Sivut

Kommentit (25)

Kääpä
Seuraa 
Viestejä2548

Kun elää säästöliekillä niin elää pidempään. Ruumista käyttämällä, mutta ei riikaa rasittamalla. Päivittäinen ylämäkikävely, niukka mutta terveellinen ravinto, stressi vapaa elämä ja vähän jos ollenkaan nussiminen. Kuulostaa aika turhalta elämältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kääpä
Seuraa 
Viestejä2548

Minijehova kirjoitti:
Kääpä kirjoitti:
Kohta kaikki mulkerot elää ikuisesti. Paska juttu

Eikä ole, vaan odotettu käänne oikeaan suuntaan.

Go science!!

Kasakunnan käkkääntyminen ei ole toivottavaa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18908

Kääpä kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Kääpä kirjoitti:

Eikä ole, vaan odotettu käänne oikeaan suuntaan.

Go science!!

Kasakunnan käkkääntyminen ei ole toivottavaa.

Mutta väistämättä edessä, joten ei auta kuin sopeutua. Onneksi  olemme siinä hyviä.

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18908

Käyttäjä2880 kirjoitti:
Miten punasolu voidaan muuttaa kantasoluksi? Punasolusta puuttuu (mm.) tuma ja mitokondriot.

Ei mitoja tarvitsee kellottaa taaksepäin, koska koko organellin genomin toiminta perustuu mtDNA:n jatkuvaan mutatoitumiseen, sekä itse organellin jatkuvaan fuusioon ja fissioon. Ei olisi mitään järkeä ajaa mitoon mitään nuorennusta, sillä se toimii hyvin optimoidusti juuri nykyhetkeen. Nuorentamalla mitoa keinotekoisesti se luultavasti lakkaa vain toimimasta oikein.

Eiköhän tuo muuten takakelloteta ihan Yamanaka-faktoreita (Oct3/4, Sox2, Klf4, c-Myc) käyttäen. Kantasolusta se punasolukin on tullut, joten sitä tarvitsee vain muistuttaa millaista oli olla nuori ja innokas punasolun alku.

MJ

Keijona
Seuraa 
Viestejä17702

Lainaus:
Nälkää näkemällä elää pitempään.

Väittävät myös , että se vasta  todella hyvältä tuntuu kun ottaa  kaktuksen pois perseestä. Todnäk myös niin on.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Kääpä
Seuraa 
Viestejä2548

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Nälkää näkemällä elää pitempään.

Väittävät myös , että se vasta  todella hyvältä tuntuu kun ottaa  kaktuksen pois perseestä. Todnäk myös niin on.

Tai kakkaaminen.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18908

Kääpä kirjoitti:
Pauli kirjoitti:
Kääpä kirjoitti:

Kuulutko heihin?

Luultavasti joudutte sietää mua vielä n. 20-30 vuotta.

Melko optimistista sanoisin. =D

Itse olen laskenut jäljellä olevan hieman yli 100 tervettä vuotta, eli 140-160 ikävuoden tuntumaan ajattelin sitkuttaa hyvässä kunnossa.

MJ

Kääpä
Seuraa 
Viestejä2548

Minijehova kirjoitti:
Kääpä kirjoitti:
Pauli kirjoitti:
Kääpä kirjoitti:

Kuulutko heihin?

Luultavasti joudutte sietää mua vielä n. 20-30 vuotta.

Melko optimistista sanoisin. =D

Itse olen laskenut jäljellä olevan hieman yli 100 tervettä vuotta, eli 140-160 ikävuoden tuntumaan ajattelin sitkuttaa hyvässä kunnossa.

Kaikki mulkut haluu elää pitkään muiden kiusana.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18908

Käyttäjä6458 kirjoitti:
Käyttäjä2880 kirjoitti:
Miten punasolu voidaan muuttaa kantasoluksi? Punasolusta puuttuu (mm.) tuma ja mitokondriot.

HEWOWWITTUA "NUORENNETTIIN"!!!!

PUNAISET VERISOLUT OVAT YKSINKERTAISIMPIA MAHDOLLISIA SOLJA, JOIISA EI LO LAINKAAN DNA:TA!!! Tyyhjästä on paha "nuorentaa"!

Vektorissa on. Tuossa ei käytetty adenovirusta vaan jotain muuta kuljetinta. Mitokondriota ei koskaan saa nuorentaa näissä hommissa.

Ja punaisella verisolullakin on elinkaarensa, eli se syntyy kantasolusta ja myöhemmin kuolee ja menee hävitettäväksi.

Taitaa noiden kahden eri kilpailevan perimäpuuron puute olla suurin syy sille, että juuri punasoluja noissa mielellään käytetään, koska tyhjä on helpompi korvata viruksen yamanakoilla muokatulla perimällä.

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä18908

6.2.1 What Are LCLs?

LCLs are EBV-transformed lymphoblastoid B-cell lines, which can be easily established by EBV infection or derived spontaneously from peripheral blood B lymphocytes. It is easy to generate LCLs by EBV infection from a small quantity (1−5 ml) of whole blood of healthy donors or patients; it is also easy to maintain LCL cells in continuous subculture. Thus, LCLs are used as an unlimited resource for various genetics and immunologic studies.

Normal B lymphocytes have a limited lifespan in vivo and in vitro as other human differentiated cells, possibly because of telomere shortening (telomerase activity decrease). However, spontaneous cellular immortalization has been observed in human somatic cells from patients with genetic disorders [1–4]. Spontaneous LCLs can be generated in tissue culture from human patient tissues, including bone marrow cells [5], tonsils [6], and lymphocytes [7]. The transformation efficiency of spontaneous lymphoblastoid cell lines (SP-LCLs) was increased by tumor promoter treatment [8], radiation [9], and sometimes in cyclosporine-containing medium from EBV-seropositive patients [10].

Generally the EBV-mediated B-cell transformation takes 3–4 weeks from an initial EBV infection to the freezing of propagated cells for permanent storage. It is considered a failure of transformation if EBV-infected B lymphocytes fail to form cell clumps by 8 weeks. In addition, when the LCL is capable of proliferating up to the passage number of 160 during the continuous long-term subculture, it is considered to be terminally immortalized.

Noita käytettiin lähtöaineina.

MJ

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat