200 miljoonaa vuotta aikaa !

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

ihmiskunnalla on 200 miljoonaa vuotta aikaa enään. Maapallo muuttuu aurinkon takia niin paljon että jos ei ihmiset rakenna jotain tekniikkaa niin kuolo korjaa.

Eiköhän ole jo muilla mailla tuo ihmiskunta jos ei ole sitä ennen itse itseään tuhonnu.

Veikkaan jälkimmäistä, mutta ei voi tietää. Kuitenkaan ei ikuisesti elämä tässäkään maailmassa kestä.

Uskoisin sen että maapallo tuhoutuu väestönkasvuun. Jonkin verran aikaa kuitenkin on vielä kuin lopullinen tuho tulee. Sitä ennen avaruuden kivet tai ihmiset toiminta tuhoaa.

200 miljoonan vuoden päästä, aurinko kai vielä muutaman miljardin vuoden on voimissaan. Sillä ei kuitenkaan ole ihmiskunnalle merkitystä.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija
tiäremiäs
ihmiskunnalla on 200 miljoonaa vuotta aikaa enään. Maapallo muuttuu aurinkon takia niin paljon että jos ei ihmiset rakenna jotain tekniikkaa niin kuolo korjaa.

Viittaat varmaankin tähän?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinko#Auringon_elinkaari

Epäilen tuota tietoa, koska edes muiden kiellisillä wikipedia sivuilla, jotka liittyy Aurinkoon moista ei ole mainittu...

IMHO 200 miljoonaa vuotta on geologisena ajanjaksona yksi pieni tuhnu...

Vierailija

Eipä osaa kovin peljättää 200 miljoonan vuoden päässä odottava aika. Inehmoisen odotettavissa oleva elinikä kullekin ikäkohortille on helpommin käsitettävissä. (Jos ymmärtää lukemansa... (toisaalta - sitä vartenhan net sanakirjat ovat)).

Vierailija

Vai 200 miljoonaa vuotta.

Otetaan nyt ihan ensimmäiseksi tavoitteeksi vaikka että täällä on ihmisiä vielä 20 vuoden kuluttua.

"En tiedä millä aseilla kolmas maailmansota soditaan, mutta neljäs maailmansota soditaan tikuilla ja kivillä"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Saunatonttu

Otetaan nyt ihan ensimmäiseksi tavoitteeksi vaikka että täällä on ihmisiä vielä 20 vuoden kuluttua.

On täällä silloin vielä varmaankin.

Mutta mitä muuta täällä on?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Kalevi
Minä luulin, että aurinko haihduttaa meret jo 50 milj. vuoden kuluttua.

Vesi on muutenkin saastunutta. Maailman vedet ovat vanhaa dinosaurusten virtsaa.

Vierailija
risat
Kalevi

Vesi on muutenkin saastunutta. Maailman vedet ovat vanhaa dinosaurusten virtsaa.

Vesi puhdistuu haihtuessaan ja sitten sataessaan alas.

Vierailija
Dredex
risat
Kalevi

Mutta se sataakin niiden kuivuneiden virtsojen päälle ja tädädää! Meillä on taas dinon pissaa!

risat esitti siis kirjaimelisesti VEDENpitävän teorian!

Vai pitäiskö sanoa pissanpitävän!!!

Vierailija
Dredex
risat
Kalevi

Jos mä kusen kattilaan ja lämmitetään sitä kusta levyllä, niin lupaatko hengittää koko kattilallisen?

Vierailija

Haihtuvaa vettä ei hengitetä. Se kerätään tiivistämällä ja juodaan.

Dinojen virtsa huuhtoutuu maahan ravinteiksi kasveille. Kasvit muodostavat hedelmiä, jotka ovat puhtaita syömistä varten.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Uskoisin, että mikäli ihmiskunta säilyy siihen asti (riippuu pääasiassa siitä, mitkä kaikki lasketaan ihmisiksi), vaikkapa Maa-Aurinko-L1-pisteeseen sijoitettava varjostin on silloin aivan helppo rakentaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat