Seuraa 
Viestejä5000

Oletko hankkinut käsidesiä ?

Pesetkö käsiä jo sillä ?

Käytätkö käsidesiä ?
2. Olen kuullut siitä
2. Olen kuullut siitä
28.5%
7. Mattikin olisi käyttänyt sitä
7. Mattikin olisi käyttänyt sitä
28.5%
5. Olen jo jonkin aikaa käyttänyt käsidesiä
5. Olen jo jonkin aikaa käyttänyt käsidesiä
21.4%
1. Ei juon sen
1. Ei juon sen
14.2%
6. Hankin sitä huomenna
6. Hankin sitä huomenna
7.1%
3. Luulin sitä vitsiksi
3. Luulin sitä vitsiksi
0%
4. Saako niitä Kaalimadosta ?
4. Saako niitä Kaalimadosta ?
0%
Ääniä yhteensä: 14

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Kommentit (9)

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5000

ovolo kirjoitti:
Mulla on sattumalta isopropanolia. Töllöääkö koronavirus, jos pesen sillä kädet. Muistaakseni sairaaloissakin käytetään isopropanolia?

Etanolia ja glyserolia.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5000

Käsidesiä käytetäänkin aina kun ehditään käsipesun lisäksi.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Shockrates
Seuraa 
Viestejä2793

Saippuaa, ja 20 sek pesua, sitten pitkä huuhtelu.

Meta-,eta- ja isopropa-noli kaikki käy koronan solukalvon liuotukseen 70% vahvana.

Terveyskeskus neuvoo soita sinne.

meta on myrkky

eta on viina

ipa on juomakelvotonta, ->pitkä krapula ja myrkytys

-Shock-

ovolo
Seuraa 
Viestejä8549

Bensiiniauton polttoaineen jäänesto on suurimmaksi osaksi isopropanolia. Jos käsidesi sattuu kaupasta loppumaan, niin siitä voi tehdä "käsidesiä".

Itsellä tuo isopropanoli on ihan puhdasta. Sain aikoinaan sitä eräältä vaappujen tekijältä ja olen käyttänyt sitä elektroniikkalaitteiden ja piirikorttien puhdistukseen. Nyt sitä voi hätävarana käyttää käsienpesuna desifiointiinkin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5000

Käsien pesu pitäisi tehdä saippualla...sanoi lääkärini...ja muistutti että "virus voittaa aina"...tutkijana tiesi asian.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5000

Pidän rehellisistä lääkäreistä.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5000

Muista ...virus voittaa aina...käsien pesu ei riitä...suojissa voi käyttää mielikuvitusta.

Muista, että suoja pitää olla suun edessä...eikä niinkuin urpolla vain tupeepäässä.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat