Kiinnostava naaras/uros foorumissa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Toisella palstalla oli näköjään joku lista 'foorumin väitetyistä kuumista naaraista'. Ajattelin, että täällä voitais kertoa kuka foorumin uros/naaras on erikoisen kiinnostava ja miksi.

Ayla - märkäsilmäinen ihanuus. Havahdun toisinaan siihen, että huomaan tuijottaneeni avatartasi ulkona muusta maailmasta.

LeBlanc - pitkäripsinen söpöliini. Eka joka julkisesti pyysi tapaamista 'silmästä silmään'. Polvet notkuu, heikottaa.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Toisella palstalla oli näköjään joku lista 'foorumin väitetyistä kuumista naaraista'. Ajattelin, että täällä voitais kertoa kuka foorumin uros/naaras on erikoisen kiinnostava ja miksi.

Ayla - märkäsilmäinen ihanuus. Havahdun toisinaan siihen, että huomaan tuijottaneeni avatartasi ulkona muusta maailmasta.

LeBlanc - pitkäripsinen söpöliini. Eka joka julkisesti pyysi tapaamista 'silmästä silmään'. Polvet notkuu, heikottaa.

Onpa hyvä että LeBlanc halusi tavata silmästä silmään sillä:

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä olen huomannut että foorumin naaraiden kiinnostavuus riippuu melkein kokonaan heidän avataristaan. Vaikka siinä olisi mikä piirroshahmo, toimii avatar silti todellisen näköhavainnon korvikkeena ja alkaa minulle edustaa kyseistä kirjoittajaa.

Vierailija
Ding Ding
Minä olen huomannut että foorumin naaraiden kiinnostavuus riippuu melkein kokonaan heidän avataristaan. Vaikka siinä olisi mikä piirroshahmo, toimii avatar silti todellisen näköhavainnon korvikkeena ja alkaa minulle edustaa kyseistä kirjoittajaa.

Näin se varmasti on. Jonkinverran kummallista itsepetostakin on varmaan mukana, sillä jokainenhan tietää, että kauniinkin naisen kuvan takana saattaa olla partaturri mies. Miksei toisinpäinkin, mutta kaiketi harvinaisempaa.

Miksiköhän Mummo otti piirroshahmon? Valokuva-avattaressa oli niin fiksun ja filmaattisen näkönen täti, että oksat pois!

Vierailija
Abdul Az
Vastaaja_s24fi

Onpa hyvä että LeBlanc halusi tavata silmästä silmään sillä:

:lol:

Juu... pieni olet...

Vierailija

DedMoroz - entinen avatar oli niin paljon yhden kamuni näköinen, että olin monta kertaa lähettämässä jonkin asiasta vihjaavan viestin. Sitten juttujen perusteella selvisi, että erehdyin - harmikseni :D

Vierailija
Vastaaja_s24fi

Vai märät silmät minulla on? Täytyy vilkaista peiliin...

Vierailija
Ayla
Vastaaja_s24fi

Havahduin huomaamaan, että ehkäpä minulla onkin jonkinlainen silmäfetismi

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Ayla
Vastaaja_s24fi

Havahduin huomaamaan, että ehkäpä minulla onkin jonkinlainen silmäfetismi

Silmäfetismi Joo näin voi olla. Fetismi kuin fetismi Luultavasti kaikilla on niitä fetismiä, pienempiä tai suurempia. "Kiltti" fetismihän tuo silmäfetismi on. Toista se on toisilla, vähän niin kuin ei kiltimpää.

Vierailija
Tollukka
Stinger - *Whiplash* ;)

Stinger - todellakin!

Mietin aina miksi hän on peittänyt silmänsä (minäkö muka silmäfetisti?). Aika jännää toi ois jossain seurassa.

Vierailija
Ding Ding

Minulla tämä pätee aivan kaikkiin forumilaisiin. Vaikuttava avatar jättää jäljen, ja tietysti vaikuttaa voi monella tapaa.

EDIT: Tuon sanottuani jäinkin miettimään, miksi minulla ei ole avatarta.

Vierailija

Vaikka tiedostan muuten tuon täysin, niin esimerkkeinä voisin mainita, että esimerkiksi Bomt Knederin avatar antaa hänestä sanattakin todella sivistyneen mielikuvan, kun taas Tollukka vaikuttaa avatarinsa takia täysin taukilta, vaikka onkin itse asiassa selvästi todella fiksu.

Huomaan aina silloin tällöin, että asennoidun näiden kirjoittajien viesteihin avatarinsa mukaan, kunnes taas palautan itseni astetta objektiivisemmaksi.

EDIT: Tämän ketjun alkuperäinen aihe on aika hölmö.

EDIT2: Mainittakoon silti, että Ayla, LeBlanc ja Stinger ovat kaukana Mummon charmista.

EDIT3: . . . mitä tulee siis aikaisempiin avatareihinsa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat