkkitehtitoimisto joka on erikoistunut painovoimaisen ilmanvaihdon rakennuksiin.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4788

Koettakaa nyt sanoa ääneen mulle ja seurakunnalle mikä merkittävä ilmiö tuli todistetuksi Eustacen ja Baumgartnerin hypyillä.

Muuten pidän kaikkia täällä vesipäinä.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Stalker
Seuraa 
Viestejä282

Koettakaa nyt sanoa ääneen mulle ja seurakunnalle mikä merkittävä ilmiö tuli todistetuksi Eustacen ja Baumgartnerin hypyillä.

Sopisko urheiluseuran nimeksi TLV (TiedeLehdenVesipalloilijat) , päälajina vesipallo?

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

Tiettävästi se ilmiö, jotta heliumpallolla voi matkustaa Marsiin, jos pallosta riippuva konsoli on tehty puukomposiitista, jossa lisänä tietysti sähkömoottorilla toimiva propelli, sekä  Biltemasta ostettu 12V/ 60Ah akku. 

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4788

Tokilogi kirjoitti:
Eikös et:n puukomposiittikeksintö ole 2 vanerin palasta, mitkä on liimattu paksummaksi epoksilla?

Joo oli toinen pystyyn ja toinen vaakaan.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4788

jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
"Let every man be respected as an individual and no man idolized."

Albert Einstein

https://www.brainyquote.com/quotes/albert_einstein_163899 .

Sama ongelma kun tässä, Ihminen inhimillisine ominaisuuksineen ei kelpaa ääriajatelussa, ei saa staraa tekemälläkään, pitää kääntyä keksittyjen jumalien puoleen.?

"Näin Kalevalasta tuli kertomus suomalaisuuden olemuksesta – Kansalliseepos ei kelpaa äärinationalisteille, sillä sen sankarit ovat liian inhimillisiä"

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006421129.html ,

Sait vielä tähän suollettua jumalanpilkkaamis agendasi.

Mtä oletat loukkaantuuko jumalat ja omaavat sillä tavalla inhimillisiä heikkouksia, vai onko kyseessä sitenkin kuviteltujen virheettömien puolesta loukkaantuminen?

Kyseessä on hypoteesi, tavallinen ihminen ei kelpaa ääriajattelun idoliksi koska omaa aina inhimillisiä heikkouksia, siksi on keksittävä/luotava mielessä puhtoiset, virheettömät jumalat ja sitten suojeltava heitä saastaisten pakanoiden`mahdolliselta kritiikiltä.

Oliko raamatussa jotenkin niin että jumala on hullutus niille joille valo ei paista ? tms ?

Sinähän kirjoitit aiemmin että se on höpöukkojen musta raamattu kun kysin että etkö ole lukenut raamattua.

Niin sanoin..se on kuitenkin ainoa raamattu joka meillä on.

Vie/myy se vaikka divariin, myyvät sitten sellaiselle joka sitä lukee,

Kuinka usein sinä luet raamattuasi ?

Ei ole raamattua mutta näyttää että luen enemmän kuin sinä.

Sä käyt jo Amish peoplen edustajasta.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

ovolo
Seuraa 
Viestejä8518

Tokilogi kirjoitti:
Eikös et:n puukomposiittikeksintö ole 2 vanerin palasta, mitkä on liimattu paksummaksi epoksilla?

Mutta sehän pysäyttää rynkyn ja pienikaliberisen tykin luodit ja lisäksi on tutkassa näkymätön. Sopii hyvin yllätyshyökkäyksiin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat