Seuraa 
Viestejä217

Nämä joukkoliikenne rajoitukset ovat ihan kohtuuttomia ainakin PK-seudulla. Muista paikkakunnista en tiedä. Kuka missäkin lie sitten asuu. Onko tämä COVID-19 virus tosissaan otettava vakavasti oman hengen puolesta?

Tärkein kysymys johon rukoilen asiantuntevaa vastausta. Ketkä voivat kuolla Koronavirukseen ja miten koronavirus tartunnasta voi selvitä hengissä?

Uimahalliinkaan ei pääse... ellen päätäni halua pantiksi laittaa. Riippuu tilanteen vakavuudesta.

Sivut

Kommentit (23)

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

Tahitian Merihelmi kirjoitti:
Nämä joukkoliikenne rajoitukset ovat ihan kohtuuttomia ainakin PK-seudulla. Muista paikkakunnista en tiedä. Kuka missäkin lie sitten asuu. Onko tämä COVID-19 virus tosissaan otettava vakavasti oman hengen puolesta?

Tärkein kysymys johon rukoilen asiantuntevaa vastausta. Ketkä voivat kuolla Koronavirukseen ja miten koronavirus tartunnasta voi selvitä hengissä?

Uimahalliinkaan ei pääse... ellen päätäni halua pantiksi laittaa. Riippuu tilanteen vakavuudesta.

Koulu on paha paikka. Ala vanhaksi mieheksi, niin sinun ei tarvitse mennä kouluun ja voit trollata täällä aikasi kuluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä4841

Minä uin eilen 800 metriä...ja olen edelleen hengissä..hengitin usein matkalla.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

Panit tällaisen viestin jokaiseen ketjuun pari päivää sitten. Ymmärtänet, ettei sinun juttuihisi kannata lähteä mukaan.

John Carter kirjoitti: Tahitian Merihelmi kirjoitti: Selvä! Aslakki sanoo kukaan täällä ei usko että pidätän veden alla 1h hengitystä ja kukaan ei vastusta. Tasan 27.4. 2020 olette kaikki vastuussa siitä että ette uskoneet. Olkoon niin. Turha tulla enään muuttamaan mieltä. Viesti tulevaisuuteen, jota luemme yhdessä 27.4.2020 : ELI KUKAAN TÄMÄN TIEDE-PALSTAN HENKILÖISTÄ EI USKONUT VUOSIIN MINUN KYKENEVÄN PIDÄTTÄMÄÄN HENGITYSTÄ VEDEN ALLA 1H AJAN. TÄMÄN EPÄUSKON MINUA KOHTAAN MYÖNTÄÄ ASLAKKI...

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

b_e_y_o_n_d kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Panit tällaisen viestin jokaiseen ketjuun pari päivää sitten. Ymmärtänet, ettei sinun juttuihisi kannata lähteä mukaan.

John Carter kirjoitti: Tahitian Merihelmi kirjoitti: Selvä! Aslakki sanoo kukaan täällä ei usko että pidätän veden alla 1h hengitystä ja kukaan ei vastusta. Tasan 27.4. 2020 olette kaikki vastuussa siitä että ette uskoneet. Olkoon niin. Turha tulla enään muuttamaan mieltä. Viesti tulevaisuuteen, jota luemme yhdessä 27.4.2020 : ELI KUKAAN TÄMÄN TIEDE-PALSTAN HENKILÖISTÄ EI USKONUT VUOSIIN MINUN KYKENEVÄN PIDÄTTÄMÄÄN HENGITYSTÄ VEDEN ALLA 1H AJAN. TÄMÄN EPÄUSKON MINUA KOHTAAN MYÖNTÄÄ ASLAKKI...

Olet väärässä. Tämähän vain todisti että henkeä on pidätetty veden alla tunnin tai jopa ylikin. 

Tosiaan. Ehkä hän luuli pinnalle päästyään olevansa teinityttö. Sama voisi parantaa. Tunti veden alla ja kaveri muistaisi olevansakin hiukan lapsellinen mies jälleen.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9931

Vastaushan on, että enimmäkseen vanhat ja sairaat. Jos on veden alla voi säästyä.

Muitakin keinoja ehkä löytyy. Viitteen yhdestä antaa käsidesi. Se sisältää reippaasti alkoholia, tappaa bakteereja ja viruksia. Tästä voimme aavistella, että jos lähestyy tartunnan lähteitä reippaassa kännissä, voi riski olla pienempi.

Epäilen, että tätä mahdollisuutta päättäjämme eivät ole julkisuuteen päästäneet. Ovat aina huolissaan eläkerahojen riittävyydestä ja säästö voi olla huomattava, kun virus napsii enemmän eläkeläisiä.

Tahitian Merihelmi
Seuraa 
Viestejä217

wisti kirjoitti:
b_e_y_o_n_d kirjoitti:
wisti kirjoitti:

Olet väärässä. Tämähän vain todisti että henkeä on pidätetty veden alla tunnin tai jopa ylikin. 

Tosiaan. Ehkä hän luuli pinnalle päästyään olevansa teinityttö. Sama voisi parantaa. Tunti veden alla ja kaveri muistaisi olevansakin hiukan lapsellinen mies jälleen.

Tunti veden alla 27.4.2020. Voit Wisti tuon päivämäärän jälkeen laukoa mielipiteitäsi täällä agression kera. Jos omatuntosi jaksaa vielä tuota samaa vanhaa aivojen väliin kertynyttä p#sk#a uskoa. Teet niinkuin parhaaksi näet. 

Katson Wisti, kun sinunkin kaltaisten ihmisten olemassaoloon oppii tottumaan. Minä en ota nykyään teidän mielipiteitä niin raskaasti, kun voin näyttää missä raja liikkuu.  

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

wisti kirjoitti:
b_e_y_o_n_d kirjoitti:
wisti kirjoitti:

Tunti veden alla 27.4.2020. Voit Wisti tuon päivämäärän jälkeen laukoa mielipiteitäsi täällä agression kera. Jos omatuntosi jaksaa vielä tuota samaa vanhaa aivojen väliin kertynyttä p#sk#a uskoa. Teet niinkuin parhaaksi näet. 

Katson Wisti, kun sinunkin kaltaisten ihmisten olemassaoloon oppii tottumaan. Minä en ota nykyään teidän mielipiteitä niin raskaasti, kun voin näyttää missä raja liikkuu.  

Kerropa vähän, millainen koulupäivä sinulla oli. Vieläkö äitisi viipyy siellä ulkomailla?

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

Tokilogi kirjoitti:
Kannattaisi ehkä huolestua, jos johonkin sukellusvitsiin juuttuu kuukausiksi.

Nimimerkki kaipaa huomiota sukellusjutuilleen ja minä sitä ystävällisesti annan.

Goswell
Seuraa 
Viestejä15162

wisti kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Nimimerkki kaipaa huomiota sukellusjutuilleen ja minä sitä ystävällisesti annan.

Hieno mies.

Minun mielestä noin.

wisti
Seuraa 
Viestejä16296

Goswell kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Hieno mies.

Tuskinpa kovin hieno. Täällä aikuinen mies leikkii teinityttöä edelleen ja piruuttaan kyselee hengenvaarastaan. Monelle minunkin ikäiselle voi olla lähtö edessä, joten onkohan jonkun mauttomaan trollaukseen kovin ymmärtäväisesti suhtauduttava?

Tahitian Merihelmi
Seuraa 
Viestejä217

wisti kirjoitti:
Goswell kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:

Hieno mies.

Tuskinpa kovin hieno. Täällä aikuinen mies leikkii teinityttöä edelleen ja piruuttaan kyselee hengenvaarastaan. Monelle minunkin ikäiselle voi olla lähtö edessä, joten onkohan jonkun mauttomaan trollaukseen kovin ymmärtäväisesti suhtauduttava?

Hyvä että huolehdit riittävistä lääkeannostuksista ajoissa kommenttiesi muodossa. Ennen 27.4 päivämäärän voimaanastumista. Kannattaa ottaa jotain muutakin vähän vahvempaa ainetta siihen kylkeen. Sitä päivää kun sinun kaltaisten ihmisten on vaikea viettää selvinpäin. Viime aikaisten sanomisien jälkeen. Jokainen meistä sen oman ristin sinne hautaan kantaa, mutta miten. Niin se on ihan sinun päätettävissä. Jos sanot tämän jälkeen olevasi ateisti. Niin sekin oli ennalta arvattavissa, mutta tämän lauseen johdosta luoja tietää mitä tuollainen älykääpiö saa seraavaksi päähän sanoa. 

En tiedä mitä minusta haluat, mutta asiat mihin harva pystyy kanssani samaistumaan. Aiheuttanee näköjään pahennusta yleisellä tasolla. 

Morningstar
Seuraa 
Viestejä33

Yritin tiedustella asiaa WHO EURO joukkoliikenne ja karanteeni osastolta mutta eivät suostuneet sähköpostitse kertomaan, vaan kyselivät lisätietoja. Pitää ottaa yhteyttä SkyAppissa ja vastata avoimeksi jääneeseen asiaan TAI sitten lennellä suoraan Brysseliin ja soittaa ovikelloa. Tai oli siinä sähköisen tunnistautumisen mahdollisuuskin jonkun internet palvelun kautta se avaisi pääsyn koko järjestelmään, mutta ei meillä ole maallisia henkilöllisyyksiä.

Luulisi kyllä että sarvista ei voi erehtyä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat