Palstan mielenvikaset

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

No niin, ketkä niitä mahtanee olla?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Well, well.. look who's talkin'?! ihan tulee mieleeni vanha itämainen viisaus:
"Aina kun osoitamme sormella muita, kolme sormista osoittaa itseämme"

Noh, ehkä minä ilmoittaudun seuraavaksi tähän jonoon... to be honest.

Vierailija

Sinä, sinä , minä, minä, me, me,te, he. Taas sinä, huomenna mie, huhtikuussa muut, jouluna sikaa syövät porsaat. Röh, röh. Oletko sinä mielenviaton?

Vierailija
tiäremiäs

Onko tuo avatarisi juoma neste aamuvirtsaasi? Sinä turrikka hur hur

Taidampa olla rakastunut. Kiinteät lihaksemme iskevät kipinöitä, kun miehinen lempi leiskuu

Vierailija
Balthasar
Minusta voitaisiin kysyä ketkä täällä ovat terveitä; tulisi ainakin lyhyempi lista.

Kieltäydyn profiloimasta ketään aktiivisesti tänne kirjoittelevaa terveeksi. Kaikkia vaivaa vähintään jonkinasteinen addiktio tähän palstaan.

Vierailija

tiäremiäs

Mikä ihmeen avaus tämä on?

No, minä hieman outo, niin ilmoittaudun vapaaehtoisesti mielenvikaisten joukkoon.

Vierailija

Kuka muka jaksaa täyspäisenä tätä maailmanmenoa? Tunnustaudun mielenvikaiseksi, varsinkin tilanteen niin vaatiessa tai sitten ei vaatiessa. Minusta siinä ei ole mitään pahaa, "tervepäiset" ne taitaa kaikkein hulluimpia olla, saunantaakse vaan ja nappia otsalohkoon vaikka. Laittakoot laitokseen, jos ei tämmöisenä kelpaa.

Kyllä hullu on hullulle hullu! Ja aivan tyhjänpäiväinen avaus muuten, tuskin täällä kukaan terveeksi tekeytyy ja jos tekeytyy, niin valehtelee.

Vierailija

Mielenvikaisuus, tuo miehen äkkipikaisuus

Oli kerran elämän luojan, tuon taivaan herran.

Kun lääkkeet loppuu, se lisää hoppuu,

pitäis alentaa virtaa eli vaihtaa

pienemmät ampeerit proppuun

Mieli vireä, oli tytöllä hillo kelillä kireä,

On nimeni Antti Uolevi, joka kaikki piirakat nuolevi.

Vierailija

Taitavat ainoat täysijärkiset olla hullujen huoneella lukittuna kun eivät tähän järjettömien maailmaan mahtuneet

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Minä en tule kyseeseen.Kävin nimittäin tänään hakemassa lääkäriltä Ritali reseptin ja diagnoosipaperissa luki "psyykkisesti asiallinen", joten en kai sitten ole mielenvikainen.Kai?

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
siksi on
tiäremiäs

Onko toi muka tiäremiäs?

No, ainakin tuolla kuvan hepulla on mach3:n kadoksissa
(järkyttävän näköistä)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat