Ketjun nimi muutettu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Harmiton on niin keskeinen hahmo tällä foorumilla, että ajattelin perustaa tästä aiheesta oman ketjun. Kiinnostuin asiasta, kun huomasin, että ainakin muutamat tietävät sen hänen lisäkseen.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Olin siinä käsityksessä, ettei hän halua sitä yleiseen tietoon, lähinnä koska hän ei sitä ole itse paljastanut. Korjannee, jos olen väärässä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Ayla voisi tosiaan hieman ajatella tuota viestiään uusiksi. Jos tuo siis on oikeasti Harmittoman uusi nicci...

Melko noloa mennä väittämään...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Ayla voisi tosiaan hieman ajatella tuota viestiään uusiksi. Jos tuo siis on oikeasti Harmittoman uusi nicci...

ok, minä muutan tekstiä.

Vierailija

Itse asiassa Wizard paljasti sen niin hyvin, vaikka käsitykseni mukaan hänen piti pitää se omana tietonaan. Vihjeistä oli varsin helppo päätellä, niin selkeät ne olivat.

Onhan se jo täällä mainittukin.

Vierailija
MD
Itse asiassa Wizard paljasti sen niin hyvin, vaikka käsitykseni mukaan hänen piti pitää se omana tietonaan. Vihjeistä oli varsin helppo päätellä, niin selkeät ne olivat.

Missä sen paljastin? Vai tarkoitatko ownaa kuva-ketjua?

Vierailija
MD

Pitää paikkansa. Eihän se mikään salaisuus ole. Ja jos kirjoittaa omana itsenään, niin kuinka vain vaihtaakin nimimerkkiä, niin aina on helppo tunnistaa. Ei tietenkään silloin jos osaa näytellä jotain muuta mitä ei ole.
Minä esim. en osaisi leikitellä olevani joku muu ja luoda itselleni eri rooleja netissä. Turhaa pelleilyä sellainen olisi.

Puheesta toiseen. Moninikit niitä eri rooleja ei nikkeineen luovat itselleen täällä. Onhan heitä.

Vierailija
wizard
MD

Missä sen paljastin? Vai tarkoitatko ownaa kuva-ketjua?

En muista enää. Ownaa kuva-ketjua en seuraa enkä avaa koskaan, siinä se ei ainakaan ole voinut olla.
Se oli jossakin, missä, olikohan Echi, vai kuka, jossa joku häntä kovasti kaipasi, sydän verillä.

Vierailija
DedMoroz

Melko noloa mennä väittämään...

Ai jaa hieman lisä tekstiä tullut? Mitäs noloa siinä on. Ei mitään. Arvailla saa kuka tahansa. Arvailut ei ole mitenkään kiellettyä hommaa. Täällä kirjoitellaan usein oikeinn noloa ja nikkejä loukkaavia tekstejä ilman että kukaan reagoitsee. Jotta älähän viitsi moralisoida.

Vierailija

wizard

Minä pidin harmittoman kirjoituksista ja pidän edelleenkin. Ja kysymykseni kuuluukin että Miksi ylipäätänsä tällaisen avauksen teit, jos sen pitäisi olla puhumaton/salainen asia?

Vierailija
Ayla
wizard

Minä pidin harmittoman kirjoituksista ja pidän edelleenkin. Ja kysymykseni kuuluukin että Miksi ylipäätänsä tällaisen avauksen teit, jos sen pitäisi olla puhumaton/salainen asia?

Samaa ihmettelin...

Vierailija

Kun selkeästi on tuotu ilmi, että harmiton on edelleen mukana palstan kuvioissa, uudella nikillä vain, ei ole vaikea arvata mikä nikki se on. Tietyt hänelle ominaiset tunnuspiirteet ovat säilyneet.

Ei olisi vihjeitäkään tarvittu, mutta kun niitäkin annettiin. Jos joku haluaa pysyä piilossa, ei tällaisiakaan ketjuja pitäisi avata.

Kysymys sinänsä jo paljastaa osatotuuden eli on mukana, mutta uudella nikillä.

Jos minä haluaisin piiloutua, en tällaista ketjua haluaisi. Mikä lie motiivi tässä? Haluaako Harmiton kuitenkin, että hänet tunnistetaan jälleen? En oikein muuta syytä keksi tai sitten Wizard on erittäin huono pitämään salaisuuksia. Antaa ikään kuin hänelle paremman statuksen forumilla, kun tietää mukamas mitä muut eivät tiedä, toisten, luottavaisten kustannuksella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat