Unipäiväkirja.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tulipa mieleen tehdä tämmöinen ketju tuosta "unet reealiajassa?"-ketjusta.

Siis ideana, on vain lörpötellä edellisen, tai muuten vain jonkun jännän unen tapahtuman tänne.. mitä nyt itse muistaa siitä.

Vastaan itse tänään tai huomenna. Olen nyt menossa nimittäin nukkumaan.. (eihän kello vielä paljoa ole.. ). Moni varmaan rupeaa juuri muutaman tunnin päästä heräilemään, niin saadaan tänne kertomuksia niiltä, jotka ovat nähneet, unia, löytävät tämän ketjun, sekän viitsivät kertoa.

Tänne siis mietin tavallisia unia vain.. mutta kai niitä lucia-unienkin seikkaluja, voi tänne kertoa. Harmi, etten ole itse nähnyt kuin yhden. Ja sekin taisi olla unta. Siis se, että olisin nähnyt selkounen taisi olla unta. Siis näin unen, jossa tiesin olevani unessa, mutta en kuitenkaan voinut kontrolloida itseäni, vaan tuntui kuin olisin katsonut jonkun muun henkilön selkounta.

Kerroinhan minä sittenkin yhden unen. Mutta ei ole lähiajoilta, joten lupaan kertoa ensi nukkumisen(ei sitä yöksikään voi kutsua) unet, jos niitä muistan.

Kommentit (5)

Vierailija

Yksityiskohtia en kerro, mutta siis, näin aivan kauheaa unta siinä parituntia sitten. Tuntui niin todelliselta. Oli aivan pakko nousta ylös jo näin aikaisin. Toivottavasti se oli vain unta...

Vierailija

Kai minäkin voisin tänne edes yhden unen laittaa.

Näin unta, että näin unta, että eräs tuntemani naispuoleinen henkilö kidutti minua. Seuraavana päivänä koulussa kerroin hänelle, että olisin osannut tehdä sen paljon paremmin(kun olin kertonut unestani hänelle). Sitten hän nauroi, ja uni loppui.

Vierailija
wizard
Kai minäkin voisin tänne edes yhden unen laittaa.

Näin unta, että näin unta, että eräs tuntemani naispuoleinen henkilö kidutti minua. Seuraavana päivänä koulussa kerroin hänelle, että olisin osannut tehdä sen paljon paremmin(kun olin kertonut unestani hänelle). Sitten hän nauroi, ja uni loppui.

Kannatti laittaa. Selvä fetissi

Noh... Kunhan kiusasin

Vierailija

Oltiin parin kaverin kanssa vaeltelemassa lapissa. Siinä sitten päätettiin lähteä kumiveneen kanssa heittelemään virvelillä jollekin järvelle.

Noh. Meloskeltiin ensin jotain kapeaa jokea pitkin, kunnes tuli koski, joka piti ohittaa maitse ja sitten vielä ylittää.

Juuri, kun olimme taas tulossa rantaan, toinen kavereistani huikkasi, että toisella puolella koskea näkyi hirviä. Ja tosiaan, kolme hirveä juoksi kosken rantaan ja lähti kahlaamaan yli. Näyttivät ikäänkuin pakenevan jotain. Yli päästyään ne pysähtyivät nuuhkimaan ilmaa. Arvelimme niiden vainunneen meidät, mutta sen sijaan, että olisivat lähteneet pakoon, ne lähtivätkin rynnistämään suoraan meitä kohti. Odotimme niiden taholta hyökkäystä, joten yritimme piiloutua puiden taakse, mutta turhaan. Hirvet kiertelivät puita meidän yrittäessä pitää aina paria puuta välissä. Lopulta yksi hirvistä pääsi otollisiin asemiin suhteeni, mutta ei käynytkään päälleni, vaan tuijotti vain silmiini, ikäänkuin kehottaen lähtemään mukaansa. Tätä kesti muutaman sekunnin, jonka jälkeen hirvet karauttivat tiehensä yhtä ripein askelin, kuin olivat tulleetkin.

Kosken yli päästyämme huomasimme, että metsässä rannan tuntumassa oli mökki. Sen kuistilla lenteli pari suurehkoa perhosta, joista toinen oli Ritariperhonen (vanhana keräilijänä tunnistin heti). Sen liitelevää lentoa ihaillessamme se jossain välissä muuttuikin kärkiväliltään yli metriseksi. Samassa mökin sisältä terassille törmäsi lihavahko, jotenkin raksamiehen oloinen äijä. Äijä huikkasi metriselle perhoselle jotain, jolloin se lensi miehen luo, ja he (ne) suutelivat (?!?). Sitten mies alkoi mielestäni häiritsevän kovakouraisesti lääppiä perhosen siipiä. Jonkin ajan kuluttua perhonen lennähti maahan ja laittoi siipensä jotenkin yöperhosmaisesti suppuun. Tällöin toinen kavereistani polkaisi sen päälle. Syytä moiseen tekoon tiedustellessani sain vastaukseksi jotain, että "kyllä se selviää".

Samassa näin mökin alle livahtavan noin 30 senttiä pitkän, vähän sisiliskoa muistuttavan elukan. Perään katsoessani elukka alkoi ravata ympäri pihamaata aivan järkyttävällä vauhdilla ja yhtäkkiä se juoksi suoraan paitani sisään. Saatuani elukan ulos, huomasin, että paitani ja ruhoni oli aivan kekomuurahaisten peitossa. Tästä hämmentyneenä lähdin jahtaamaan lisko-elukkaa ja huomasin, että sen jäljiltä löytyi runsaasti muurahaisia. Jossain vaiheessa sitten elukka alkoi muuttaa muotoaan muurahaismaisemmaksi itsekin. Pian se oli noin 30 cm pitkä, todella "lihava" muurahainen, ja päättelin sen olevan muurahaiskuningatar. Uni loppui siihen, kun juttelin mökin pihalla lihavaksi ihmisnaiseksi muuttuneen muurahaiskuningattaren kanssa...

Vierailija

Näin unta että zombiet terrorisoivat 28 days -elokuvan tyyliin. Olivat kai tunkeutuneet lopulta tänne vuorelle kun olivat ensin tuhonneet lähikylät. Onneksi minulla oli veitsi. Olin jossain kaapin ja nurkan sopukassa ja huidoin. Uni ei kuitenkaan tuntunut painajaismaisen toivottomalta, olin vain hetken levoton herattyäni. Oli kuin olisin interaktiivista elokuvaa katsonut. Jotenkin unen tapahtumat ja maailma tuntuivat tämän zombie-unen kuluessa tutulta, ikäänkuin olisin ollut ennenkin tuossa unessa ja tietäisin että kaikki menee hyvin ja tahdonalaisia. En tiedä, johtuiko sitten elokuvan olemassaolosta.

Tällaista on tosin tapahtunut ennenkin, unen tapahtuessa kokea ne ikäänkuin muistamisena. Lisaksi jotkut elementit unissani ovat jatkuvia. Saatan palata samojen ongelmien pariin eri unissa, ja kehittyä niissä eteenpäin. Mm olen harjoitellut lentämista, lähti kevyestä hyppelystä ja epävarmuuden vuoksi maahan mätkähtelyistä, ja nyt tuntuu paljon ongelmattomammalta ja uskaltan yrittää aistia muutakin unesta samalla kun kumoan sen painovoiman. Lentoharjoitus-unet eivat tosin ole olleet suunnitelmallisia tai tahdonalaisia, niita tulee aina valilla ja huomaan ottavani ilon irti kyvyistäni samalla harjoitellen tätä pidemmälle. Kuukauteen en ole tällaista unta tosin nähnyt.

On myös muutama paikka joissa on tapahtunut useampia unia ja joihin palaan aina aika-ajoin.

Uusimmat

Suosituimmat