Sivut

Kommentit (1281)

Erer2
Seuraa 
Viestejä228

ekavekara kirjoitti:
penni kirjoitti:
Oliks tää täällä jo:

”Hakkarainen ei saa Hondurasilaista tyttöystäväänsä Suomeen, koska vihervasemmistolainen hallitus on laittanut rajat kiinni.”

Onko tietoa, onko persut jo harkinneet asiasta välikysymystä?

Kateelliset peräkammarin pojat ja tytöt ne vaan ulisee uuninpankoillaan. Sillä välin persut tekevät käytännön toimia muukalaisvastaisuuden ja rasismin vastustamiseksi.  Tynkkyselläkin joku värillinen mies- tai naisoletettu partnerina ja jollakin tamperelaisella persulla kihlattu Kap Verdestä. Sentään yo-professori Caruna-Pekalla on latinalaisamerikkalainen puoliso, joskin Pekka viihtyy nykyisin  enimmäkseen "erityisavustajansa" Jerin kanssa.

-------------------------------------------------------------

https://iranpoliticsclub.net/cartoons/islam-comic/index.htm

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

Erer2 kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
penni kirjoitti:
Oliks tää täällä jo:

”Hakkarainen ei saa Hondurasilaista tyttöystäväänsä Suomeen, koska vihervasemmistolainen hallitus on laittanut rajat kiinni.”

Onko tietoa, onko persut jo harkinneet asiasta välikysymystä?

Kateelliset peräkammarin pojat ja tytöt ne vaan ulisee uuninpankoillaan. Sillä välin persut tekevät käytännön toimia muukalaisvastaisuuden ja rasismin vastustamiseksi.  Tynkkyselläkin joku värillinen mies- tai naisoletettu partnerina ja jollakin tamperelaisella persulla kihlattu Kap Verdestä. Sentään yo-professori Caruna-Pekalla on latinalaisamerikkalainen puoliso, joskin Pekka viihtyy nykyisin  enimmäkseen "erityisavustajansa" Jerin kanssa.

https://iranpoliticsclub.net/cartoons/islam-comic/index.htm

Mitähän noi Jerin meriitit ja ansiot mahtavat olla? Luulisin, että pelkkä 23- vuoden ikä ei riitä.

Kukaan ei tiedä, millä meriiteillä ja ansioilla 23-vuotias opiskelija on nostettu ulkoministeri Pekka Haaviston erityisavustajaksi

https://www.suomenuutiset.fi/kukaan-ei-tieda-milla-meriiteilla-ja-ansioi...

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Erer2
Seuraa 
Viestejä228

Olen nyt perehtynyt tähän koronavirusongelmaan ja maahanmuuttokysymyksiin kun en pääse toistaiseksi palaamaan Suomesta kotimaahani. Kun asioita pöyhii oikein perinpohjaisesti, löytyy yllättäviä yhteyksiä. Kirjoitinkin tästä jo toisessa ketjussa, mutta asian tärkeyden vuoksi se on syytä ottaa täälläkin esille.

Koronaviruksen ovat kehittäneet Amerikan alkuperäisasukkaat vastatoimena eurooppalaisten matujen tuomille taudeille, joilla tuhottiin suurin osa alkuperäisväestöstä.

Kannattaa Suomessakin pistää rajat kiinni ennen kuin joudutaan matujen toimesta tuhon partaalle. Tosin suomalaiset tai saamelaiset eivät varsinaisesti ole Suomen alkuperäiskansaa vaan tunkeutuneet maahan kivi- ja pronssikauden vaihteessa. Alkuperäisväestön muisto elää enää vain suurimpien järvien ja tunturien nimissä ja vähäisenä substraattina etenkin saamen kielessä. Tiettävästi suomalaiset ja saamelaiset matut eivät kuitenkaan alkuperäisväestöä tuhonneet  vaan pakottivat sen vaihtamaan kielensä. Nämä asiat myöntää nykyisin kapitalistinenkin tiedemies.

--------------------------------------------------------------

https://iranpoliticsclub.net/library/english-library/AbdullahAziz-Mohamm...

https://www.extrauutiset.com/siskojen-tehtavat-jihaadissa-suomalaisen-sa...

--------------------------------------------------------------

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

Ohari teki taas puoluepolitiikkaa keskellä kriisiä. Aika törkeää käytöstä ministeriltä. Ohessa hyvä kirjoitu aiheesta puoluetoverilta.

Markku Eestilän mukaa koronaepidemian kaltaisessa poikkeustilanteessa on tärkeää, että myös asioista tiedottaminen on selkeää ja ymmärrettävää. Hän kertoo ihmetelleensä joidenkin ministereiden tyyliä tiedottaa. Esimerkkinä hän nostaa sisäministeri Maria Ohisalon (vihr.) jonka lausuntoja on hänen mukaansa myöhemmin jouduttu tarkentamaan.

– Sisäministeri sanoi, että liikkuminen on kielletty ja sitten sivulauseessa, että tosin kukaan ei sitä pysty valvomaan. Niin ei voi tiedottaa, koska se tihkuu omaa poliittista viestintää ja ideologiaa läpi. Onneksi poliisi otti tänään tiedotuksen omiin käsiinsä ja totesi, että liikkumiskieltoa valvotaan tehokkaasti siellä, missä se on voimassa, Eestilä sanoo.

https://www.verkkouutiset.fi/tamako-viruksen-portti-suomeen-vastuuta-pal...

penni
Seuraa 
Viestejä5554

Toope kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Taas on vihervasemmisto uhkaillut tappamisilla ja kaasutuksella. Miksi sisäministerimme ei tee mitään näiden terroristien ja huligaanien suhteen?

Myös äärivihreät ovat vihjailleet, että minut pitäisi vaientaa, koska olen arvostellut luonnon pyhittämistä.
Viimeksi kun kirjoitin ihmisarvokäsitteen huojuvista perusteista, minut uhattiin hoidella juoksulenkilläni keskuspuistossa. ... Vaientamiseni onnistui ja he taputtivat karvaisia käsiään.

https://www.verkkouutiset.fi/tama-on-koronaakin-kovempi-uhka/#5f8be369

Tuo on hyvä kirjoitus. Tuollaista akateemisuutta me tarvitsemme, emmekä Martin Scheininin kaltaista roskapuhetta.

Kun kerta olet niin välinpitämätön totuuden suhteen, niin laitan tähän joutessani;

”Henkilööni on kohdistunut mustamaalausta ja väkivallalla uhkaamista monesta eri suunnasta. Kun olen arvostellut hyvinvointivaltiota, olen ollut sosialisteille ”fasisti” ja ”kuulapäinen rodunjalostaja”, ja kun olen arvostellut kristillistä antisemitismiä, olen ollut kansallissosialisteille ”liberalismin läpikyllästämä” ja ”kuivakka filosemiitti”. Sähköpostitse ja sosiaalisen median alustoilla niin laitavasemmisto kuin äärioikeistokin ovat langettaneet minulle kuolemantuomioita ja esittäneet alatyylisiä haavoittamis- ja eliminointifantasioita.

Myös äärivihreät ovat vihjailleet, että minut pitäisi vaientaa, koska olen arvostellut luonnon pyhittämistä.
Viimeksi kun kirjoitin ihmisarvokäsitteen huojuvista perusteista, minut uhattiin hoidella juoksulenkilläni keskuspuistossa.”

Sullekko tämä on jotain ”akateemisuutta jota tarvitsemme”. Säähän oot ihan pihalla. Tai valehtelet.

”Toisaalta kyllä afrikkalaisia naisia ei yleensä pidetä järin seksikkäinä, joten eivät ole siirtolaisvaihtoehto.” -Toope

ekavekara
Seuraa 
Viestejä13084

John Carter kirjoitti:
Ohari teki taas puoluepolitiikkaa keskellä kriisiä. Aika törkeää käytöstä ministeriltä. Ohessa hyvä kirjoitu aiheesta puoluetoverilta.

Markku Eestilän mukaa koronaepidemian kaltaisessa poikkeustilanteessa on tärkeää, että myös asioista tiedottaminen on selkeää ja ymmärrettävää. Hän kertoo ihmetelleensä joidenkin ministereiden tyyliä tiedottaa. Esimerkkinä hän nostaa sisäministeri Maria Ohisalon (vihr.) jonka lausuntoja on hänen mukaansa myöhemmin jouduttu tarkentamaan.

– Sisäministeri sanoi, että liikkuminen on kielletty ja sitten sivulauseessa, että tosin kukaan ei sitä pysty valvomaan. Niin ei voi tiedottaa, koska se tihkuu omaa poliittista viestintää ja ideologiaa läpi. Onneksi poliisi otti tänään tiedotuksen omiin käsiinsä ja totesi, että liikkumiskieltoa valvotaan tehokkaasti siellä, missä se on voimassa, Eestilä sanoo.

https://www.verkkouutiset.fi/tamako-viruksen-portti-suomeen-vastuuta-pal...

Nyt alkaa tää sun maalitus olemaan jo niin säälittävällä tasolla, että pidä tovi taukoa. ;) Odota edes, että tulee joku oikea moka, johon voi sitten kunnolla pureutua. Ei tämmöistä akkamaista ininää jaksa kukaan oikeasti lukea, kun maa on kriisissä kohta alkaa ruumita tulemaan yllin kyllin.

Toope
Seuraa 
Viestejä27453

penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:
John Carter kirjoitti:
Taas on vihervasemmisto uhkaillut tappamisilla ja kaasutuksella. Miksi sisäministerimme ei tee mitään näiden terroristien ja huligaanien suhteen?

Viimeksi kun kirjoitin ihmisarvokäsitteen huojuvista perusteista, minut uhattiin hoidella juoksulenkilläni keskuspuistossa. ... Vaientamiseni onnistui ja he taputtivat karvaisia käsiään.

Tuo on hyvä kirjoitus. Tuollaista akateemisuutta me tarvitsemme, emmekä Martin Scheininin kaltaista roskapuhetta.

Kun kerta olet niin välinpitämätön totuuden suhteen, niin laitan tähän joutessani;

”Henkilööni on kohdistunut mustamaalausta ja väkivallalla uhkaamista monesta eri suunnasta. Kun olen arvostellut hyvinvointivaltiota, olen ollut sosialisteille ”fasisti” ja ”kuulapäinen rodunjalostaja”, ja kun olen arvostellut kristillistä antisemitismiä, olen ollut kansallissosialisteille ”liberalismin läpikyllästämä” ja ”kuivakka filosemiitti”. Sähköpostitse ja sosiaalisen median alustoilla niin laitavasemmisto kuin äärioikeistokin ovat langettaneet minulle kuolemantuomioita ja esittäneet alatyylisiä haavoittamis- ja eliminointifantasioita.

Viimeksi kun kirjoitin ihmisarvokäsitteen huojuvista perusteista, minut uhattiin hoidella juoksulenkilläni keskuspuistossa.”

Sullekko tämä on jotain ”akateemisuutta jota tarvitsemme”. Säähän oot ihan pihalla. Tai valehtelet.

Ole mies äläkä uhriudu kritiikistä tai jopa alamuotoisesta arvostelusta. Jokaisen tulee sietää arvostelua.

Neitimäisiä marttyyreja ei kukaan kaipaa.

Apua, tasa-arvovaltuutettu, apua media ja JSN, apua joku, kun minua pilkataan näkemysteni tähden...!

Pitää vain sietää se, että joskus tulee ikävää palautetta. Siltä muuten usein välttyy, kun itse ensin miettii, mitä kirjoittaa...

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää, pommi-iskut ja jengit ovat sitä monikulttuurista Ruotsia, se on kehitystä." Liian monien mielestä"!"

"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."

Toope
Seuraa 
Viestejä27453

ekavekara kirjoitti:

Nyt alkaa tää sun maalitus olemaan jo niin säälittävällä tasolla, että pidä tovi taukoa. ;)

Melkein jopa vaino alkaa muistuttamaan Päivi Räsäsen tapausta, jossa media ja oikeuslaitos on maalittanut hänelle jo neljä rikostulkintaa siitä, että sanoo mielipiteitään.

En osaa arvostaa someuhreja.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää, pommi-iskut ja jengit ovat sitä monikulttuurista Ruotsia, se on kehitystä." Liian monien mielestä"!"

"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."

penni
Seuraa 
Viestejä5554

Toope kirjoitti:
penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Ole mies äläkä uhriudu kritiikistä tai jopa alamuotoisesta arvostelusta. Jokaisen tulee sietää arvostelua.

Neitimäisiä marttyyreja ei kukaan kaipaa.

Apua, tasa-arvovaltuutettu, apua media ja JSN, apua joku, kun minua pilkataan näkemysteni tähden...!

Pitää vain sietää se, että joskus tulee ikävää palautetta. Siltä muuten usein välttyy, kun itse ensin miettii, mitä kirjoittaa...

Kauanko kesti kyhätä kasaan tuo luikerteluyritys?

”Toisaalta kyllä afrikkalaisia naisia ei yleensä pidetä järin seksikkäinä, joten eivät ole siirtolaisvaihtoehto.” -Toope

Toope
Seuraa 
Viestejä27453

Pattinero, itse asiassa Euroopan totalitaariset yhteiskunnat ovat olleet historiassa erittäin vasemmistolaisia, koska vasemmistolaisuus kollektiivisena ajattelumallina sopii parhaiten autoritaariseen/totalitaariseen ajatusmalliin. Liberaali oikeistolaisuus ei sitä kannata.

Toope
Seuraa 
Viestejä27453

penni kirjoitti:

Fiksun näkemyksen luon sekunneissa!

penni
Seuraa 
Viestejä5554

Toope kirjoitti:
penni kirjoitti:

Fiksun näkemyksen luon sekunneissa!

Ei muuta kuin kyhäät sitten ensimmäisen.

maltsu
Seuraa 
Viestejä166

Ruotsalaiset tappavat nyt isovanhempansa koronaan, he ovat kuitenkin valkoisia rasistisikoja enimmäkseen, ei väliä.

Mutta palataksemme ihmisiin joilla on ihmisarvoa potenssiin kaksi vähintään, eli somali/afgu/kurdi nuorimies, niin mitähän Ohisalo sanoisi jos tulisikin jostain valtavia laumoja nuoria NAISIA? Menisikö koko kainalokarva ei rintaliivejä riipputissien liike pilalle ja moraaliset ja eettiset arvot muutuisivat täysin, jos pakolaiset ryhmä toisensa jälkeen olisivat joka kerta naisia? Ajatelkaa, Afrikasta tulisi veneitä jotka täynnä herkkupemppu tummia naisia ei yhtään miehiä.  Minä uskon että vihreältä politiikalta putoaisi pohja. Kuka äijä jaksaisi mielistellä hieltä haisevia löysälihaisia vihreitä eukkoja, jos tänne tulisi samanlaisia nuorten naisten laumoja mitä on nyt nähty nuorten miesten laumoina? 

Tämänhän vihreät akat ovat meille miehille tehneet ja alkaneet syyttää voimansa tunnossa valkoista miestä kaikesta ja panevat sitten näitä venepoikia.

Oikeastihan jos rehellisiä ollaan, niin tämä maahanmuutto on rumien/lihavien naisten ajama liike jolla saavat pamputtajan jota ei kantaväestöstä löydy sellaiselle kissojen kanssa sipsejä ja suklaata syövälle flädärille. Mutta N-mies panee kun saa rahaa valtiolta ja akalta ja kotimaassa ei tulevaisuutta .

Tämä on totuus, kerron sen teille tässä, voitte kieltää ja keksiä päälle kaikkea ja haukkua rasistiksi, mutta tämä on TOTUUS maahanmuutosta. Se on naisten hanke ja etenee heidän ehdoillaan, yksikään noista tulijoista ei hyväksyisi iän päivänä että täältä lähdettäisiin me valkoiset pojat vokottelemaan heidän naisiaan, heidän siskojaan? Never! Heidän maksamillaan sosiaaliavustusrahoilla? Ajatus on täysin absurdi hirttäisivät meidät ennen kuin saatu ensimmäistä kelamassia ja kivittäisivät naiset hengiltä jotka olleet meidän kanssa tekemisissä. 

Toope
Seuraa 
Viestejä27453

Toisaalta kyllä afrikkalaisia naisia ei yleensä pidetä järin seksikkäinä, joten eivät ole siirtolaisvaihtoehto. Eiväthän menestyvät mustatkaan suosi mustia naisia!

Mokkakikkeliajatustahan tuossa maahanmuuttopolitiikassamme on. On hyväksytty 80%:sti miehiä, mikä on täysin järjetöntä politiikkaa. Yhteiskuntaan ongelmaa luovaa väestöä.

penni
Seuraa 
Viestejä5554

Toope kirjoitti:
Toisaalta kyllä afrikkalaisia naisia ei yleensä pidetä järin seksikkäinä, joten eivät ole siirtolaisvaihtoehto. Eiväthän menestyvät mustatkaan suosi mustia naisia!

Mokkakikkeliajatustahan tuossa maahanmuuttopolitiikassamme on. On hyväksytty 80%:sti miehiä, mikä on täysin järjetöntä politiikkaa. Yhteiskuntaan ongelmaa luovaa väestöä.

Toopen maailmassa naisen arvo on seksikkyydessä. Ei unohdeta sitä.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä13084

penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:

Rasistiseen maailmankuvaan liittyy usein sovinismi. Ts. rasismi näkyy siinä, että vieraan rodun mies uhkaa viedä oman rodun naisen, joka koetaan ikään kuin omaisuudeksi. Samaan liittyy se, että ulkomaalisen rekemä raiskaus on paljon vakavampi kuin kantasuomalaisen tekemä, koska siinä ikään kuin loukataan suomalaisen miehen omistusoikeutta. Kaverille voi aina tarjota, mutta vierasmaalainen on harvoin kaveri.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä7634

Tietoisku, fasismin piirteitä :

Rasismi
Tutkija Leif Sundströmin mukaan fasismi ei välttämättä ole luonteeltaan antisemitististä kuten natsi-Saksassa, mutta kylläkin rasistista: vähemmistöön kohdistuvaa syntipukkifilosofiaa, joka on tilanne- ja kulttuurisidonnaista.

b_e_y_o_n_d
Seuraa 
Viestejä641

penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:

Täällä tulee niin älyttömiä kommentteja että joo. 

Koko asia on kuollut ja kuopattu, asiantunteva ja ennen kaikkea pätevä sisäministeri jatkaa virassa meidän kaikkien onneksi. 

En tosin yhtään ihmettele muutamat niistä persuista jotka eivät mistään mitään ymmärrä muutenkaan, jatkavat tämän kuolleen hevosin piiskaamista. Ei se edelleenkään liiku, vaikka kuinka. 

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

ekavekara kirjoitti:
penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:

Rasistiseen maailmankuvaan liittyy usein sovinismi. Ts. rasismi näkyy siinä, että vieraan rodun mies uhkaa viedä oman rodun naisen, joka koetaan ikään kuin omaisuudeksi. Samaan liittyy se, että ulkomaalisen rekemä raiskaus on paljon vakavampi kuin kantasuomalaisen tekemä, koska siinä ikään kuin loukataan suomalaisen miehen omistusoikeutta. Kaverille voi aina tarjota, mutta vierasmaalainen on harvoin kaveri.

Mitä se Vihreä propagandisti täällä taas selittää? Juuri totesit minulle tällä samalla sivulla, että: "Ei tämmöistä akkamaista ininää jaksa kukaan oikeasti lukea, kun maa on kriisissä kohta alkaa ruumita tulemaan yllin kyllin." Tyypillistä käytöstä Vihreille, tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen:)

John Carter
Seuraa 
Viestejä14929

b_e_y_o_n_d kirjoitti:
penni kirjoitti:
Toope kirjoitti:

Täällä tulee niin älyttömiä kommentteja että joo. 

Koko asia on kuollut ja kuopattu, asiantunteva ja ennen kaikkea pätevä sisäministeri jatkaa virassa meidän kaikkien onneksi. 

En tosin yhtään ihmettele muutamat niistä persuista jotka eivät mistään mitään ymmärrä muutenkaan, jatkavat tämän kuolleen hevosin piiskaamista. Ei se edelleenkään liiku, vaikka kuinka. 

Ihmisen täytyy olla aika pihalla politiikasta, jos sanoo kaikkien aikojen huonointa sisäministeriämme päteväksi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat